Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Inderdaad, om nog maar te zwijgen over Tiff Needle...
    Tiff Needell bedoelde wss

Vind die wel aangenaam om bezig te zien. Blijft toch bescheiden bij zijn commentaar ook. Heeft niemand dat videotje waar die met 4 man in een Ford (Ka? of wast een Puma?) dwars door de bocht gaat en dan nog eens neerschakelt ook

Vicki Butler mogen we uiteraard ook niet vergeten. Ze zal wel iets onder Tiff en Jason staan, maar al bij al!

Comment

• Jason Plato is vet.

Ook een oldtimerkenner.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Was dus toch de Puma

Blijbkaar wel met 3, maar blijft toch vet om die bezig te zien.

Comment

• Hier nog zo'n heerlijk filmpje van Tiff

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Het is dat Dodge coureur is, en geen gamefreak...

En ik denk dat clarkson op circuit 90% van de aanwezigen hier verloren rijdt
            Dat is ook niet zo gek. Een groot deel hier heeft nog geen rijbewijs

Zoals Wax-it.be ook al zei worden de mooie slides en drifts uitgevoerd door andere mensen. De kenner ziet vrij eenvoudig terug in de filmpjes wanneer Clarkson achter het stuur zit en wanneer niet. Clarkson heeft een bak ervaring met snelle wagens en kan daardoor wel een beetje sturen, maar erg veel indruk maakt het nu ook weer niet.

Overigens als Clarkson zelf al toegeeft dat hij niet zo geweldig kan rijden (en hij is niet bepaald de bescheidenheid zelve...), waarom zijn een aantal hier dan zo onder de indruk van zijn rijkunsten? Hammond kan naar mijn mening al een stuk beter rijden. Ze zijn geen Needell of Coronel, maar als presentator vele malen geschikter en amusanter en daar gaat het uiteindelijk om bij een autoprogramma!

Comment

Een race game of race-simulator kan heel leuk zijn en kan soms zeer sterk de realiteit benaderen maar er uit concluderen dat je daardoor het driften en of racen onder de knie hebt vind ik ronduit belachelijk.

Ik ben grote fan van GTR(2), zowat dé beste racesimulator. Maar of ik door dat game een goed piloot zou zijn..., ik betwijfel het!
              Tzou mooi zijn! Ik heb enkel de demo gespeeld, maar daar ging ik bij de eerste bocht (vliegende ronde) vertrekkende vanop de laatste plek zowat de helft van het deelnemersveld voorbij, om 10 ronden later aan de leiding te zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HugoGT Bekijk Berichten
                Dat is ook niet zo gek. Een groot deel hier heeft nog geen rijbewijs

Zoals Wax-it.be ook al zei worden de mooie slides en drifts uitgevoerd door andere mensen. De kenner ziet vrij eenvoudig terug in de filmpjes wanneer Clarkson achter het stuur zit en wanneer niet. Clarkson heeft een bak ervaring met snelle wagens en kan daardoor wel een beetje sturen, maar erg veel indruk maakt het nu ook weer niet.

Overigens als Clarkson zelf al toegeeft dat hij niet zo geweldig kan rijden (en hij is niet bepaald de bescheidenheid zelve...), waarom zijn een aantal hier dan zo onder de indruk van zijn rijkunsten? Hammond kan naar mijn mening al een stuk beter rijden. Ze zijn geen Needell of Coronel, maar als presentator vele malen geschikter en amusanter en daar gaat het uiteindelijk om bij een autoprogramma!
                Wel je zegt het nu zelf... Als een kerel als Clarkson het al niet kan (een persoon die al een paar duizend pk's onder zijn gat heeft gehad), wie zijn wij dan om te zeggen dat na enkele keren LFS te spelen we het driften wel onder de knie hebben!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk Berichten
                  Hier nog zo'n heerlijk filmpje van Tiff

http://www.youtube.com/watch?v=UrIvA2yl4Zs
                  ik zie liever tiff bezig
                  die spreekt nog echt met passie over de wagens.
                  hij zal ook nooit een wagen echt afbreken zoals clarckson. Die wordt soms zo arrogant dat het er over gaat.

Comment

• In opdracht van Mafia Coureuro post ik hetvolgende:

MaFiA CoUrEuRo WiLl Be BaCk

Comment

• Geile foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Dat denk ik dus ook... die kerel kan wel een béétje rijden.
                        't Is zeker geen topcoureur maar hij kan wel aardig rijden, beter dan Hammond en zeker May.

Comment

Inderdaad, om nog maar te zwijgen over Tiff Needle...
                          Tiff (Timothy) Needell.

Overal op het net zie je het verkeerd geschreven..

Maar die bloke is minstens 2 maal zo goed als Clarkson en Hammond samen...

Dat filmpje waar hij die GT3 RS rijdt.. of die Corvette Z06

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Dat filmpje waar hij die GT3 RS rijdt..
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit?

Zie hem zelf ook graag bezig, maar TopGear is wel super goed om met meerdere personen naar te kijken. Je moet niet echt een grote autofannaat zijn om dat uit te kunnen kijken.

Comment

• Tiff kan dan wel goed rijden, zijn manier van presenteren en vertellen staat me niet meer aan

Comment

• Ik heb meer respect voor 't goed kunnen rijden (en da's een understatement) van Tiff Needell, dan voor 't goed kunnen presenteren van Jeremy Clarkson. Maar qua entertainment-factor is TopGear wel leuker dan Fifth Gear, dat laatste programma zoekt z'n publiek m.i. eerder bij de hardcore fans, terwijl het welgekende trio ook niet-liefhebbers kan plezieren. Ik vind ze prachtig naast mekaar passen, ze vullen elkaar perfect aan.

Comment

• Ik kijk de laatste tijd gewoon liever fifth gear omdat het toch meer over de auto's gaat, IMO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video

Was dus toch de Puma

Bedankt voor dit filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Ik kijk de laatste tijd gewoon liever fifth gear omdat het toch meer over de auto's gaat, IMO.
                                      I fully agree.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Bedankt voor dit filmpje

Ik moest metéén aan jou denken toen ik de video bekeek, en 'k vermoedde dat 't jou emotioneel zou raken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik heb meer respect voor 't goed kunnen rijden (en da's een understatement) van Tiff Needell, dan voor 't goed kunnen presenteren van Jeremy Clarkson. Maar qua entertainment-factor is TopGear wel leuker dan Fifth Gear, dat laatste programma zoekt z'n publiek m.i. eerder bij de hardcore fans, terwijl het welgekende trio ook niet-liefhebbers kan plezieren. Ik vind ze prachtig naast mekaar passen, ze vullen elkaar perfect aan.
                                        Sluit me volledig hierbij aan. Ik ben een enorme fan van (het entertainment van) Top Gear, maar als ik een echte uitleg wil over iets dan zoek ik op youtube toch meer en meer filmpjes van Tiff Needell de laatste tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video

Was dus toch de Puma

Fak man, die gast kan rijden!

Comment

Working...
                                          X