Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
Maar die peet in de Ringmini weet echt wel niet hoe hij zijn stuur moet vasthouden ze. Zo slecht dat 'm rijdt zeg!
Comment
-
Filmpje over de VW Golf R GTi Concept Car.
http://www.youtube.com/watch?v=v_u8f...elated&search=
Stap daar eens rap in en uit de achterzetels... Handig is anders.
Comment
-
Ariel atom torque test
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZALIG!
Maar die peet in de Ringmini weet echt wel niet hoe hij zijn stuur moet vasthouden ze. Zo slecht dat 'm rijdt zeg!
ne mens leest hier toch wa hoor... ieder zijne rijstijl zegt u da iets? anders dan "normaal" ja, maar toch zéker niet slecht! heb je ooit sterling moss achter zijn stuur zien zitten? op foto of op film? ja? dan weet je wa ik bedoel....indien niet: zoek nekeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichtenfilmpje uit vas rally kampioenschap: Didier spillebeen vs Wouter Denen
http://www.dailymotion.com/group/153...ade-in-belgium
heb al het geluk gehad om even te praten met didier tijdens de rallysprint van moorsledesympa kerel!!!!!!
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenne mens leest hier toch wa hoor... ieder zijne rijstijl zegt u da iets? anders dan "normaal" ja, maar toch zéker niet slecht! heb je ooit sterling moss achter zijn stuur zien zitten? op foto of op film? ja? dan weet je wa ik bedoel....indien niet: zoek nekeer
Les één van de rijvaardigheidstraining:
Hou je handen in "tien voor twee - positie" op het stuur.
Hij rijdt wel goed over de ring enzo, maar toch vind ik zijn handenpositie op het stuur verkeerd.
Ik zou eens willen zien hoe hij een plotse overstuur reactie oplost met zijn handen 10 na 2 geplaatst...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIeder zijn mening... en ik vind dat slecht!
(nu niet dat tien voor twee écht fout is hoor)
Of ga je zeggen dat Sabine het ook verkeerd doet?
Los daarvan vond ik z'n rijstijl inderdaad ook niet altijd even katholiek, maar de rijhouding + inplanting van het stuur is op z'n minst ook niet katholiek te noemen in die ringminiLast edited by Lotuzzz; 13/05/2007, 13:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichtenfilmpje uit vas rally kampioenschap: Didier spillebeen vs Wouter Denen
http://www.dailymotion.com/group/153...ade-in-belgium
Comment
-
Comment
-
Toen de F1 nog V10, Hakkinen en géén tractiecontrole had...
Dat geluid van die V10!!
En nog goed doseren of short-shiften om tractie te hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh repost.
Wel, hier nog eentje :
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Volledig te beheersen tegen de volgende AW-meeting, of BAN !
Edit : wel de speakers van je PC op stil zetten, de muziek is om ziek van te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenToen de F1 nog V10, Hakkinen en géén tractiecontrole had...
Dat geluid van die V10!!
En nog goed doseren of short-shiften om tractie te hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIeder zijn mening... en ik vind dat slecht!
Hij rijdt wel goed over de ring enzo, maar toch vind ik zijn handenpositie op het stuur verkeerd.
Ik zou eens willen zien hoe hij een plotse overstuur reactie oplost met zijn handen 10 na 2 geplaatst...
De zitting en de plaatsing van het stuur (dan vaak ook nog de grootte) van zo'n oude Mini zijn heel verschillend van een andere auto. Je zit zo opgebogen voor dat stuur, dat stuur staat dan ook nog 's super schuin (richting loodrecht).
Dus om je handen op "10 voor 2 te plaatsen, is vrij ongemakkelijk en je voelt dat onmiddelijk dat het niet goed zit. Zo'n stuur moet je breed nemen, dus om zo dom uit te drukken, op kwart voor drie
Comment
-
Comment
Comment