Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het beste filmpje van hem is onderstaand.
    Daar kan je echt zien hoe goed hij kan rijden met zijn EVO.
    (hij rijdt in de Witte EVO btw )

Lancerevo van op dit forum staat op het zelfde niveau in een EVO, en dat is echt
    Eerste keer dat ik meereed in een EVO was met hem, en .... DAMN ! dat zit nog steeds in mijn geheugen geprent !

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• compilatie van Quad yamaha 350 onboard, de moeite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Dit is zo vet.

Wil ik ook ooit eens onder de knie krijgen, dat gas-rem-driften. Maar is wel enkel mogelijk met een auto met wat power.
        Gaat met minder power ook => http://www.youtube.com/watch?v=I8PSt15J678

Verschil is vooral duidelijk als de 2de voorbij komt. Tuurlijk niet te vergelijken met die kerel in z'n E46 M3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Gaat met minder power ook => http://www.youtube.com/watch?v=I8PSt15J678

Verschil is vooral duidelijk als de 2de voorbij komt. Tuurlijk niet te vergelijken met die kerel in z'n E46 M3.
          Is toch wel niet te vergelijken hé

Je breekt gewoon de grip achteraan controleert het gripverlies.

Daar je geen lsd hebt kan je de slip niet houden en ook niet uitdriften, dus in principe is dit niet driften want je houdt hem niet aan

Comment

Dit is zo vet.

Wil ik ook ooit eens onder de knie krijgen, dat gas-rem-driften. Maar is wel enkel mogelijk met een auto met wat power.
            mooi maar vraag met toch af hoe het zou gaan op smallere en meer bochten situaties? Het stuur lossen enzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
              mooi maar vraag met toch af hoe het zou gaan op smallere en meer bochten situaties? Het stuur lossen enzo?
              Ja, daar heb ik het ook moeilijk mee ...
              Maar dat is driftersstuurtechniek.
              Ik ken mensen die dezelfde drifts doen zonder het stuur los te laten, gewoon andere stuurtechniek met overnemen. (zo doe ik het ook)

Comment

• Nu de belangrijkste vraag: hoe leer je zoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Nu de belangrijkste vraag: hoe leer je zoiets?
                  Al doende leert men.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      Is toch wel niet te vergelijken hé

Je breekt gewoon de grip achteraan controleert het gripverlies.

Daar je geen lsd hebt kan je de slip niet houden en ook niet uitdriften, dus in principe is dit niet driften want je houdt hem niet aan
                      Had het op de eerste wagen hé, die gaat mooi voor de bocht al gaan tegensturen en dan op de rem. Iets waar je dus van kunt uit afleiden dat er wel degelijk lsd op zit. Heb jammer genoeg geen beter filmpje dan dat.

Comment

ik heb geleerd van een rallypiloot, dat je eerst 3 dingen zeer goed moet oefenen.

1) Leren remmen, zodanig dat je geen gas meer moet bijgeven om door de bocht te raken.
                        2) Leren goed door de bocht sturen.
                        3) Handrem leren gebruiken.

en heel belangrijk zei hij: je stuur leren vasthouden altijd in dezelfste pos. 10 voor 2. Zodanig als je tegenstuurt dat je weet hoe je wielen staan.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten

en heel belangrijk zei hij: je stuur leren vasthouden altijd in dezelfste pos. 10 voor 2. Zodanig als je tegenstuurt dat je weet hoe je wielen staan.
                            Dat is idd het belangrijkste , goeie stuurtechniek.
                            Maar je kan nooit je handen op een vaste positie houden hé, behalve op een groot circuit zoals zolder of spa.
                            Zeker in een rally je veel overnemen. En net dat overnemen is een belangrijkte techniek om te weten in welke richting je wielen staan.
                            Een bocht van 90° zal je nooit halen met handen vast op het stuur, en als je zwaar moet tegensturen moet je ook overpakken. Dan maakt je stuuren een volledige omwenteling

Dat leer je dus allemaal bij automobielbeheersing

Comment

• Comment

Zelf.

Veel tijd, plaats, (geld?), en een goei karreke.

Comment

Zelf.

Veel tijd, plaats, (geld?), en een goei karreke.
                                  Je zal toch best eerst een de goeie basis aangeleerd moeten worden denk ik.

Na mijn cursus bij automobielbeheersing heb ik een enorme stap vooruit gemaakt hoor !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    Je zal toch best eerst een de goeie basis aangeleerd moeten worden denk ik.

Na mijn cursus bij automobielbeheersing heb ik een enorme stap vooruit gemaakt hoor !

Hangt van persoon tot persoon af, imo.

Maar ik zou ook graag zo'n beheersingscursus doen. Alleen heb ik er voorlopig het geld niet voor over. Ben er ook wel van overtuigd dat het z'n steentje bijdraagt, en dat je nieuwe technieken leert.

Maar of het voor iedereen even 'noodzakelijk' is, voor je deftig met een wagen kan (r)(gl)ijden, dat geloof ik niet.

Comment

Hangt van persoon tot persoon af, imo.

Maar ik zou ook graag zo'n beheersingscursus doen. Alleen heb ik er voorlopig het geld niet voor over. Ben er ook wel van overtuigd dat het z'n steentje bijdraagt, en dat je nieuwe technieken leert.

Maar of het voor iedereen even 'noodzakelijk' is, voor je deftig met een wagen kan (r)(gl)ijden, dat geloof ik niet.
                                      Ik had dezelfde overtuiging als jou tot ik de cursus volgde

Je kan die cursus ook volgen via opleidingscheque, dat maakt hem al de helft minder duur

Comment

• + YouTube Video

RESPECT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Is ooit al eens gepost maar:

+ YouTube Video
                                          Cummins...

Comment

Working...
                                          X