Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik krijg écht goesting om te rijden als ik dit zie...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En goesting in een supercharger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Ik krijg écht goesting om te rijden als ik dit zie...

En goesting in een supercharger...

Ik zou er frustraties van krijgen. Kan je al eens iemand uitremmen in een bocht, het eerstvolgende rechte stuk komen ze terug langs links en rechts voorbijgevlogen. Als het rechte stuk wat langer duurt dan zie je ze allemaal zo wegrijden.... Moet echt frustrerend overkomen vind ik.

Comment

• tis wel een kar uit een lagere klasse, tis eigenlijk net een prestatie dat hij ze wel kan volgen.

Comment

• Bmw 2002 Turbo

Comment

• Zotte ringlap

'the car gets light, and again..'

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ongelofelijk!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Zotte ringlap

'the car gets light, and again..'

+ YouTube Video
                Ziek...

Ongelooflijk wat 'n circuit ook, wat 'n voordeel het daar is als je je weg er een beetje kent en hoe lang het duurt vooraleer dat 't geval is...

Als ik in 't filmpje meevolg kan ik van aan de start tot Schwedenkreuz min of meer voorspellen wat er gaat komen, dan is 't gissen tot Brünchen en van daar lukt 't weer tot op 't einde...

Tijd om nog wat rondjes in de benen te krijgen, ik kan niet wachten tot ik 't kapitaal heb om aan zo'n Scuderia Hanseat mee te doen

Comment

• In 1983 in een Porsche 956, "an easy lap"; zie hoe Ickx voorbij komt gevlogen in z'n qualifying lap

Brunnchen: "not as exciting anymore"

+ YouTube Video

Comment

Ziek...

Ongelooflijk wat 'n circuit ook, wat 'n voordeel het daar is als je je weg er een beetje kent en hoe lang het duurt vooraleer dat 't geval is...

Als ik in 't filmpje meevolg kan ik van aan de start tot Schwedenkreuz min of meer voorspellen wat er gaat komen, dan is 't gissen tot Brünchen en van daar lukt 't weer tot op 't einde...
                    GTR!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      GTR!
                      Mja, dat kan idd. geen kwaad, ik weet nog dat ik 5 jaar geleden, m'n eerste rondje op de 'ring de bochten min of meer wist liggen dankzij Gran Turismo, helaas kan ik me dat niet meer boeien

Gewoon vaker gaan...

Comment

Ziek...

Tijd om nog wat rondjes in de benen te krijgen, ik kan niet wachten tot ik 't kapitaal heb om aan zo'n Scuderia Hanseat mee te doen
                        Costs 2009

Course

Course fee

Participant € 1.990,00 Co-Pilot € 360,00

Comment

Mja, dat kan idd. geen kwaad, ik weet nog dat ik 5 jaar geleden, m'n eerste rondje op de 'ring de bochten min of meer wist liggen dankzij Gran Turismo, helaas kan ik me dat niet meer boeien

Gewoon vaker gaan...
                          Gran Turismo kan me ook niet meer boeien, GTR wel! Het heeft echt wel veel bijgedragen tot mijn kennis van het circuit!

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Die vind je daar ook elk weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    't Is wreed ... maar ... ik had wel eventjes zoiets van "Go, dude! " toen 'ie de eerste keer rond ging en gewoon doorreed. Tweede keer zei ik het zelfs luidop.

Comment

• Haha! Dat gevoel had ik ook, zo'n beetje het gevoel wanneer ge zelf GTA aan't spelen zijt en gaat lopen van de flikken. Ok, die kerel is zwaar gescheten, dat staat vast, maar desondanks RESPECT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Gran Turismo kan me ook niet meer boeien, GTR wel! Het heeft echt wel veel bijgedragen tot mijn kennis van het circuit!
                                        +10000000000000 Mijn eerste rondjes een paar weken geleden waren nog niet hàlf zo snel gegaan als ik geen 100den digitale rondjes gereden had. Ok, eerst met Gran Turismo, maar sinds ik simrace wil ik niets anders meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          't Is wreed ... maar ... ik had wel eventjes zoiets van "Go, dude! " toen 'ie de eerste keer rond ging en gewoon doorreed. Tweede keer zei ik het zelfs luidop.

Ik vind het vooral eng dat ik me nog herinner dat jij ooit zei dat dat liedje ideale driversmusic is voor een chase door de stad

Comment

Working...
                                          X