Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
      Ik driften met 4WD .

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dragonforce

Knap filmpje ook btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk Berichten
        Dragonforce

Knap filmpje ook btw

Thx , was een beetje aan het oefenen voor ik aan het echte werk begon. Op het einde wel effe risico genomen, voor tzelfde geld haddek mijne camera mee , al bij al toch goed meegevallen . Onlangs op de parking van de Colruyt in Ninove eens weesten driften, zalig ni tedoen! Gaat lekker! De baan hier laat het niet toe, veel te grof, banden zouden in no time versleten zijn. Alhoewel die PE buizen redelijk lang meegaan .
        Last edited by ; 18/12/2007, 15:14.

Comment

• deze vind ik wel zuppa zalig!

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• geen haar - haar -geen haar

Leuk gedaan!

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                Thx , was een beetje aan het oefenen voor ik aan het echte werk begon. Op het einde wel effe risico genomen, voor tzelfde geld haddek mijne camera mee , al bij al toch goed meegevallen . Onlangs op de parking van de Colruyt in Ninove eens weesten driften, zalig ni tedoen! Gaat lekker! De baan hier laat het niet toe, veel te grof, banden zouden in no time versleten zijn. Alhoewel die PE buizen redelijk lang meegaan .
                Ninove? Van de streek dus
                Heb ook zo een rc wagentje, een carisma ferrari enzo, gaat wel snel maar valt echt niet te driften Speciale aanpassingen gedaan om te driften?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Zalig filmpje. Wat een drifts...
                  echt vet als die M3 voorbij raast en die AMG staat daar in dat stukje en de lichten gaan aan

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      dude

Comment

• Bloody hell that's brilliant!

Zalig filmpje Matteus.

Comment

• Thx.

dacht van, laat ik ffe de camera uit de wagen nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Thx.

dacht van, laat ik ffe de camera uit de wagen nemen.
                            Toch tof zo'n correspondent vanuit het verre westen

Comment

• Op rails
                              precies een quattro

Comment

• BMW 850CSi

Die motor is zo heerlijk!

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  BMW 850CSi

Die motor is zo heerlijk!

+ YouTube Video
                                  Idd
                                  Er is ook nog ergens een filmpje van dat hij tegen 250km/h een noodstop maakt, ook geschift

Comment

• Best Motoring Carrera GT
                                    + YouTube Video

Comment

• Prachtig gereden! Eén van m'n all-time favoriete wagens..

Puurder dan dit kan het bijna niet.

RWD + no driver aids + carbon clutch + LM V10 = brutal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk Berichten
                                        Ninove? Van de streek dus
                                        Heb ook zo een rc wagentje, een carisma ferrari enzo, gaat wel snel maar valt echt niet te driften Speciale aanpassingen gedaan om te driften?
                                        Heb naar die RC maanden moeten wachten, is er eentje speciaal om te driften, de Tamiya TT-01D. Waar dan die D staat voor drift. Eigenlijk kun je een gewone TT-01 ombouwen naar een D, gewoon andere bandjes (die PE dan) olievering (wat er bij mij standaard opzit, eigenlijk niet echt nodig om te driften), ander motortje, 4x4 hebben ze beide. Eigenlijk gewoon andere bandjes en je kan er al perfect mee driften. Yokomo heeft ook van die driftpakketjes, wel duur tegenover die Tamiya en het gaat even lekker!

Bij die TT-01D zaten banden bij om te driften, maar aangezien die duur en vooral snel slijten en belange zo goed niet slippen ben je beter met PE, veel goedkoper en gaat veel langer mee. Als ik binnekort nog is ga zal ik nog is filmke maken.
                                        Last edited by ; 19/12/2007, 20:40.

Comment

Working...
                                        X