Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMmmm, ik haal moeilijk een clio uit die reflectie, maar het kan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk haal onmogelijk een Focus RS uit de sound... dus dat kan nietIk zag eerst een porsche in de reflectie, maar dat kon ik dan weer wel niet aan het geluid linken
Comment
-
Kan bijna niets anders zijn dan de nieuwe Clio RS, soms hoor je duidelijk hoogtoerig atmogejank, en in de reflectie zie je het ook wat
Weet er iemand een filmpje om de ideale lijn te leren? Dat van GTO ken ik (Sandor Van Es). Ik wil echt cleane lijnen kunnen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKan bijna niets anders zijn dan de nieuwe Clio RS, soms hoor je duidelijk hoogtoerig atmogejank, en in de reflectie zie je het ook wat
Weet er iemand een filmpje om de ideale lijn te leren? Dat van GTO ken ik (Sandor Van Es). Ik wil echt cleane lijnen kunnen rijden.
Eén ding kan je alvast in je oren knopen : in 't begin stuurt bijna iedereen te vroeg in. Begin je te concentreren op wachten met insturen en vroeger op 't gas gaan na 't insturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLijnen zijn overal anders, en dan heb je nog verschillende lijnen (droge lijn vs. natte lijn, kwalificatielijn vs. racelijn, ...).
Eén ding kan je alvast in je oren knopen : in 't begin stuurt bijna iedereen te vroeg in. Begin je te concentreren op wachten met insturen en vroeger op 't gas gaan na 't insturen.
Ik wil echt cleane lijnen kunnen rijden, zou binnenkort ook graag eens tracken (eerst nog serieus wat ervaring opdoen natuurlijk). Zelfs te voet of met de fiets probeer ik telkens de ideale lijn in een bocht te nemen
Comment
-
Dat klinkt zeker niet verkeerd, neen.
Ik denk dat je beter gaat tracken om het lijnen rijden te leren, niet lijnen leren rijden op de openbare weg om dan on track het gevoel te hebben dat je 't al kan en binnen de kortste keren in den décor te hangen. Da's een veel betere tip dan elke andere die ik je kan geven inzake 't lijnen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat klinkt zeker niet verkeerd, neen.
Ik denk dat je beter gaat tracken om het lijnen rijden te leren, niet lijnen leren rijden op de openbare weg om dan on track het gevoel te hebben dat je 't al kan en binnen de kortste keren in den décor te hangen. Da's een veel betere tip dan elke andere die ik je kan geven inzake 't lijnen rijden.. Is het op de meeste trackdays niet meestal vanaf 21 jaar? En ook bang om m'n kar te hard af te raggen natuurlijk, maar dat weet je wel als je ermee begint
Comment
-
Neen, meestal is er geen leeftijdsgrens, ge moet gewoon een rijbewijs hebben. Denk ik, ik heb zelfs dat nog nooit moeten tonen.
Het is wél zo dat op de meeste trackdays veel volk aanwezig is, en dat de snellere karren je om de oren vliegen. Met een minder snelle kar, een bang hartje en daardoor wat minder assertiviteit dan (soms) nodig, kan dat wel stressy zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, meestal is er geen leeftijdsgrens, ge moet gewoon een rijbewijs hebben. Denk ik, ik heb zelfs dat nog nooit moeten tonen.
Het is wél zo dat op de meeste trackdays veel volk aanwezig is, en dat de snellere karren je om de oren vliegen. Met een minder snelle kar, een bang hartje en daardoor wat minder assertiviteit dan (soms) nodig, kan dat wel stressy zijn.
Wat betaal je zo per sessie ongeveer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKerel heeft ballen!
Mira Proving ground,het Alpenparcours.
Vaak gebruikt bij topgear en andere.
Hier Damon Hill,vanaf sec 50 werd het echt grappig.
Er is dan ook geen gevaar voor tegenliggers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHmm, misschien toch eens informeren, maar inderdaad, zoals je zegt, mijn kar is echt wel traag op een circuit en als er veel volk is ga ik zowiezo erg gestrest zijn
Wat betaal je zo per sessie ongeveer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSkyLimit op Zolder is per uur. Eerste uur 60 EUR, tweede uur 40 EUR, derde uur 30 EUR, enz. Je kan b.v. 3 uur rijden (b.v. van 13u tot 14u, dan een uur rusten, van 15u tot 16u, uurtje rusten, en van 17u tot 18u) voor 130 EUR dus. Ah en de eerste keer elk jaar betaal je je SkyLimit lidgeld, dacht dat dat 25 EUR is.
wel eerst een cursus circuit experience verplicht te volgen van €195 meen ik mij te herinneren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSkyLimit op Zolder is per uur. Eerste uur 60 EUR, tweede uur 40 EUR, derde uur 30 EUR, enz. Je kan b.v. 3 uur rijden (b.v. van 13u tot 14u, dan een uur rusten, van 15u tot 16u, uurtje rusten, en van 17u tot 18u) voor 130 EUR dus. Ah en de eerste keer elk jaar betaal je je SkyLimit lidgeld, dacht dat dat 25 EUR is.
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichtenwel eerst een cursus circuit experience verplicht te volgen van €195 meen ik mij te herinneren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenalé ik wil het vervolg zien+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenalé ik wil het vervolg zien
Comment
Comment