Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDenk niet dat deze hier al gestaan heeft...
Zonde!
http://www.garagetv.be/video-galerij...do_cabrio.aspx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDenk niet dat deze hier al gestaan heeft...
Zonde!
http://www.garagetv.be/video-galerij...do_cabrio.aspx
Echt belachelijk!
Comment
-
Zalig als ge zoveel geld hebt om daar niet mee in te zitten...
Ach, ik koop me maandag wel een nieuwe. Of twee.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenZalig als ge zoveel geld hebt om daar niet mee in te zitten...
Ach, ik koop me maandag wel een nieuwe. Of twee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEcht niet hé... dat is gewoon een achterlijke marginaal.
't mag dan volgens u wel nen achterlijke marginaal zijn, 't is dan wel ne rijken.
Ik zou héél graag door gans 't forum uitgescholden worden voor marginaal en tegelijk toch stinkend rijk zijn...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Wat een droom
Alleen jammer van de R-tronic (onlogisch dat je moet 'duwen' op op te schakelen) en het stock uitlaatsyteem, maar de omgeving en het filmwerk maken alles goed!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat een droom
Alleen jammer van de R-tronic (onlogisch dat je moet 'duwen' op op te schakelen) en het stock uitlaatsyteem, maar de omgeving en het filmwerk maken alles goed!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWTF... dat maakt dan een sportwagen en weet niet eens hoe ze een deftige schakelmodus moeten maken.
Enkel in de X5 zat het logisch in elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZowel de Cayenne als de allroad moet je duwen om op te schakelen, toch compleet onlogisch?
Enkel in de X5 zat het logisch in elkaar.Dat begrijp ik echt niet. Tuurlijk is dat volledig onlogisch!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenselespeed is ook duwen om op te schakelen.
SMG is dan weer het omgekeerde.
Imo is't een kwestie van wat je gewoon bent. Het zijn tenslotte geen WRC rallykarren hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHet volgt toch ook voor een stuk de beweging van de auto... als je optrekt, wordt je in je zetel 'gedrukt' en is een duwbeweging voor de volgende versnelling eigenlijk een onlogische beweging.
ewel... daar zit het hem... in die selespeed wordt je niet echt hard in de zetel gedrukt hé...
Nee, maar I know... ik heb me die bedenking ook al gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenewel... daar zit het hem... in die selespeed wordt je niet echt hard in de zetel gedrukt hé...
Nee, maar I know... ik heb me die bedenking ook al gemaakt.
Ja ik vind het werkelijk verbazend dat zelfs Porsche zo'n "fouten" maakt. Want tenslotte zijn al die bakken rechstreeks of onrechtstreeks geïnspireerd op de racerij... en daar doen ze't wel op de juiste manier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenselespeed is ook duwen om op te schakelen.
SMG is dan weer het omgekeerde.
Imo is't een kwestie van wat je gewoon bent. Het zijn tenslotte geen WRC rallykarren hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Ja ik vind het werkelijk verbazend dat zelfs Porsche zo'n "fouten" maakt. Want tenslotte zijn al die bakken rechstreeks of onrechtstreeks geïnspireerd op de racerij... en daar doen ze't wel op de juiste manier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat een droom
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWTF... dat maakt dan een sportwagen en weet niet eens hoe ze een deftige schakelmodus moeten maken.
Hoewel het logischer is inderdaad om te trekken om op te schakelen, moet ik toch telkens wennen als ik in een BMW of Mini rij. Bij mijn weten is dat het enige merk die dat dat heeft.
Edit: heb ooit zelfs met een wagen gereden met schakelpeddels waar de linkse diende om op te schakelen.
Comment
Comment