Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Beide ronde punten met mijn banden achteraan...de kleinste milimeter gas en 't spel ga zo scheef of het maar gaan kan
... in 3de zelf, de niet-oversteerversnelling in lage toeren .
Banden zijn natuurlijk ook een niet te onderschatten factor.
Thanx, hellingshoek van het rond punt + soort asfalt is van cruciaal belang
idd. de twee driftbare ronde punten hier zien niet ideaal wat dat betreft, hetgeen aan Brucargo, is heel groot => leuk, maar heeft een ruw oppervlak voor 80% => hogere snelheid, en dan is er zo'n patch met quasi geen grip, waar je opeens over 4 wielen glijdt, redelijk tricky maar geeft wel voldoening
Laat die Benz maar eens ff naast mij komen staan. Idiote Amerikanen, beter eerst ff met een 6-speed leren rijden vooraleer ze zich aan dergelijke spurtjes wagen.
997TT is Tiptronic, staat er in het begin van het fimmeltje
los daarvan versta ik er mij ook niet aan dat die E55 zo hard gaat
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Vrij moeilijk te beoordelen adhv zo'n idioot filmpje met veel te korte acceleraties imo. Maar toch is die Porsche een pak rapper, hij is gewoon maar wat aan het spelen...
idd. de twee driftbare ronde punten hier zien niet ideaal wat dat betreft, hetgeen aan Brucargo, is heel groot => leuk, maar heeft een ruw oppervlak voor 80% => hogere snelheid, en dan is er zo'n patch met quasi geen grip, waar je opeens over 4 wielen glijdt, redelijk tricky maar geeft wel voldoening
Comment