Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Extrait d'une session lors des Duez Days du 21 Juillet 2009. Ce coup-ci, j'ai des freins :-)Comme toujours, les barres et les chiffres indiquent les accéléra...
Extrait d'une session lors des Duez Days du 21 Juillet 2009. Ce coup-ci, j'ai des freins :-)Comme toujours, les barres et les chiffres indiquent les accéléra...
'Stevig' gereden, zeg maar...
Ce sont des pneus de route. Goodyear F1 Assymetric avec une monte "au carré" : 245 aux 4 coins. Je vais faire évoluer ça en passant à plus large derrière pour gagner un peu en adhérence sur le train AR et "calmer" un peu le comportement. C'est bien sur petit circuit mais trop survireur. Ca va encore à Spa mais au Ring, c'est trop joueur.
Extrait d'une session lors des Duez Days du 21 Juillet 2009. Ce coup-ci, j'ai des freins :-)Comme toujours, les barres et les chiffres indiquent les accéléra...
'Stevig' gereden, zeg maar...
Waarom staan eigenlijk "altijd" die G-krachten daarbij? Zegt toch niet zoveel over het rijden zelf? Ok, bij het remmen 1G produceren is impressive maar kan je toch beter de snelheid/toerental etc. daarbij zetten? Die box van gTa kan dat of zijn er ook verkrijgbaar met alleen de G-krachten op?
Wat is de "Climb Dance" van Ari Vatanen nu bijna 20 jaar geleden beter in beeld gebracht en indrukwekender dan dit.
Met alle respect voor Eriksson en het Olsberg-Team.
Comment