Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + Google Video
    ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      750pk
      Ik wou eerst 800 pk typen, maar 'k durfde niet omdat 'k dacht me stierlijk belachelijk te maken. It shows, écht. In 4e nog altijd die fenomenale boostn, blooooody hell.

*hoedje af*

Daarmee rijden moet gene kattenpis zijn.

Comment

• WTF! ziekelijk kot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ik wou eerst 800 pk typen, maar 'k durfde niet omdat 'k dacht me stierlijk belachelijk te maken. It shows, écht. In 4e nog altijd die fenomenale boostn, blooooody hell.

*hoedje af*

Daarmee rijden moet gene kattenpis zijn.
          dat laatste stuk op da eerste filmpje, waar hij op doorspint... das het moment dat er bovenop die 750pk nog eens Nos gezet wordt

en idd, hoedat je zoiets recht kan houden

Comment

• Allemaal uit een 2.1 5-cilindertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
              Nissan Micra vs Ferrari
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Of kleine joris tegen ????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                Vetjes. Zo af en toe doet 'ie wel 'es iets waarvan ik denk "hooooo, jong!" (zoals z'n exit uit de karussel), maar all in all petje af. Tandem rijden, hoe beestig is dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                  Het heeft niets met auto's te maken, maar ik moet jullie echt dit filmpje laten zien waar Hans Teeuwen (niet onbekend in België, dacht ik) een paar show-hosts met de mond vol tanden laat staan :

http://www.dumpert.nl/mediabase/2516...tuthola_s.html
                  Echt knap. Er zat echter wel een gebaarde olijkerd in het publiek die er totaal niet mee kon lachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Vetjes. Zo af en toe doet 'ie wel 'es iets waarvan ik denk "hooooo, jong!" (zoals z'n exit uit de karussel), maar all in all petje af. Tandem rijden, hoe beestig is dat niet.

die remzone aan metzgesfeld (of hoe noemt da stuk net da audenauer forst?) was op't zicht nogal op't randje...effekes vechten met de kar zegt em...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      http://videos.streetfire.net/video/6...5500ce60ca.htm

en hij heeft nog een zalige toeter ook
                      Zo ne wagen en 40 jaar jonger (met de verkeersregels en mentaliteit van over 40 jaar) moet nen droom zijn.

Comment

• 5 minuten genieten.
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          Echt knap. Er zat echter wel een gebaarde olijkerd in het publiek die er totaal niet mee kon lachen.
                          Hij was te gast in de show en streng moslim

Comment

Het heeft niets met auto's te maken, maar ik moet jullie echt dit filmpje laten zien waar Hans Teeuwen (niet onbekend in België, dacht ik) een paar show-hosts met de mond vol tanden laat staan :

Hans theeuwen eens in een andere vorm dan we hem normaal zien, echt goed.

Comment

Zalig

Je moet het maar proberen, Hans Teeuwen oner handen nemen en niet met de mond vol tanden komen te staan...

Comment

• edit:
                                verkeerd topic

Comment

AF

Teeuwen 4 president!

Comment

• + YouTube Video

Niet knap maar gewoon degoutant
                                    Een 997 wordt gewoon verpletterd voor "kunst"
                                    Ze zouden de kunstenaar verdomme ook moeten verpletteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video

Niet knap maar gewoon degoutant
                                      Een 997 wordt gewoon verpletterd voor "kunst"
                                      Ze zouden de kunstenaar verdomme ook moeten verpletteren
                                      stoort me totaal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                        stoort me totaal niet.
                                        Slecht karakter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Slecht karakter
                                          ben nogthans een porsche-liefhebber hoor. als die gast die kar gekocht heeft (of zelfs al heeft hij ze gekregen) doet hij ermee wat hij wil. tblijft een serieproduct.

veel kunst vindk er eigenlijk ook niet aan hoor. hoewel

Comment

Working...
                                          X