Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
    Wat ik mij dan afvraag, als ge zo een andere motor in een lotus stopt, zou de ideale gewichtsverdeling van die lotus dan niet kunnen verloren gaan?
    Beats me, maar 't zou me sterk verwonderen. Een 4-in-lijn is een 4-in-lijn, uiteindelijk. 't Is niet dat ge plots een 3 keer zo zware gietijzeren V8 in die kar lepelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
      Beelden van op het www?
      Niet dat ik weet, heb het zelf niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Beats me, maar 't zou me sterk verwonderen. Een 4-in-lijn is een 4-in-lijn, uiteindelijk. 't Is niet dat ge plots een 3 keer zo zware gietijzeren V8 in die kar lepelt.
        Naja, das waar maar er zal wel verschil in gewicht zijn denk ik + het feit dat die motor wrs niet perfect er in geswapped kan worden...
        Waarschijnlijk aangepaste motorsteunen etc,...
        Ik had ooit een lotus freak horen zeggen dat een rechtsgestuurde lotus elise met rover motor, beter uitgebalanceerd is dan een linksgestuurde welteverstaan met rijder eh!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          http://www.youtube.com/watch?v=l2uQ2...=http%3A%2F%2F

Ziet er zeer vet uit. Als de sounds van de auto's kloppen dan belooft het een leuk game te worden. Maar ik vrees er voor eerlijk gezegd.
          In Prologue vond ik de geluiden echt wel goed.

Ze nemen ook de echte geluiden van de wagens op dus dat komt wel goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
            In Prologue vond ik de geluiden echt wel goed.

Ze nemen ook de echte geluiden van de wagens op dus dat komt wel goed.
            Vind je?
            Ik vond ze amper beter dan in GT4.

Comment

• volgens mij fake... maar wel een vet filmpje...
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Is weldegelijk fake. Check: http://www.youtube.com/watch?v=fV1Ot3t5K9w Ergens heb ik nog eens hetzelfde filmke van bovenaf gefilmd gezien, maar ik vind het nergens.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(kijken in HD)

2 van mijn favoriete wagens die zich amuseren

Comment

• Mijn 997 S @ Spa Francorchamps:

Sorry, we couldn’t find that page

Video recorded at a trackday last month. Trackday was organised by RMA. It was raining quite hard all day, resulting in a very wet track.

Some cool cars in this video: BMW M3 CSL (= Stein), Porsche Carrera GT, Renault Twingo RS (= Koen), Ferrari F430 Challenge, Audi R8 GT3, Porsche GT2, Porsche GT3, Corvette C6R, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                      Mijn 997 S @ Spa Francorchamps:

Video recorded at a trackday last month. Trackday was organised by RMA. It was raining quite hard all day, resulting in a very wet track.

Some cool cars in this video: BMW M3 CSL (= Stein), Porsche Carrera GT, Renault Twingo RS (= Koen), Ferrari F430 Challenge, Audi R8 GT3, Porsche GT2, Porsche GT3, Corvette C6R, ...
                      Meneer, u kan een pakske rijden!

Comment

Mijn 997 S @ Spa Francorchamps:

Schitterend die sfeer en die geluiden, en damn wat ligt het verschrikkelijk nat

Comment

• Het was inderdaad nat ... van de curbs moest je echt afblijven of hij wilde dwars ...

Op mijn Vimeo-pagina, staan nog paar andere filmkes die wel leuk zijn. Persoonlijke aanraders:

Spa, droog, veel Porsche op de baan. Eerste minuten beetje saai.

http://www.vimeo.com/4380693
                          Brands Hatch, kletsnat, paar leuke duels met 997 GT3.

Comment

• Was dat een Panoz in't begin van dat regen filmpje???

Comment

• Dat was de Marcos van Cor Euser.

Comment

Het was inderdaad nat ... van de curbs moest je echt afblijven of hij wilde dwars ...

Op mijn Vimeo-pagina, staan nog paar andere filmkes die wel leuk zijn. Persoonlijke aanraders:

Spa, droog, veel Porsche op de baan. Eerste minuten beetje saai.

http://www.vimeo.com/4380693
                                Brands Hatch, kletsnat, paar leuke duels met 997 GT3.
                                Super!

Comment

• Thnx
                                  Last edited by ; 07/06/2009, 00:09.

Comment

• Gute Rallyefahrer haben die Fliegen an den Seitenscheiben kleben"

+ YouTube Video

Comment

• 8.01 BTG op de Nordschleife in een Porsche Carrera 3.0RS

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten

Wanneer de 'VTEC' kicks in zal wel slaan op wanneer de 'VVTI' kicks in

In 't filmpje komt ie bij aan exact dezelfde toeren, en 't geluid is idem dito in de mijne. Volgens mij is't een 'normale' Exige met een normale 1800cc Toyota.
                                        VVTI heeft inderdaad hetzelfde effect, misschien heb ik mij daar laten misleiden door die ondertiteling. Toch is het geluid totaal anders dan diegene waar ik in meereed, al moet het gezegd dat ik dit filmpje bekeken heb door flutboxen in plaats van mijn trouwe goeie hoofdtelefoon

Allemaal excuses

Maar er zijn weldegelijk vaak Honda-tweelitertjes gemonteerd in Loti, zeker voor het compressortijdperk, of nu nog door freaks die atmopower willen.

Exige S1 met echte Hondapower dan maar

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Exige S1 met echte Hondapower dan maar

http://www.youtube.com/watch?v=ZqD9B027ZGA
                                          Ik moet dat hebben!

*opent Pistonheads*

Comment

Working...
                                          X