Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Ik zou NOOIT PCCB willen op een 996, de meeste die je tegenkomt met gele klauwen rijden toch rond met stalen schijven omv. de problemen die ze ermee hadden...

Nee bedankt, die schijven zijn me iets te duur om ook maar 1x te moeten vervangen...
    Problemen ermee zijn toch opgelost? En ik vind dat je de zeer duidelijk op de wegligging en reactiviteit/precisie invloed uitoefenende gewichtsbesparing (onanfegeveerd + ronddraaiend) zéér zeker op een GT3 RS moét hebben. Als er één auto is die dat moét hebben, is 't een RS wel.

Allez ja.

Plus: gelijk gij nu al rijdt, peizek dat gij een stalen remsysteem van Porsche erdoor rijdt op pakweg 10k km. Dus vervangen gaat ge sowieso moeten doen.

Comment

• F40 vs 599GTB

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Cayman GTR vs GTR3 cup, allebei getuned door Farnbacher Loles

Zet je oren maar open

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zet je oren maar open

Comment

• Tegen de rev-limiter knallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Problemen ermee zijn toch opgelost? En ik vind dat je de zeer duidelijk op de wegligging en reactiviteit/precisie invloed uitoefenende gewichtsbesparing (onanfegeveerd + ronddraaiend) zéér zeker op een GT3 RS moét hebben. Als er één auto is die dat moét hebben, is 't een RS wel.

Allez ja.

Plus: gelijk gij nu al rijdt, peizek dat gij een stalen remsysteem van Porsche erdoor rijdt op pakweg 10k km. Dus vervangen gaat ge sowieso moeten doen.
          Zijn die problemen idd. van de baan bij de 996 PCCB's? 't Zou logisch zijn natuurlijk, maar ik puur psychologisch zou ik toch altijd met een ei in m'n broek zitten als ik er eentje met PCCB's op de kop zou tikken...
          Was jij het niet die vertelde over de schijven van een 996 GT3 PCCB die aanvoelden als een vlijmscherpe kaasrasp? Dat daardoor de blokken er ONMIDDELIJK doorzaten?
          Indien die problemen idd. van de baan zijn dan ben ik net zoals u volledig pro PCCB's, de gele klauwen alleen al

+ mijn rijstijl is gezapig

Comment

• Ik weet van geen kaasrasp + mijn gezaag is ook stijl.

Comment

• Waarschijnlijk is het al eens gepost geweest

+ YouTube Video

blijft zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik weet van geen kaasrasp + mijn gezaag is ook stijl.
                Hier melkmuil!

De perfecte RS, mét PCCB's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Waarschijnlijk is het al eens gepost geweest

+ YouTube Video

blijft zalig
                  Is er een filmpje van die record-attempt zelf ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Waarschijnlijk is het al eens gepost geweest

+ YouTube Video

blijft zalig
                    precies een vliegtuigcockpit

Comment

• is dit weer een soort van gumball?
                      is die film al uit?
                      Last edited by ; 03/04/2008, 20:11.

Comment

• Mja, niet echt dacht ik. Eerder een recordpoging van Alex roy op een soort van gumball route als ik me niet vergis.
                        Is die DVD nu eigenlijk al uit?

Comment

• Het is een poging van Alex Roy om van de oostkust (New York) naar de westkust (LA) te rijden binnen 37 hours 7 minutes zoals in 1983 al eens gedaan is.

Comment

• Ik heb het volledige verhaal ervan gelezen in zijn boek "The Driver"

Er zou idd een film moeten van uitkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Hier melkmuil!

De perfecte RS, mét PCCB's!

*kuch*GULF*kuch*

Pretty neat, yeah.

Comment

• Geen stinkende handen meer, de snelheid daarentegen...

Comment

• Mijn dosis Tim Schrick voor deze week:

http://nl.youtube.com/watch?v=9qufFxrfw_I (Lotus 2 eleven vs. Caterham CSR260 Superlight)

http://nl.youtube.com/watch?v=MTaAAj...eature=related (Mini Cooper S Clubman vs. Chrysler 300 C Touring )
                                  William Blake, KIES!!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ja, 'k had die test als gezien tussen de Clubman en de 300C.

Ik weiger te kiezen

gisteren de test van Winding Road gelezen over de Clubman, zeer te spreken over de handling.
                                    Die langere wielbasis is echt een voordeel, zou sneller zijn op Hockemheim als een R56 S.

Comment

• BMW performance
                                      + YouTube Video

Comment

• Dramatisch filmpje:

Wegmisbruikers: Vrouw flipt totaal na aanhouding in verkeer
                                        + YouTube Video

Comment

• zo een k*twijf, die zorgt alleen maar continu voor haar eigen miserie

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X