Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gekken die ni waard zijn dat ze leven. Dit is niks driften, dit is gewoon met je leven spelen, iedereen kan dit, als men zen leven beu is.
Men kan deze mensen miss gebruiken voor de stabiliteit te testen van een wagen.
Gekken die ni waard zijn dat ze leven. Dit is niks driften, dit is gewoon met je leven spelen, iedereen kan dit, als men zen leven beu is.
Men kan deze mensen miss gebruiken voor de stabiliteit te testen van een wagen.
Wtf hehe als jullie dit cool vinden ok, iedereen kan dit, kzegget je moet gewoon zowa levenbeu zijn. Not rubbisch, the truth! Dit is gewoon gekkenwerk, niks cool aan, geef mij maar real drifting!
Wist niet dat hier zoveel *chterl**k* mensen zaten, moet wel, als jullie zulke bende *nozel**rs die wa met hun leven spelen cool vinden. De filmkes waarbij het dikwijls fout loopt nog niet gezien wsl? Die geslaagde "drifts" of hoe jullie dit noemen zijn wsl zeer uitzonderlijke van de veeele mistlukte.
Als je denkt dat dit gemakkelijk is, ben je een oen.
Over het feit dat het gevaarlijk en onverantwoord is, is denk ik iedereen hier het wel eens hoor.
Zeg niet dat het gemakkelijk is, moet gewoon durven eigenlijk, zou jij tegen die snelheid zowa u stuur gaan omslaan?
Arab drift = durven en veel geluk hebben! Wat die doen is eigenlijk onverantwoord, cool? I don't think so . Ahja ieder zijn ding zeker .
Arab drift = ongecontroleerd, juist zien dat ze nergens tegenbotsen = niet cool en zeker geen respect voor
Real drifting = gecontroleerd, weten waarmee je bezig bent en waar je gaat uitkomen = cool en respect voor
nogmaals een bewijs dat je niet weet over wat je spreekt...
Ik heb nog eens zo'n filmpje gezeien van die gasten, "Arab drift" maar daar liep het mis
auto schiet in het volk dat staat te kijken !!! een bomatuo was er nix tegen
Ik heb nog eens zo'n filmpje gezeien van die gasten, "Arab drift" maar daar liep het mis
auto schiet in het volk dat staat te kijken !!! een bomatuo was er nix tegen
dat weet ik.
heb dat filmpje ook al gezien.
alsof het bij 'normal drifting' nooit kan foutlopen?
trouwens, ik weet niet wat 'Arab-driften' voor jullie is, maar ik beschouw dat gewoon als tegen een hoge snelheid (autosnelwegsnelheden) de auto in opeenvolgende drifts smijten.
Dus nogmaals: dat die mannen dat doen op de openbare weg, tussen verkeer in, en soms met alle gevolgen vandien, keur ik ook niet goed hoor (wat dacht je...).
Zeg niet dat het gemakkelijk is, moet gewoon durven eigenlijk, zou jij tegen die snelheid zowa u stuur gaan omslaan?
Arab drift = durven en veel geluk hebben! Wat die doen is eigenlijk onverantwoord, cool? I don't think so . Ahja ieder zijn ding zeker .
Misschien is het wel moeilijk om het zo goed te kunnen dat het niet meer gevaarlijk is en je je leven niet meer riskeert.
Comment