Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wutputt to the rescue, en wel hier:

Jammer dat niet iedereen weet dat er ook een 'techniek' subforum is

Wutputt
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Dat zie je inderdaad veel.

Stom voorbeeld: op MINI Belgium spreken ze van een Sperdifferentieel als optie, in UK spreken ze van LSD. (in de configurator)
      Zowat gelijk dat driften eigenlijk ook de verkeerde benaming is alé

Maar dan rij ik eigenlijk met een LSD (nuja, ik dacht toch altijd dat het een engelse benaming was voor platensper)? Aangezien dat automatisch geregeld is. In die tekst op je link, spreken ze precies alsof een sper enkel in 100% voorkomt? Aangezien het gaat over manueel op en af zetten. Dus zoals bij de camion's of zwaardere bestelwagens.

Comment

• Dodge... moet jij mij eens één straatauto (of zélfs race of rally-auto) aanduiden die een SPER heeft.

(m.a.w. een 100% lock-up tussen beide aandrijfassen).

Niet dus.
        Daar kan je simpelweg niet mee rijden hoor. Zélfs op driftcompetition-auto's zit geen 100% sper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Maar dan rij ik eigenlijk met een LSD (nuja, ik dacht toch altijd dat het een engelse benaming was voor platensper)? Aangezien dat automatisch geregeld is. In die tekst op je link, spreken ze precies alsof een sper enkel in 100% voorkomt? Aangezien het gaat over manueel op en af zetten. Dus zoals bij de camion's of zwaardere bestelwagens.

Ja.

De letterlijke benaming 'SPER'... het woord zegt het zelf. Je SPERT de twee aangedreven assen. M.a.w. je laat ze even snel ronddraaien.

Vooral heavy terreinvoertuigen hebben dit (G-klasse, etc)...

Comment

• Dragracers hebben dat ook, de echte dan é, die op ethanol en zo rijden, met parachute, the american way

Comment

• Ik wil knappe filmpjes zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Dragracers hebben dat ook, de echte dan é, die op ethanol en zo rijden, met parachute, the american way

ja idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Dragracers hebben dat ook, de echte dan é, die op ethanol en zo rijden, met parachute, the american way
                  Een Mercedes Sprinter 616 ook

Jammer genoeg rij ik tot de nieuwe er aan komt met een mindere motorisatie.

@Matteus: De hollanders zijn er nochtans zot van

Alé, weer wat bijgeleerd vandaag zie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                    Ik stel voor om is allen LFS te gaan spelen en is te proberen om te driften! Als je er niks van kent zal het je zeker niet lukken! Moest is weten hoeveel uren ik al versleten heb op LFS + hoeveel tijd ik nodig gehad heb om deftig te driften. Het is niet zoals bij Need For Speed ofzo, waar alles zoveel makkelijker gaat...

Groeten belachelijken Dodge...
                    Komaan gast, hoe goed een game de realiteit ook moge benaderen, het is en blijft nog altijd een virtueel gedoe hé! Oké, af en toe drift ik ook wel eens in dat nieuw M3 spel en het ziet er allemaal vrij goed en realistisch uit... ik kan het u op een blaadje geven dat het toch helemaal anders is als ge't in't echt gaat doen. Ten eerste voel je uw auto niet in het spel, ten tweede hebt ge op een pc-game geen gevoel van G-krachten of whatever, ten derde moet ge in't echt afrekenen met verschillen gripomstandigheden, ten vierde..., ten vijfde... ten honderdste...

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Aan alle sper/LSD lovers, het MOET niet
                      Aan Maxime, nog veel oefenen voor je (we) zo ver zijn

Comment

• Ja tuurlijk.

Datzelfde doe ik ook met m'n 190E of zelfs m'n 300TD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Ja tuurlijk.

Datzelfde doe ik ook met m'n 190E of zelfs m'n 300TD
                          Exact zo als die kerel met z'n rode E36?

Zoja, hoed af! Dat doe ik niet hoor

Comment

• Waarschijnlijk een repost, but I don't care:

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Exact zo als die kerel met z'n rode E36?

Zoja, hoed af! Dat doe ik niet hoor

Met de 190E wel. Zéker nu.
                              ('exact zo' zijn trouwens mijn woorden niet... )

Met de 300TD is dat wat moeilijker natuurlijk, als de snelheid wat te hoog ligt heeft die uiteraard niet voldoende power om dat vol te houden.

Comment

Met de 190E wel. Zéker nu.
                                ('exact zo' zijn trouwens mijn woorden niet... )

Met de 300TD is dat wat moeilijker natuurlijk, als de snelheid wat te hoog ligt heeft die uiteraard niet voldoende power om dat vol te houden.

Filmpje ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                  Filmpje ?

Ja.

Heeft zelfs al op't forum gestaan. Maar dat laat ik er niet lang opstaan hoor...

Comment

Ja.

Heeft zelfs al op't forum gestaan. Maar dat laat ik er niet lang opstaan hoor...
                                    Spijtig...
                                    PM?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      Spijtig...
                                      PM?
                                      Neen. Staat zelfs niet meer op internet.

Comment

• Autoliefhebberij..

+ YouTube Video

Comment

• Chris Harris is een toffe gast

Comment

Working...
                                          X