Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
    Wat het ook is, de ZR1 moet zich serieus inhouden Kut Lambo
    Stront in uw ogen? Hij sleurt telkens weer een serieus gat ... wat er ook voor rijdt. Maarrrr ... een ZR1 mag een Cinque niet eens bijpoten, eender waar. Als dat zo is dan verdient den Horace stampe.

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    http://www.youtube.com/watch?v=V3SrfxIQIzI zr1 en gtr worden in de vernieling gereden op de ring.nadruk op WORDEN.

het zal heel waarschijnlijk wel de LP670-4 SV zijn tegen de ZR1.
    Niet meer dan logisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Heeft ook mijn aandacht gegrepen maar een LP640 is het iig niet. Als het een Lambo is dan is het de LP670-SV.

Als het een Cinque is dan zou ik dat betrekkelijk triestig vinden voor de Pagani. Een Cinque zou de ZR1 de vernieling in moeten rijden, nadruk op ZOU.
      Dat kwam ook in me op, maar dan had ik ook meteen iets van "crashing a Cinque is a mortal sin, crashing a ZR1 is ... well, almost a sin". Ik zou alvast met zo'n Cinque 30 keer zo voorzichtig omspringen als met een ZR1, als ik journalist was.

De enkele keren waarop de voorligger doortrekt, lijkt 'ie alvast de power te hebben om van die ZR1 weg te rijden, zij het zachtjes. En een ZR1 is wel gigantisch snel, ook in bochten, dus zelfs een Cinque zal verdorie hard moeten gepusht worden om op zo'n baantje een ZR1 uit de wielen te rijden. Dénk ik.

Ik blijf op 'n Zonda tippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Laatste goede jaar voor WRC imho.

Comment

Stront in uw ogen? Hij sleurt telkens weer een serieus gat ... wat er ook voor rijdt.
          Echt ? Die indruk heb ik toch niet als ik naar het filmpje kijk hoor, op het moment dat ze beiden WOT gaan blijft de afstand ongeveer gelijk toch ? OK, de auto voor loopt na een bocht soms iets uit maar hij kan dan ook eerder op het gas he. Rond 0:55 lijkt het zelfs even of de voorligger stilstaat, maar dat zal wel met het "dal" te maken hebben waar ze op dat moment doorrijden.

Verder heb ik geen idee wat voorop hangt.
          Ford Focus RS Mk3
          Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
            Laatste goede jaar voor WRC imho.
            Idd, dat waren nogal eens battles !!!

Fak, ik mis McRae

Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat IRC er toch veelbelovend uitziet !
            Ieper dit jaar was gewoon gigantisch VET !
            Vetste rally die ik eigenlijk ooit IRL meegemaakt heb. Ook de companie was vet eigenlijk

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

We ended up on this fast section, which was really very fast , and we went in what was called a five right + which is sort of a fifth gear corner. And of course McRae full maximum attack mode went in FLAT OUT IN SIX GEAR ...
              Epic !!!
              Last edited by ; 28/07/2009, 23:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Fak, ik mis McRae

Vetste rally die ik eigenlijk ooit IRL meegemaakt heb. Ook de companie was vet eigenlijk
                Ieper vandejaar (en IRC in 't algemeen) vind 'k nochtans 2 keer niks...die dingen hebben veel en veel te weinig koppel...Kben naar de Sezoens geweest dit jaar en dat vond 'k al heel wat anders. Zelfs een degelijke provinciale rally biedt meer spektakel als Ieper de dag van vandaag.

Comment

Fak, ik mis McRae

IRC is veelbelovend. Maar op een of andere nostalgische manier zal ik het turbogeweld toch missen. Ik vind het IRC momenteel nog net iets missen qua uitstraling. Maar is puur een persoonlijk gevoel.

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  + YouTube Video

Comment

Stront in uw ogen? Hij sleurt telkens weer een serieus gat ... wat er ook voor rijdt. Maarrrr ... een ZR1 mag een Cinque niet eens bijpoten, eender waar. Als dat zo is dan verdient den Horace stampe.
                    Niet echt nee. Als je goed kijkt, zie je de ZR1 na de bocht telkens weer bijbenen, soms er zelf over, maar dan zie je hem inhouden. Maar is op letten.

Comment

• Citaat:
                      We ended up on this fast section, which was really very fast , and we went in what was called a five right + which is sort of a fifth gear corner. And of course McRae full maximum attack mode went in FLAT OUT IN SIX GEAR ...

Epic !!!

McRae ... the best ever IMHO !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                        Ieper vandejaar (en IRC in 't algemeen) vind 'k nochtans 2 keer niks...die dingen hebben veel en veel te weinig koppel...Kben naar de Sezoens geweest dit jaar en dat vond 'k al heel wat anders. Zelfs een degelijke provinciale rally biedt meer spektakel als Ieper de dag van vandaag.
                        Als spektakel voor u brede schuivers betekenen, dan begrijp ik perfect dat je in Ieper op je honger blijft zitten. Ik heb er desalniettemin extreem van genoten. De passages op de limiet van Loix, Meeke, Kopecky etc waren voor mij evenveel spektakel als een brede schuiver van een rwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                          Niet echt nee. Als je goed kijkt, zie je de ZR1 na de bocht telkens weer bijbenen, soms er zelf over, maar dan zie je hem inhouden. Maar is op letten.
                          lol

't Is net andersom maar aangezien uw Vette-fetish zal ik u maar verder laten fantaseren

Comment

• Precies wel erg goede rijders aan het stuur, ongelooflijk hoe hij die corvette recht houdt en zelfs op de baan, soms zwabbert hij precies wel.

Ik zou het niet kunnen/durven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Als spektakel voor u brede schuivers betekenen, dan begrijp ik perfect dat je in Ieper op je honger blijft zitten. Ik heb er desalniettemin extreem van genoten. De passages op de limiet van Loix, Meeke, Kopecky etc waren voor mij evenveel spektakel als een brede schuiver van een rwd!
                              Goh 't moet nie per sé schuiven tegen de sterren op, maar een beetje levendig weggedrag zou toch aangenaam zijn. Die S2000 horen imo thuis op een circuit. Als je ze niet bruskeert rijden die dingen veel te proper. En ja in de waaiers gaan ze hard, en das leuk om zien...Maar nen goeie provinciale piloot (Lefevere, Alliet, Lauwaert,...) of historic-piloot (Vandoorne, Vanwijnberghe, Polle) gaat in ne waaier ook stevig door. Daar heb je geen S2000 voor nodig.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Ik wil dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video

Ik wil dat.
                                    zijn er ook die da van lego bouwen e, zo vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                      Goh 't moet nie per sé schuiven tegen de sterren op, maar een beetje levendig weggedrag zou toch aangenaam zijn. Die S2000 horen imo thuis op een circuit. Als je ze niet bruskeert rijden die dingen veel te proper. En ja in de waaiers gaan ze hard, en das leuk om zien...Maar nen goeie provinciale piloot (Lefevere, Alliet, Lauwaert,...) of historic-piloot (Vandoorne, Vanwijnberghe, Polle) gaat in ne waaier ook stevig door. Daar heb je geen S2000 voor nodig.
                                      Euh ... heb je de passages van Basso gemist dan ???

This is "Ypres Westhoek Rally 2009" by Fabrice Henry on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

et bien, quelle edition!!! 19 S2000 au depart et une lutte a 3 pour la victoire entre kopecky, meeke et loix l'ecossais profite d'une crevaison de loix…
                                      Last edited by ; 02/08/2009, 10:45.

Comment

Euh ... heb je de passages van Basso gemist dan ???

This is "Ypres Westhoek Rally 2009" by Fabrice Henry on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

http://www.vimeo.com/5326231
                                        Of Kopecky! Die had de stevigste van alle S2000-passages!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Of Kopecky! Die had de stevigste van alle S2000-passages!
                                          Kopecky ging idd zalig goed.

Maar Basso was gewoon altijd en vooral aan 110% van het kunnen van die S2000 ... zalig om zien !

Comment

Working...
                                          X