Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls je je post aan het plaatsen bent zie je zo'n werkbalk boven je tekstvlak staan. Daar het Youtube-icoontje aanklikken en dan je link tussen de tags plaatsen.
Comment
-
Geen knappe filmpjes, maar wel een verdomd lekkere kar!
Two beautiful Triumph TR6 are full accelerating. Taken in Domburg, The Netherlands."Like" Gumbal on Facebook here:http://www.facebook.com/pages/Gumbal/112731...
Dat geluidje
Edit: TomT, als'k jouw methode toepas, dan lukt het blijkbaar niet...
Edit2: en met die van William krijg'k het ook niet klaar...Last edited by Geertt; 23/12/2007, 20:23.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKan dat ook? Ik neem enkel de v=xxxxx-code over en zet die tussen die Youtube-tags.
Edit: dat bedoelt hij niet.
Je moet alles na het gelijkheidsteken tussen de tags zetten.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWat is er?
last van moodswings?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenHeb ik onlangs nog gepost, toen we aan het discussiëren waren over die Arab "drifters". Idd zot!
My bad!
Comment
-
Comment
-
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silvio1981
Comment
-
Een tijdje geleden hebben we (o.a. forummers Matertos, Sebava en ik) een fuifke voor ons 21-jarige gegeven. Ons thema was Reservoir Dogs en we hebben in die aard een filmpje gemaakt wat we vertoond hebben op de avond zelf. Omdat redelijk wat mensen er enthousiast over waren wil'k jullie het niet onthouden...
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Sebava zijn filmstukje is te zien in het eerste deel, mijne en matertos het zijne in deel twee.
BTW, de JEEP in het introstukje was een V8!Veel plezier mee beleefd!
Echt super vet voor een jonge gast, is eens iets anders dan alles wat je dagelijks ziet. Is te koop ook, redelijk goeiekoop zelfs, maar het probleem is dat wisselstukken voor die dinden stukken van mensen kosten...
GrtzLast edited by Geertt; 24/12/2007, 13:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVideo no longer available???
Verdomme... Heb nog zo geprobeerd of andere mensen het ook konden bijkijken en dat ging toch...
Eens fixen straks, dat het wel bolt...
Comment
-
Paar filmpjes uit "wegmisbruikers", een variant op 'blik op de weg' en 'de zware voet'
motorrijder zonder rijbewijs en met geschorst kenteken gaat op de vlucht ... ziek
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Audi S8 rijdt wat te hard en begint te discussiëren met flikken .. dronken dikke vrouw komt zich even moeien
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
(rotflikken btw ... hadden ze toch wel nog mooi die beelden kunnen laten zien vind ik)
5 Ferrari's aan de kant
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Audi S8 rijdt wat te hard en begint te discussiëren met flikken .. dronken dikke vrouw komt zich even moeien
(rotflikken btw ... hadden ze toch wel nog mooi die beelden kunnen laten zien vind ik)
Comment
Comment