Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Porsche Sports Cup in Ledenon
+ YouTube Video
Moet zo schitterend zijn te doen (vanaf 5' wordt het interessant)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenPorsche Sports Cup in Ledenon
+ YouTube Video
Moet zo schitterend zijn te doen (vanaf 5' wordt het interessant)
Dien oranje porsche houd de deur mooi dicht, al zou ik als ik hem was de bochten toch iets minder breed gepakt hebben, op het begin van het duel...
Zodat de concurrent wel langs buiten om moet komen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenDien oranje porsche houd de deur mooi dicht, al zou ik als ik hem was de bochten toch iets minder breed gepakt hebben, op het begin van het duel...
Zodat de concurrent wel langs buiten om moet komen!!
That is, zo zou het moeten zijn. Heb de indruk dat de piloot in de GT3 RS no way 't volle potentieel van z'n auto benut.
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtensowieso rijdt de camerawagenpiloot wat rare lijnen vind ik...
Maar natuurlijk hij zit daar, en ik hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaakt duidelijk niet uit : 'ie benut de maximale grip op die wijdere lijn om dan de bocht iets sneller te kunnen insturen, een iets latere apex te nemen en een tik vroeger op 't gas te kunnen.
That is, zo zou het moeten zijn. Heb de indruk dat de piloot in de GT3 RS no way 't volle potentieel van z'n auto benut.
Als je niet ziet wat er achter de Cayman gebeurt, is dat moeilijk te zeggen. Te zien aan het verschil in snelheid tussen de Cayman en de GT3 RS, is het goed mogelijk dat die GT3 RS al een tijdje achter de Cayman zat, waardoor die verdedigende lijnen moet rijden. En dat deed 'ie (naar mijn mening) ook. Al weet je 't natuurlijk nooit als je geen rearvieuw beeld hebt...
Ik heb de eigenaar ook aangesproken over z'n lijnen omdat ik 't raar vond, die RS lijkt me natuurlijker te rijden. Hij zei idd dat 'ie eerst verdedigend reed om 'm achter zich te houden, en vervolgens aanvallend om tussen de deur te kruipen, dat dat idd. niet de ideale lijn is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenCayman? 't Wordt gefilmd vanuit een GT3 CS hoor
Ik heb de eigenaar ook aangesproken over z'n lijnen omdat ik 't raar vond, die RS lijkt me natuurlijker te rijden. Hij zei idd dat 'ie eerst verdedigend reed om 'm achter zich te houden, en vervolgens aanvallend om tussen de deur te kruipen, dat dat idd. niet de ideale lijn is...
Dat van die lijnen vond ik eigenlijk redelijk duidelijk, ik zat in bochten telkens in de achteruitkijkspiegel te turen om te zien of er een kar achter 'm zat om m'n vermoeden te bevestigen...
Comment
-
Je weet wat te doen als je je Performance box van de hand doet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk zou 't denken...
Je weet wat te doen als je je Performance box van de hand doet hé
Als ik m'n PerformanceBox van de hand doe, wil dat zeggen dat ik een full spec VideoVBOX systeem koop, en aangezien dat veel geld kost zal dat enkel gebeuren als ik voordien al een pak geld heb uitgegeven aan een deftig track car, en dan gaan die 200 EUR die 'k nog van m'n PB zou kunnen krijgen het verschil niet meer maken, en dan moogt ge 'm hebben.
Ik hoop dat dat weldra is, maar ik vrees het een beetje. Eerst een huis!
Comment
-
Comment
-
Ik hoop dat dat weldra is, maar ik vrees het een beetje. Eerst een huis!
Denk eens wat je ondertussen met die €200 allemaal kan doen, Renske zéér gelukkig maken bijvoorbeeld
Comment
Comment