Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Francorchamps onboard een Mk.I GT3.

    De rijdersauto is een 996 Mk.I GT3 die onder handen genomen is door Manthey, levert 425pk, Cup diff, Cup schakelmechanisme, synchro's uit staal, extra versnellingsbakkoeling, Cup ophangingselementen, KW ophanging, Alcon remschijven, staalomvlochten remleidingen, speciale remolie, extra koeling remmen, ...

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    Zo'n M6 gaat ook op circuit verdorie goed vooruit, voor zo'n zwaar bakbeest te zijn, en gegeven de performantie van de GT3.

    Je ziet wel in de Source dat die GT3 een veel kortere remweg heeft dan de M6. Gewicht...

    Toch impressionant. Respect voor de M6. En sowieso voor de Porsche, ha ja. En Subaru's rijden enkel maar in de weg, precies!
    Hoe weet je dit?

    Trouwens..

    niets klinkt toch zo goed als een manuele transmissie op circuit

    fak hoor dat opschakelen

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Francorchamps onboard een Mk.I GT3.

      De rijdersauto is een 996 Mk.I GT3 die onder handen genomen is door Manthey, levert 425pk, Cup diff, Cup schakelmechanisme, synchro's uit staal, extra versnellingsbakkoeling, Cup ophangingselementen, KW ophanging, Alcon remschijven, staalomvlochten remleidingen, speciale remolie, extra koeling remmen, ...

      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


      Zo'n M6 gaat ook op circuit verdorie goed vooruit, voor zo'n zwaar bakbeest te zijn, en gegeven de performantie van de GT3.

      Je ziet wel in de Source dat die GT3 een veel kortere remweg heeft dan de M6. Gewicht...

      Toch impressionant. Respect voor de M6. En sowieso voor de Porsche, ha ja. En Subaru's rijden enkel maar in de weg, precies!
      Vet filmpje zeg! Wat een sound van die Porsche toch...

      En die M6 gaat idd wel verbazend snel!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Hoe weet je dit?
        Kennis van de rijder in kwestie vertelde dit.

        Comment


        • Driften in elegantie

          Ein Jaguar XJR driftet von einem Fachmann gefahren, über das Gelände des Fahrsicherheitszentrums am Nürburgring.
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Francorchamps onboard een Mk.I GT3.

            De rijdersauto is een 996 Mk.I GT3 die onder handen genomen is door Manthey, levert 425pk, Cup diff, Cup schakelmechanisme, synchro's uit staal, extra versnellingsbakkoeling, Cup ophangingselementen, KW ophanging, Alcon remschijven, staalomvlochten remleidingen, speciale remolie, extra koeling remmen, ...

            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


            Zo'n M6 gaat ook op circuit verdorie goed vooruit, voor zo'n zwaar bakbeest te zijn, en gegeven de performantie van de GT3.

            Je ziet wel in de Source dat die GT3 een veel kortere remweg heeft dan de M6. Gewicht...

            Toch impressionant. Respect voor de M6. En sowieso voor de Porsche, ha ja. En Subaru's rijden enkel maar in de weg, precies!

            Dei M6 gaat fucking hard .. idd...
            Ie kapt wel erg hard de korte bochten in preceis ?

            Mer ge ziet snel rijden is ni alleen de lichtste en betere kare hebben.. mer ook about who's got the bigger ball's

            edit : Wow Op 5min30 die RX 8 gaat zwaar in de fout , ondersturend op volle lastwissen ne curb meepakken ... lekker... bijna tegen de muur zo ne RX8 rolt precies neig?? had verwacht dat dat toch iets strakker geveerd was ???

            edit 2 : Lol de frustratie op 6min 05 omdat die kaffer remt om de radaillon op te gaan priceless
            Last edited by ; 11/06/2008, 19:32.

            Comment





            • Wannes & gTa

              http://www.youtube.com/watch?v=f1fJqWyceCU (klik op 'watch in high quality, en dan pas maximaliseren)


              Steven964 en gTa

              http://www.youtube.com/watch?v=xk6rItBvbuE (idem -> 'watch in high quality' aanklikken)

              Comment


              • foutje (dubbel).

                Comment


                • Die 120d doet dat niet slecht!

                  Ga je nog iets aanpassen aan de ophanging?

                  Comment


                  • Hmmnee, voorlopig niet. Héél misschien ooit een degelijke ophanging, waarschijnlijk een PSS9 dan. Maar 't is veel geld voor slechts zeer sporadisch gebruiken...

                    Comment


                    • Ik hou van Zolder-gefilmte

                      En dit is dan nog erg goed gedaan, perfect standpunt.


                      En je rijdt écht wel stevig door (dat remmen!), maar netjes.
                      Mooi ook hoe 'smooth' je de wagen uitstuurt, echt dat stuur langzaam terug naar de rechtuitstand te begeleiden om de balans weer niet te verstoren. Top!

                      Spijtig dat we je nog niet degressief kunnen zien remmen
                      Last edited by Lotuzzz; 12/06/2008, 16:26.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

                      Comment


                      • Is dat met uw cruisecam ?

                        Welke camera staat erop ? want tis lekker laag

                        Comment


                        • Na 20 seconden...

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                          • Ja halloow!
                            Die mannen kunnen toch rijden ze!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              En je rijdt écht wel stevig door (dat remmen!), maar netjes.
                              Dat remmen komt dan ook nog 'es no way over op video. Ook de middelpuntvliedende krachten niet, eigenlijk. Jammer. Meerijden dus, jij, de 2e juli. OK?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Mooi ook hoe 'smooth' je de wagen uitstuurt, echt dat stuur langzaam terug naar de rechtuitstand te begeleiden om de balans weer niet te verstoren. Top!
                              Da's écht zo'n gouden tip, niet te doen. Ik ben nog een 2-tal compilaties aan 't maken op m'n PC thuis, en er zit een stukje in waarin ik de Eerste Linkse met 'n klein snokje instuur (45° stuur draaien, niet meer), en je hoort ... met een vertraging van een halve seconde wegens dat de standaard vertraging zijnde voor een niet-raceauto ... meteen z'n kont squealen gelijk zot (kont zet zit zich dan hard, maar wel makkelijk te controleren, ik laat 'm gewoon doen). Smooth input, echt zo belangrijk.
                              Een bocht "uitsturen" wil zeggen dat je je bocht correct hebt aangesneden. Nog voor de apex moet je (in de reguliere bochten) eigenlijk al weer op 't gas gaan, en naarmate je hoger in toeren stijgt en versnelt moet je je radius waarop je draait vergroten (= uitsturen richting rechtuit). En hoe smeuïger, hoe beter. 't Is oefenen, want gooi- & smijtwerk is fun, zeker als je die bandjes hoort piepen en 't is waarschijnlijk ook best spectaculair om te zien of om mee te rijden, maar efficiënt is het op circuit allerminst.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Spijtig dat we je nog niet degressief kunnen zien remmen
                              Hmmm, met die remmen van mij nu is dat ook quasi onbegonnen werk. Te weinig feeling in 't pedaal. Ik heb nauwelijks of geen last van fading (remkracht die afneemt), maar minder feeling heb je wel omdat 't geheel pokkehard opwarmt natuurlijk.
                              't Is wel zo dat ik toch altijd probeer niet te gaan stampen, maar ook geleidelijk m'n rempedaal induw tot maximale remgrip, en ook geleidelijk m'n rempedaal weer loslaat ... maar echt degressief remmen kan je dat niet noemen. 't Verstoort gewoon de balans niet, da's 't bijzonderste.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Is dat met uw cruisecam ?

                                Welke camera staat erop ? want tis lekker laag
                                Yep, main video is vanop de cruisecam. Da's een Sony DSC-H5 met 'n 4 GB kaartje erin. Volstaat ruimschoots. Wel 4 tot 6 AA-batterijtjes nodig om 't geheel door te komen, als je 2 uur wil filmen.

                                'k Heb wel een extra houder besteld, eentje speciaal voor videocamera's, en die plan ik vast te zetten op de binnenkant van 't glazen zonnedak.



                                Ik wil de main cam eigenlijk van echt OP de middellijn van de auto, nu met de cruisecam is dat een beetje meer links. En 't moet ook een tikkeltje meer naar achter, en ietsje hoger (zodat je de weg iets beter ziet). Nu vind ik dat ik af en toe teveel in de weg zit.

                                Hopelijk heb ik die nieuwe voor 2 juli, zou die wel 'es willen testen.

                                Volgende keer ga 'k ook 'es proberen de rearview te doen van niet helemaal tegen de ruit. Als ik m'n nieuwe houder heb ga ik de cruisecam op een achterste hoofdsteun steken en daarop de camera die naar achter filmt. Moet nog 'n tikkie beter zijn, denk ik.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Dat remmen komt dan ook nog 'es no way over op video. Ook de middelpuntvliedende krachten niet, eigenlijk. Jammer. Meerijden dus, jij, de 2e juli. OK?

                                  Na 250+ rondjes kan ik me er al wel een betrouwbaar idee van vormen



                                  Maar 2 juli lijkt me OK
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

                                  Comment


                                  • Beste filmpje ooit gemaakt door Fifth Gear.


                                    (kan iemand mij vertellen hoe je moet embedden zoals dat filmpje van Leftlane, die Youtube tags werken precies niet..)

                                    Comment


                                    • Mclaren F1
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .

                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .

                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .
                                      .

                                      Enzo

                                      Comment


                                      • F1
                                        .
                                        .
                                        .
                                        Alles!

                                        Comment


                                        • Hammond wordt geowned!

                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X