Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    LancerEvo heeft een nieuwe wagen. Een 130i Cup.

Zondag hebben we het circuit van Peugeot in Malmedy afgehuurd en kon hij hem voor de eerste keer rijden.

Dit was het resultaat:

(met dank aan gTa voor de semi's )

http://www.vimeo.com/4814998
    Volgende keer ben ik er ook terug bij!

Comment

• Zalig toch dat circuit in malmedy. Daar cursus hoge prestatie gevolgd. echt de moeite.
      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Rally in ons dorp afgelopen weekend
        WRC shizzles

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Porsche GT3 Cup op Gran Canaria

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Van 't begin tot het einde bangelijk!

Comment

• Porsche Sports Cup in Ledenon

+ YouTube Video

Moet zo schitterend zijn te doen (vanaf 5' wordt het interessant)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Porsche Sports Cup in Ledenon

+ YouTube Video

Moet zo schitterend zijn te doen (vanaf 5' wordt het interessant)

Dien oranje porsche houd de deur mooi dicht, al zou ik als ik hem was de bochten toch iets minder breed gepakt hebben, op het begin van het duel...
                Zodat de concurrent wel langs buiten om moet komen!!

Comment

• sowieso rijdt de camerawagenpiloot wat rare lijnen vind ik...

Maar natuurlijk hij zit daar, en ik hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                    Dien oranje porsche houd de deur mooi dicht, al zou ik als ik hem was de bochten toch iets minder breed gepakt hebben, op het begin van het duel...
                    Zodat de concurrent wel langs buiten om moet komen!!
                    Maakt duidelijk niet uit : 'ie benut de maximale grip op die wijdere lijn om dan de bocht iets sneller te kunnen insturen, een iets latere apex te nemen en een tik vroeger op 't gas te kunnen.

That is, zo zou het moeten zijn. Heb de indruk dat de piloot in de GT3 RS no way 't volle potentieel van z'n auto benut.

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    sowieso rijdt de camerawagenpiloot wat rare lijnen vind ik...

Maar natuurlijk hij zit daar, en ik hier
                    Als je niet ziet wat er achter de Cayman gebeurt, is dat moeilijk te zeggen. Te zien aan het verschil in snelheid tussen de Cayman en de GT3 RS, is het goed mogelijk dat die GT3 RS al een tijdje achter de Cayman zat, waardoor die verdedigende lijnen moet rijden. En dat deed 'ie (naar mijn mening) ook. Al weet je 't natuurlijk nooit als je geen rearvieuw beeld hebt...

Comment

• Die arabieren toch

Filthy rich Arabs drifting $500,000 Porsche Carrera GT and $82,500 BMW M5 on public road.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Maakt duidelijk niet uit : 'ie benut de maximale grip op die wijdere lijn om dan de bocht iets sneller te kunnen insturen, een iets latere apex te nemen en een tik vroeger op 't gas te kunnen.

That is, zo zou het moeten zijn. Heb de indruk dat de piloot in de GT3 RS no way 't volle potentieel van z'n auto benut.

Als je niet ziet wat er achter de Cayman gebeurt, is dat moeilijk te zeggen. Te zien aan het verschil in snelheid tussen de Cayman en de GT3 RS, is het goed mogelijk dat die GT3 RS al een tijdje achter de Cayman zat, waardoor die verdedigende lijnen moet rijden. En dat deed 'ie (naar mijn mening) ook. Al weet je 't natuurlijk nooit als je geen rearvieuw beeld hebt...
                        Cayman? 't Wordt gefilmd vanuit een GT3 CS hoor

Ik heb de eigenaar ook aangesproken over z'n lijnen omdat ik 't raar vond, die RS lijkt me natuurlijker te rijden. Hij zei idd dat 'ie eerst verdedigend reed om 'm achter zich te houden, en vervolgens aanvallend om tussen de deur te kruipen, dat dat idd. niet de ideale lijn is...

Comment

Ik heb ook de indruk dat 'ie wat marge neemt, maar anderzijds, aan 5'45'' zie je 'm toch twee keer twitchen...

Comment

Cayman? 't Wordt gefilmd vanuit een GT3 CS hoor

Ik heb de eigenaar ook aangesproken over z'n lijnen omdat ik 't raar vond, die RS lijkt me natuurlijker te rijden. Hij zei idd dat 'ie eerst verdedigend reed om 'm achter zich te houden, en vervolgens aanvallend om tussen de deur te kruipen, dat dat idd. niet de ideale lijn is...
                            Ah, dan moet ik dat ergens compleet verkeerd hebben gezien.

Dat van die lijnen vond ik eigenlijk redelijk duidelijk, ik zat in bochten telkens in de achteruitkijkspiegel te turen om te zien of er een kar achter 'm zat om m'n vermoeden te bevestigen...

Comment

• Check hoe zalig die Racelogic VideoVBOX wel ni is. Alles wat je ziet in één keer opgenomen, zonder nadien te moeten editen en doen.

schnelle Runde GP-Strecke Nürburgring mit der Video VBox

Porsche 996 GT2?

Comment

Check hoe zalig die Racelogic VideoVBOX wel ni is. Alles wat je ziet in één keer opgenomen, zonder nadien te moeten editen en doen.

schnelle Runde GP-Strecke Nürburgring mit der Video VBox

Porsche 996 GT2?
                                Ik zou 't denken...

Je weet wat te doen als je je Performance box van de hand doet hé

Comment

• Kerel kan z'n widowmaker nog deftig hanteren.

911, Porsche, gt2, Nürburgring, vbox, logging

Respect!

(jealous, wil ook zo'n kar )

Comment

Ik zou 't denken...

Je weet wat te doen als je je Performance box van de hand doet hé
                                    Aan jou doorverpatsen?

Als ik m'n PerformanceBox van de hand doe, wil dat zeggen dat ik een full spec VideoVBOX systeem koop, en aangezien dat veel geld kost zal dat enkel gebeuren als ik voordien al een pak geld heb uitgegeven aan een deftig track car, en dan gaan die 200 EUR die 'k nog van m'n PB zou kunnen krijgen het verschil niet meer maken, en dan moogt ge 'm hebben.

Ik hoop dat dat weldra is, maar ik vrees het een beetje. Eerst een huis!

Comment

Kerel kan z'n widowmaker nog deftig hanteren.

911, Porsche, gt2, Nürburgring, vbox, logging

Respect!

(jealous, wil ook zo'n kar )
                                      Heerlijk, hoe je die krijgt voelt in de buik van die motor als 'ie zo rustig opschakelt

Comment

Ik hoop dat dat weldra is, maar ik vrees het een beetje. Eerst een huis!
                                        Je kan toch in tussentijd ook zonder PB?
                                        Denk eens wat je ondertussen met die €200 allemaal kan doen, Renske zéér gelukkig maken bijvoorbeeld

Comment

• Of het knap is weet ik niet, maar ik vermoed dat het wel eens leerrijk kan zijn

This is "Instruction Session Malmedy 24/05/09" by Wax-it.be on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Comment

Working...
                                          X