Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    nogmaals een bewijs dat je niet weet over wat je spreekt...
    Exactly. Arab's zijn meester van precisie, kijk maar eens hoe gemakkelijk ze een terreinwagen op 2 wielen krijgen. (en houden!)

Comment

• Arabs zijn paljaskes zonder vijzen als het op driften aankomt... maar niettemin vet cool om te zien (alleen zou ik ni langs de kant willen staan of naast hun per toeval rijde)

Comment

• Ik dacht dat er met een FWD niet kon gedrift worden??
        Driften doe je met een RWD of 4WD, niet met een FWD en dit is mijn mening, diegene die driften zullen mijn mening zeker appreciëren.

Moet wel toegeven, dat met die tereinwagens op 2 wielen vinnek dan wel weer straf! Maar aan dat driften mogen ze toch nekeer iets doen, voor te beginnen al is nen anderen auto kopen, eentje die wat strakker op de veren staat! En ipv altijd van links naar recht en van links naar rechts en van links naar rechts en als ze denken dat ze er niet komen snel is nen 360 tussen, ik zie daar echt niks gecontroleerd in ze. Is even gekeken op youtube, echt zo saai eigenlijk, nekeer geen bochtjen of niks pff.

Hoe het in ieder geval al niet moet .

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe het wel moet! Laat die Arab drifters dit maar is proberen, ik durf zelf wedden dat ze direct tegen die muur knallen en zeker uit die eerste bocht vliegen.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Last edited by ; 14/12/2007, 18:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
          Ik dacht dat er met een FWD niet kon gedrift worden??
          Driften doe je met een RWD of 4WD, niet met een FWD en dit is mijn mening, diegene die driften zullen mijn mening zeker appreciëren.

Moet wel toegeven, dat met die tereinwagens op 2 wielen vinnek dan wel weer straf! Maar aan dat driften mogen ze toch nekeer iets doen, voor te beginnen al is nen anderen auto kopen, eentje die wat strakker op de veren staat! En ipv altijd van links naar recht en van links naar rechts en van links naar rechts en als ze denken dat ze er niet komen snel is nen 360 tussen, ik zie daar echt niks gecontroleerd in ze. Is even gekeken op youtube, echt zo saai eigenlijk, nekeer geen bochtjen of niks pff.

Hoe het in ieder geval al niet moet .

+ YouTube Video

Hoe het wel moet! Laat die Arab drifters dit maar is proberen, ik durf zelf wedden dat ze direct tegen die muur knallen en zeker uit die eerste bocht vliegen.

+ YouTube Video
          *sigh*

Met FWD kan je perfect driften.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            *sigh*

Dat is nu toch ook niet waar...

Comment

*sigh*

In het beste geval kan je plankgas door een bocht gaan en bruut je gas lossen en dan zal je misschien overstuur hebben... je zal dan wel glijden, maar dat noem ik niet driften. Je kont zal dan wel uitbreken maar je kan toch niet sturen met je kont? Je kan imo enkel tegensturen of je overstuur opvangen, in het beste geval eventjes blijven oversturen. Maar driften? Of je moet het arab style doen, maar toch ben ik niet echt overtuigd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                In het beste geval kan je plankgas door een bocht gaan en bruut je gas lossen en dan zal je misschien overstuur hebben... je zal dan wel glijden, maar dat noem ik niet driften. Je kont zal dan wel uitbreken maar je kan toch niet sturen met je kont? Je kan imo enkel tegensturen of je overstuur opvangen, in het beste geval eventjes blijven oversturen. Maar driften? Of je moet het arab style doen, maar toch ben ik niet echt overtuigd...
                Inderdaad! Driften met een FWD... dat is gelijk poepen met ne vent! Da ga nie!

Comment

• Fak gast

Daar denken wij zelfs nog niet aan, dat komt nooit ofte nimmer in onze gedachten op!

Driften moet je goed doen... = RWD-style!

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Ja, dat is glijden, niet driften.

Hier krijgt hij overstuur door veel te rap de bocht in te gaan en bruut gas te lossen. Voor de rest vangt hij gewoon z'n overstuur op, maar echt driften noem ik dat niet. Maar dat is mijn mening, en jij hebt jouw mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

kris princen kan het met de clio R3, lijkt me ook niet easy maar toch doet hij het.

Comment

*sigh*

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Toch wel.

Er is een verschil tussen driften en powerdriften. Powerdriften gaat enkel met RWD of een 4WD. Gewoon driften kan je makkelijk zat met een FWD. Grippy front end en slippery rear end, en dan 'es een bochtje hard aansnijden -> kontje naar buiten, zolang je niet accelereert. Ik heb dat met een Golf V GTI zelfs in 't droge kunnen doen, 't is vreemd om 't te voelen eerst, maar het went wel. FWD met een levendige achtertrein = fun !! En, gesteld dat je reserve/marge hebt, ook zeer makkelijk te corrigeren. Effe een stevige dot gas en de achtertrein spoort weer recht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            je zal dan wel glijden, maar dat noem ik niet driften.
                            Ik wel. Two weel drift (puur overstuur), four wheel drift (in regen, sneeuw, rallye) ... 't kan allemaal, ook met FWD.

Maar of het écht leuk is, is iets anders. Je kan er inderdaad niks mee aanvangen, je moet 't écht forceren, en als 't er is blijft het maar kort. En je kan er inderdaad geenszins mee sturen.

Anderzijds ... 't zijn de ultieme cracks die kunnen powerdriften met énkel maar het gaspedaal, hoor. Ik heb nog niet veel powerslides gezien waar er niet (meestal zelfs heftig) met 't stuur mee wordt gecorrigeerd.

Comment

• gta: post eens wat video's van je FWD driften, wil ik graag wel eens zien.

Comment

• Dit is nu wel vaak met de handrem, maar toch:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
                                  gta: post eens wat video's van je FWD driften, wil ik graag wel eens zien.
                                  Ik heb geen enkele video van mezelf tijdens 't driften. Ik heb zelfs zo goed als geen video's van mezelf tijdens 't rijden.

Geloof je me niet, ofzo? Of zoek je 'n aanleiding om commentaar te geven op de "povere rijkunsten" van het forumgepeupel?

Feit is dat de twee GTI's die 'k die dag testreed, allebei (de één standaard, de ander met aftermarket veren) de neiging hadden om 't kontje een stapje naar buiten te laten zetten tijdens 't "raggen". Magnifiek. Een MINI is nog een stuk wendbaarder, écht een kart, maar doet dat véél minder of eigenlijk zelfs niet ... en dat vind ik jammer. De GTI is écht een superleuke FWD, althans toch als 'ie op snelheid is. Uit lage snelheid accelereren is niet leuk, omdat je ook bij de GTI 't typische voorwielgedabber hebt vergezelfd van totale stuurgevoelloosheid.

Comment

• Espectacular Jean Ragnotti con el Clio Maxi en el Campeonato de RALLYES de asfalto.

2:10

De auto gaat wel in een drift, maar om het nu echt driften te noemen... Mja, dat is gewoon de interpretatie van 't woord. Maar 't kontje van FWD-karren wordt soms wel onderschat
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Evo 6 am ring

hierzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Bijna een té grippy achtertrein. En zelfs bij rallye-karren zie je duidelijk acceleratie-onderstuur. En toch, Ragnotti:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          De auto gaat wel in een drift, maar om het nu echt driften te noemen...
                                          Je "drift", letterlijk, van zodra je sideways gaat, hè. Powerdriften, of powerslides, da's natuurlijk moeilijker met 'n FWD.

Comment

Working...
                                          X