Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJa, Chris draagt sinds een aantal weken terug een baard
Ziet er uit als een terrorist..
Nu ja, hij kan wel goed rijden en die GT-R is waanzinnig goed.
Die GT-R is inderdaad waanzinnig goed, maar zijn imago, tuninggehalte en interieur zijn toch wel negatieve puntjes vind ik.
Comment
-
Vraagje:
Als ik de filmpjes vanop mijn gsm (sony ericsson v630) wil overzetten op mijn pc, dan krijg ik een 3gp bestand, zodat ik de filmpjes helemaal niet kan bekijken. Nu stond er daarnet in een kadertje deze 'dingen', maar ik ben bang dat als ik iets verkeerds doe mijn video's kwijtspeel. Deze waren het:
-Afbeeldingen naar map kopieren
-Opnames ontladen
-Overfow billeder
En ook nog natuurlijk afspelen, dia voorstelling en map openen en bestanden.... maar dan kom ik op 3gp uit. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen
Comment
-
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtensaai en gevaarlijk Alex
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOK, ik heb een nieuw lievelingsfilmpje
B5 RS4 en Impreza WRX die een autosnelweg in Brazilië nemen ...
http://www.youtube.com/watch?v=RPzbB...eature=related
Zalig filmpje!! Dat ik dat nu pas zie
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichtensaai kan je het toch niet noemen ... gevaarlijk daarintegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
goed gereden ook, alleen kon hij op bepaalde plaatsen toch iets meer gas geven. al bij al chique gereden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenzalig da die formule 1 een lieke begint te zingen. En hij kon niet snel genoeg denken om te sturen. Dat moet toch raar aanvoelen. Een wagen die sneller gaat de je kan "denken".
Comment
-
Comment
-
Comment