Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk Berichten
    Die RS4, hoe scheef man!

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Redelijk wat ...

Hoofdzaken:

- intrax ophanging
    - drexler sper
    - 1 cm breder rondom
    - strut brace vooraan
    - maar vooral goeie afstelling van de ophanging
    Wow, serieus wat aangepast blijkbaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Redelijk wat ...

Hoofdzaken:

- intrax ophanging
      - drexler sper
      - 1 cm breder rondom
      - strut brace vooraan
      - maar vooral goeie afstelling van de ophanging
      Kan je niet gewoon zijn 130i kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Kan je niet gewoon zijn 130i kopen
        Nee, hij houdt hem bij naast de 135i hé

Comment

Echt?! Dat wist ik niet

Comment

Komt het woord "overbodig" niet bij hem op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Komt het woord "overbodig" niet bij hem op?
              1 voor hem en 1 voor zijn vrouw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                JEzus

Ik voel mij als Jozef van "Het leven zoals het is: de rijschool" tegenover die kerel (André?)
                Ik denk dat van die 'low-speed' drifts met een kanon als een 130i met sper echt niet moeilijk zijn, zelfs vrij simpel, in tegenstelling tot een 318is zonder sper diff.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  ESP is dikke shit ja.

Zeker in zo'n moderne benz, waarbij dat niet volledig uit kan.
                  C63 AMG is the solution.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                    Ik denk dat van die 'low-speed' drifts met een kanon als een 130i met sper echt niet moeilijk zijn, zelfs vrij simpel, in tegenstelling tot een 318is zonder sper diff.
                    Niet beginnen denken dat het sper al het werk voor u doet hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Aan die snelheid (2de versnelling wsl) is't volgens mij toch niet echt moeilijk... Weliswaar is er wat oefening nodig maar dat is bij alles zo he...

Comment

• Prachtig stukje Colin Mcrae in Rally Wales 2001!

Comment

• Gone to soon.

R.I.P. kerel, jij kon een endje bochtjes aaneen raggen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Een sper is zwaar overschat hoor.

Oké, het zal alles wat makkelijker maken en wat vloeiender. Hij zal sneller dwars gaan met een dot gas, en je kan op lage snelheden en scherpe hoeken goed driften.

Maar voor een mooie drift heb je dat écht niet nodig hoor.

Comment

Een sper is zwaar overschat hoor.

toch in deze context...

Uiteraard heeft het zeker z'n nut en voel je het enorm tijdens het rijden en driften.

Maar noodzakelijk? never.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                                http://www.motorsportmad.com/view/31...-board-gb-2001

Prachtig stukje Colin Mcrae in Rally Wales 2001!
                                Waanzin !

Onvoorstelbaar hoe hard hij durfde en kon gaan !

Comment

toch in deze context...

Uiteraard heeft het zeker z'n nut en voel je het enorm tijdens het rijden en driften.

LOL, zonder sper kan je niet van driften spreken

We zijn een dag samen gaan rijden met de 2 130i's. En de mijne (zonder sper) was gewoon niet te driften !
                                  Je kan hem schuin zetten, maar je kan hem gewoon niet houden ! Je vermogen gaan gewoon in rook op en je komt terug uit je hoek.

ECHT driften (zoals in de filmpjes van andré) is zonder sper gewoon niet mogelijk !

Comment

toch in deze context...

Deze context =

Porker vind dé André uit dat filmpje een driving god omdat die met een driftklaar kanon driftjes kan placeren aan relatief lage snelheid...

Wel, volgens mij kan Porker na evenveel/weinig oefening als dé André klak hetzelfde uitvoeren met dezelfde auto...

Deze context =/=

Een sper lost alles op

Comment

Deze context =

Porker vind dé André uit dat filmpje een driving god omdat die met een driftklaar kanon driftjes kan placeren aan relatief lage snelheid...

Wel, volgens mij kan Porker na evenveel/weinig oefening als dé André klak hetzelfde uitvoeren met dezelfde auto...

Deze context =/=

Een sper lost alles op

Iemand die veel tijd en geld heeft kan dit ook allemaal. Geef mij zo een aangepaste BMW in mijn handen, geef mij enkele dagen de tijd om een beetje te oefenen en binnen de kortste keer kan ik je ook zo een filmke voorschotelen.
                                      Het zal miss belachelijk klinken, ik speel dagelijk LFS, zeer realistische game en daar maak ik de meest waanzinningste drifts. Ik weet wat je moet doen om je in een drift te geraken en om daar terug zonder brokken uit te komen. Je moet gamen nu niet vergelijken met echt auto rijden, maar je kan er toch veel uit leren! En veel oefenen uiteraard, zonder brokken te maken .
                                      Dus moest ik mijn kennis van het game gebruiken in real life zou dat denk ik toch wel goedkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                                        Het zal miss belachelijk klinken, ik speel dagelijk LFS, zeer realistische game en daar maak ik de meest waanzinningste drifts. Ik weet wat je moet doen om je in een drift te geraken en om daar terug zonder brokken uit te komen. Je moet gamen nu niet vergelijken met echt auto rijden, maar je kan er toch veel uit leren! En veel oefenen uiteraard, zonder brokken te maken .
                                        Dus moest ik mijn kennis van het game gebruiken in real life zou dat denk ik toch wel goedkomen.
                                        Dat klinkt inderdaad vrij belachelijk.

Comment

• ik geef dodge gelijk, gamen wordt vrij realistisch... maar zal toch nog een oefening vragen om dit in het echt om te zetten... zet je auto maar eens scheef... orientatie, g-krachten, enz...

Comment

Working...
                                          X