Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
    Deze is ook al zo geloofwaardig...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Inderdaad, deze al veel meer dan de andere. Wat ik me wel afvraag: is zoiets dan afgesproken met die persoon in de Porsche? Hoe kan die anders weten wanneer z'n pinkers aan zullen gaan? En hoe komt het dat je niemand in die auto ziet zitten, en dat de mensen zo abnormaal gapen als die auto wegrijdt, dat zie ja anders toch nooit?

Allé, maw, breng mij es op de hoogte van al die technologische shizzle.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Voila, ik zorg ervoor dat jullie geen domme dingen zeggen, voor hetzelfde geld zei één van jullie zoiets. Bedank mij maar!

Dank u wel TomT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Laat die Benz maar eens ff naast mij komen staan. Idiote Amerikanen, beter eerst ff met een 6-speed leren rijden vooraleer ze zich aan dergelijke spurtjes wagen.

Da is!

Er is geen enkele amerikaan die deftig met een handbak kan omgaan. Je hebt gelijk.

Kan toch niet anders!!

Dat gezegd zijnde... ik vind het ook vreemd hoor. Maar zomaar beweren dat 'ie niet kan rijden, vind ik nogal simpel, zeker na zo'n crappy filmpje... Moest het nu uit de Porsche gefilmd zijn, zou je héél mss nog iet of wat kunnen oordelen... maar nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Laat die Benz maar eens ff naast mij komen staan. Idiote Amerikanen, beter eerst ff met een 6-speed leren rijden vooraleer ze zich aan dergelijke spurtjes wagen.
          Als ik een E55 had, met plezier

Zorg jij ervoor dat ik een E55 heb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Inderdaad, deze al veel meer dan de andere. Wat ik me wel afvraag: is zoiets dan afgesproken met die persoon in de Porsche? Hoe kan die anders weten wanneer z'n pinkers aan zullen gaan? En hoe komt het dat je niemand in die auto ziet zitten, en dat de mensen zo abnormaal gapen als die auto wegrijdt, dat zie ja anders toch nooit?

Allé, maw, breng mij es op de hoogte van al die technologische shizzle.
            Je moet het zo bekijken: dit is een reclamecampagne om jongeren aan te zetten in de IT wereld te gaan studeren. Hier zijn dus duizenden euro's in de filmpjes gestoken om tot zo'n geloofwaardig effect te komen. Wat je ziet zijn allemaal acteurs, figuranten en achter de camera een hele crew van regisseurs tot producers en nog allemaal mensen die je nodig hebt voor zo'n filmpje in elkaar te steken. Special effects zijn zeker gebruikt (cfr. matrixborden) en de porsche zal ofwel omgebouwd zijn om op afstand te besturen ofwel stop je er gewoon een klein mensje in die nog net aan de pedalen kan.
            Kortom, dit zijn niet zomaar wat jong gasten die even een cool filmpje wouden maken, er zit veel meer achter.

Comment

Je moet het zo bekijken: dit is een reclamecampagne om jongeren aan te zetten in de IT wereld te gaan studeren. Hier zijn dus duizenden euro's in de filmpjes gestoken om tot zo'n geloofwaardig effect te komen. Wat je ziet zijn allemaal acteurs, figuranten en achter de camera een hele crew van regisseurs tot producers en nog allemaal mensen die je nodig hebt voor zo'n filmpje in elkaar te steken. Special effects zijn zeker gebruikt (cfr. matrixborden) en de porsche zal ofwel omgebouwd zijn om op afstand te besturen ofwel stop je er gewoon een klein mensje in die nog net aan de pedalen kan.
              Kortom, dit zijn niet zomaar wat jong gasten die even een cool filmpje wouden maken, er zit veel meer achter.
              Ahzo! Merci!

Comment

Exactly!
                Toen ik het eerste filmpje ervan zag tijdje terug, eentje waarin ie iets doet met borden waarop de treinuren en zo staan in een station, toen geloofde ik het ook bijna.
                Tot dat filmpje met de matrixborden, geen enkele hacker gaat zijn gezicht aan de wereld laten zien , de echte hackers vinden zich zo cool dat ze zich verschuilen achter een nog coolere nickname

Comment

• dit kan je vooral zien door het allerlaatste beeld: reclame om in it te studeren...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• The leading source of breaking car news and analysis online, courtesy of the world-famous Autocar, published since 1895

Comment

• How much fun can you have

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

How much fun can you have
                        Echt hé... Ik dacht er 't zelfde van

Comment

• Zo'n dingen zijn écht cool

Lift of oversteer for the win!

Wel jammer dat Harris zo makkelijk wint
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Desondanks, Tim Schrick > Chris Harris

Hoezeer ik ook van Britten en hun humor hou.

Bewijs: http://nl.youtube.com/watch?v=AwtF6w...eature=related

(S5 vs. EVOIX)
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• 430 Scuderia

Met die gunmetal-velgen is 'ie echt af
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ff quoten uit mijn eigen topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                  ff quoten uit mijn eigen topic
                                  Heb het ook geprobeerd op het rondpunt daar, en op een of andere mannier lukt het daar héél goed.
                                  Ik moet wel mijn snelheid wat hoger leggen om hem aan te houden ... (meer grip van de banden denk ik)

Cool filmke

Comment

• schitterend aan de chauffeurs en de cameraman/monteur!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Heb het ook geprobeerd op het rondpunt daar, en op een of andere mannier lukt het daar héél goed.
                                      Ik moet wel mijn snelheid wat hoger leggen om hem aan te houden ... (meer grip van de banden denk ik)

Cool filmke

Thanx, hellingshoek van het rond punt + soort asfalt is van cruciaal belang

't rond punt aan de Q8 in Eine is ook een goed, maar daar moet je nog iets sneller gaan door de grootte + kleinere hellingshoek

Driftmeeting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                        Thanx, hellingshoek van het rond punt + soort asfalt is van cruciaal belang

't rond punt aan de Q8 in Eine is ook een goed, maar daar moet je nog iets sneller gaan door de grootte + kleinere hellingshoek

Driftmeeting?
                                        Beide ronde punten met mijn banden achteraan...de kleinste milimeter gas en 't spel ga zo scheef of het maar gaan kan
                                        ... in 3de zelf, de niet-oversteerversnelling in lage toeren .

Comment

Working...
                                        X