Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk BerichtenDragonforce
Knap filmpje ook btw
Thx, was een beetje aan het oefenen voor ik aan het echte werk begon. Op het einde wel effe risico genomen, voor tzelfde geld haddek mijne camera mee
, al bij al toch goed meegevallen
. Onlangs op de parking van de Colruyt in Ninove eens weesten driften, zalig ni tedoen! Gaat lekker! De baan hier laat het niet toe, veel te grof, banden zouden in no time versleten zijn. Alhoewel die PE buizen redelijk lang meegaan
.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenThx, was een beetje aan het oefenen voor ik aan het echte werk begon. Op het einde wel effe risico genomen, voor tzelfde geld haddek mijne camera mee
, al bij al toch goed meegevallen
. Onlangs op de parking van de Colruyt in Ninove eens weesten driften, zalig ni tedoen! Gaat lekker! De baan hier laat het niet toe, veel te grof, banden zouden in no time versleten zijn. Alhoewel die PE buizen redelijk lang meegaan
.
Heb ook zo een rc wagentje, een carisma ferrari enzo, gaat wel snel maar valt echt niet te driftenSpeciale aanpassingen gedaan om te driften?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZalig filmpje.Wat een drifts...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenThx.
dacht van, laat ik ffe de camera uit de wagen nemen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Er is ook nog ergens een filmpje van dat hij tegen 250km/h een noodstop maakt, ook geschift
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk BerichtenNinove? Van de streek dus
Heb ook zo een rc wagentje, een carisma ferrari enzo, gaat wel snel maar valt echt niet te driftenSpeciale aanpassingen gedaan om te driften?
Bij die TT-01D zaten banden bij om te driften, maar aangezien die duur en vooral snel slijten en belange zo goed niet slippen ben je beter met PE, veel goedkoper en gaat veel langer mee. Als ik binnekort nog is ga zal ik nog is filmke maken.
Comment
Comment