Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We zijn allemaal graag onze auto. We wassen hem en zijn boos als er een krasje is op bijgekomen.
Dan zoek je een parkeerplaatsje. Liefst een plaatsje waar er niemand naast u kan staan natuurlijk als dat mogelijk is. Met al die lomperikken die hun deuren maar openzwaaien. Je rijd met een nieuw model, de stootstrips zitten er niet meer op. Direkt een kras natuurlijk.
Doe ik ook, hoor. Alleen is 't wel een beetje scary. Maar met een trage auto kan dat perfect, je hebt mooi de tijd om net na die linkse rechtdoor te sturen en dan vol in de ankers te gaan. Maar ... daarmee belast je heel hard het materiaal. Doorgaans ga ik in 't naar beneden rijden al van 't gas en laat 'm bollen, om dan al eigenlijk in die linkse zachtjes te beginnen remmen, zodat de remmen daar niet al te hard opwarmen, én bovendien kan je dan met grotere zekerheid je auto in de chicane smijten.
Weinig ervaring op Zolder, maar die bocht is idd. de max ... beetje zoals die ene linkse bocht op Nurburgring waarna die trage rechtse volgt (Flugplatz noemt ie denk ik, enkel PS2-ervaring)
Vraag is daar dan ook of je de bocht "langzaam" neemt en dan proper uit die bocht komt, of volle bak in die bocht en dan alles dichtgooien dan ... wat vaak misloopt. Op PS2 maakt dat niet uit ...
6 supercars en 6 mensen met weinig race-ervaring krijgen een team en wagen voorgeschoteld.
Gebaseerd op het Xbox360 spel Forza2.
Bij winst mogen ze een upgrade kiezen..
Een consolespel dus, maar dan in't echt, 'k wou dat ik 1 van die 6 was.
Jammer van het geluid bij episode 1.
De episodes zijn telkens nog eens onderverdeeld in 5/6 delen.. ge gaat uw plezier hebben!
Hieronder een mooie verzameling van DVD's die ECHT de moeite waard zijn. De files staan jammer genoeg op Rapidshare, maar het is (ik zeg het nog eens) ECHT de moeite waard om ze te zien!!
Too Fast To Race
The ‘Group B’ International Motorsports Category was conceived in the late seventies as a return to the ‘good old days’ when amateur and factory teams alike could run the same production-based cars in either sports car racing or championship rally events. By the early eighties the class had become the ‘Godzilla’ of the rally scene and what resulted were the most awesome cars ever seen on the rally stages of the world - 600 horsepower, 4WD, turbocharged monsters that could cover forest, tarmac or gravel stages faster than anything ever seen before or since. In 1986 the door was slammed shut on the F1 cars of mountain and forest roads. Faster and faster cars combined with wilder and crazier crowds meant that within the confines of rally car competition the group B rocket ships were just “too fast to race”.
The legacy of Group B, however, is a whole range of spectacular cars that continue to thrill enthusiasts. Features the Ford RS200, Lancia 037 Rally, Lancia S4, MG Metro 6R4, Peugeot 205/T16, Audi Quattro, Renault 5 Turbo, Opel, Citroen also the amazing Ferrari 288GTO Evoluzione, Jaguar XJ220 supercar and Porsche 959 - the car that came closest of all to fulfilling the Group B ethos. It won both the Paris-Dakar and its class in the Le Mans 24 Hour Race!
Includes awesome action footage and stunning close ups.
Steel Too Fast To Race
Even more from the full story behind the awesome Group B Rally cars, featuring mind-blowing contemporary and archive racing footage of these fire-breathing rocket ships at blistering speeds!
Declared “too fast to race” at the end of the 1986 season, the Group B cars changed the face of rallying! The Lancia Delta S4 could accelerate from 0-100km/h in 2-3 seconds on a gravel road, and Nigel Mansell is reputed to have said that the Peugeot 205 T16 could out-accelerate his F1 car!
All were built to reach at least 400bhp, so we pushed these super-charged beasts to their absolute limit to see what else they could do, with legendary ex-World Rally champion Stig Blomqvist behind the wheel!
This sequel to the highly successful Too Fast to Race showcases even more of these turbo-charged machines, including:
-Audi Quattro Series 3-winged monster
- Lancia Delta S4
- Ford RS200
- Peugeot 205 T16
- Lancia O37
- MG Metro 6R4
You may never witness them on the World Rally stage again, but the entertainment provided by these supercharged monsters remains, to delight fans old and new.
Here is another priceless opportunity to see them restored to their former breath-taking glory! A must for all rally and fast car enthusiasts!
1987 Australian Touring Car Championship Round 2, Symmonds Plains. Peter Brock 5 Ltr V8 Group A Commodore, has the daylights beaten out of him by a 2.4 Ltr B...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment