Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls er maar niet te veel HGF van komen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHGF??
Maar nu bestaan er reparatiekits met een multi-lagen pakking die deze problemen zouden moeten uitsluiten.
Comment
-
Een van de ziekste filmpjes die ik ook gezien heb eigenlijk
Boy those guys can drive!
Click here to see Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen van de ziekste filmpjes die ik ook gezien heb eigenlijk
Click here to see Video
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen van de ziekste filmpjes die ik ook gezien heb eigenlijk
Click here to see Video
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenBMW M5 and Porsche Carrera GT street drifts
Definitely Dubai...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenEr heeft hier ooit eens een filmpje gestaan van een grijze Carrera GT die in Amerika door de straten reed en af en toe uitbrak.Er reed een 996 turbo achter !Heeft er iemand nog de link van dat filmpje?
Dit filmpje?
+ YouTube Video
Comment
-
Interessant:
M5 E39 vs chrysler 300c SRT8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
Maar van zodra de wegen beginnen te draaien, is't volgens mij gedaan met die 300C!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenClose!
Maar van zodra de wegen beginnen te draaien, is't volgens mij gedaan met die 300C!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenBah denk wel dat je een circuit nodig hebt zenne, om t verschil te maken. Denk dat die bak ook wel nog wat bochtjes kan pakken maar geen op circuit zal het een lompe bak zijn.
Comment
-
Comment