Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit?

Zie hem zelf ook graag bezig, maar TopGear is wel super goed om met meerdere personen naar te kijken. Je moet niet echt een grote autofannaat zijn om dat uit te kunnen kijken.
    Damn wat een extreem lekker filmpje!

Op welke zenden wordt Fifth Gear eigenlijk uitgezonden?

En jongens toch, dat geluid van die Porsche...

Comment

• fifth gear wordt uitgezonden op discovery channel

Comment

• Fak, zo'n GT3 RS is GEIL....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ik heb meer respect voor 't goed kunnen rijden (en da's een understatement) van Tiff Needell, dan voor 't goed kunnen presenteren van Jeremy Clarkson.
          Je ziet nochtans alleen maar slides, dat doet Clarkson ook, alleen lopen die bij Clarkson al vaker af in een 360° met de nodige humor erbij
          Dus op dat gebied merk je niet veel van het verschil tussen hun rijtalenten.
          Ja tuurlijk, Tiff jakkert wat meer over de circuits af, dat is een voordeel voor fifth gear natuurlijk. En Tiff bekijkt de boel ook een heel pak objectiever dan Jeremy

Maar toch, het komt wat geforceerd over vind ik

Al laat Tiff het wel allemaal reuze makkelijk lijken, zoals hij rijdt!
          Last edited by ; 03/01/2008, 13:44.

Comment

• Ach, de dag dat ik 1¨0% van Clarksons rijkunst en -talent bezit zal ik mezelf een goede chauffeur vinden. Maar daar zit ik nog ver van
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Mja, niet vergeten dat Tiff dan ook een racepiloot is en Clarkson niet eh
              Maar ik vind Clarkson ook al een stukje kunnen rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Je ziet nochtans alleen maar slides, dat doet Clarkson ook, alleen lopen die bij Clarkson al vaker af in een 360° met de nodige humor erbij
                Dus op dat gebied merk je niet veel van het verschil tussen hun rijtalenten.
                Ja tuurlijk, Tiff jakkert wat meer over de circuits af, dat is een voordeel voor fifth gear natuurlijk. En Tiff bekijkt de boel ook een heel pak objectiever dan Jeremy

Maar toch, het komt wat geforceerd over vind ik

Al laat Tiff het wel allemaal reuze makkelijk lijken, zoals hij rijdt!
                Tiff heeft formule 1 gereden. Dat wil toch al wat zeggen vind ik.

Comment

• Ja, dat zeg ik toch net?
                  'ie rijdt trouwens nog altijd met GT's en tourwagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Fak, zo'n GT3 RS is GEIL....
                    Welcome to earth!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Welcome to earth!

maar als ik jou zie, waan ik me toch even in de hemel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Wel je zegt het nu zelf... Als een kerel als Clarkson het al niet kan (een persoon die al een paar duizend pk's onder zijn gat heeft gehad), wie zijn wij dan om te zeggen dat na enkele keren LFS te spelen we het driften wel onder de knie hebben!?
                        Ik heb nooit gezegd dat we het driften wel onder de knie hebben na een paar keer een simulator gespeeld te hebben. Ik heb me alleen in de discussie gemengd omdat velen hier denken dat een racesimulator totaal niet met het echte werk te vergelijken valt. Tuurlijk, je kan jezelf niet doodrijden in een simulator en je kan telkens opnieuw beginnen na een fout, maar de jongens die echt goed zijn in een simulator, presteren vaak ook tijdens het echte werk. Met echt goed bedoel ik niet de zelfverklaarde 'driving gods', maar degenen die online/internationaal tot de snelsten behoren.
                        Zowel op een simulator als tijdens het echte werk moet je afstanden en snelheden inschatten, ideale lijnen kunnen rijden, gas en rem doseren, sturen en tegensturen, schakelen, etc. Je moet alleen niet zo stom zijn om te denken dat je buiten op het circuit hetzelfde kunt rijden als op je simulator. Je kan er echter wel degelijk een hoop op leren!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Ik heb meer respect voor 't goed kunnen rijden (en da's een understatement) van Tiff Needell, dan voor 't goed kunnen presenteren van Jeremy Clarkson. Maar qua entertainment-factor is TopGear wel leuker dan Fifth Gear, dat laatste programma zoekt z'n publiek m.i. eerder bij de hardcore fans, terwijl het welgekende trio ook niet-liefhebbers kan plezieren. Ik vind ze prachtig naast mekaar passen, ze vullen elkaar perfect aan.
                        Met alle respect, maar zo veel beter vind ik Fifth Gear qua rijden niet. Ik zou graag willen dat ik ooit zo goed zou kunnen rijden als Tiff Needell, alleen laat Tiff zijn kunnen zelden zien in het programma. Tiff rijdt vaak heel nonchalant en zelden écht op de limiet. Ik irriteer me altijd mateloos aan het feit dat wanneer ze een shootout hebben en er een snelle ronde gezet moet worden, hij altijd veel tijd verliest door het gooien en smijten met de wagens. Het mag er dan wel snel en spectaculair uitzien, je weet aan het einde nog niet hoe snel die auto's daadwerkelijk kunnen rondgaan. Ik ben overigens wel fan van Jason Plato, maar het is duidelijk dat hij in de schaduw van Tiff moet blijven staan

Ben zelf toch het meest fan van Top Gear. Ondanks dat de presentatoren minder goed kunnen rijden, maken de goede scripts, het camerawerk, het geluid, de muziek en de wagens op mij toch de meeste indruk.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            Hoe ONGELOFELIJK vet én grappig tegelijk!

Comment

• Comment

• truucje, of écht?

(gespeeld i know)

VET

Comment

• Zieke aap

Comment

Als dat echt is, is dat vree ziek.

Comment

Bij ander filmpje (identiek hetzelfde, maar iemand anders die het postte) stond:

Preformed by a German known as "the trainrider". Before he died from leukemia, he enjoyed the last year of his life by surfing on trains. Included Germany's fastest Highspeed train ICE with a top speed of 330 km/h (205 mph) His motto: You can only be free if you have nothing to lose.
                                      Em ging in ieder geval goed vast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        + YouTube Video
                                        Is uit een of andere film, weet nimmer juist dewelke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          truucje, of écht?

(gespeeld i know)

VET
                                          komt uit de film "who am i " met chakie chan

Comment

Working...
                                          X