Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Brabus Smart op ring

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Ik kan die Smart echt nie zien. Het is dan misschien een Brabus, het blijft brol.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Inderdaad, Europa beats the shit out of the US als het op sound aankomt.

      Da fragment komt van zijn DVD zeker?
      Klinkt maar stront zo'n Ferrari V8.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        OMFG! Wa voor bizarre storm is dat?

        Comment


        • Tkan zijn dat ne replay is:

          911/996 bi-turbo vs supra bi-turbo and than overruled by a (VW) volkswagen golf mk1. so cool.


          Golf 1 POWER!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Ferrari 599 GTB en 550 Maranello in de bergen, damn
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            FOK
            Dat is een droom, die vent heeft die kar zo onder controle, het lijkt allemaal vanzelf te gaan
            Ik denk net het omgekeerde !

            Ik denk dat die kerel blij mag zijn dat de stabiliteitscontrole van die ferrari zo goed zijn werkt doet, want hij heeft de wagen ECHT niet onder controle !
            Zijn stuurtechniek alleen al ! Hij weet echt niet hoe hij zijn stuur moet vastnemen en waar zijn stuur staat wanneer hij begint te slippen. De ESP houdt hem gelukkig in toom ...

            Als je doet wat hij doet in de filmpje ZONDER de stabiliteits controle ligt hij er bij bocht 2 uit !

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten


              Zonda en mc12 op het einde
              Die MC12 is eigenlijk zo een Groep-C van vroeger, LeMans-style

              Comment


              • Wat ik mij afvraag is waarom die 599 altijd maar uitbreekt en die Maranello mooi op de baan blijft kleven?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Wat ik mij afvraag is waarom die 599 altijd maar uitbreekt en die Maranello mooi op de baan blijft kleven?
                  Volgens mij geeft die 599 bijna volgas, om de achterkant te laten uitbreken
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                  Comment


                  • Rally zonder veiligheidsmaatregelen:




                    vet
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Groep B, waar regels zo goed als niet bestonden. Ook niet qua max. toegelaten vermogen... en dan kreeg je zo'n monsterwagens gelijk de Audi S1, MG Metro 6R4, Ford RS200 en van die dingen.
                      Geen wonder dat én zo'n monsters op de baan én supporters zó dicht bij die baan tot een aantal doden leidden... .

                      En ja, die Ferrari-kerel van hierboven kan niet rijden; 'ie heeft toch totaal zijn auto niet onder controle ? Als 'ie na zoveel gecorrigeerde slippertjes nóg niet doorheeft dat 'ie té vroeg té hard op het gas gaat... . Zijn voorligger kent zijn auto dan toch wat beter... geen wonder dat 'ie altijd zo kan uitlopen na een bocht.
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Precies Rami die passeert op een meeting maar dan iets sneller
                        __________________________

                        2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          Ik denk net het omgekeerde !

                          Ik denk dat die kerel blij mag zijn dat de stabiliteitscontrole van die ferrari zo goed zijn werkt doet, want hij heeft de wagen ECHT niet onder controle !
                          Zijn stuurtechniek alleen al ! Hij weet echt niet hoe hij zijn stuur moet vastnemen en waar zijn stuur staat wanneer hij begint te slippen. De ESP houdt hem gelukkig in toom ...

                          Als je doet wat hij doet in de filmpje ZONDER de stabiliteits controle ligt hij er bij bocht 2 uit !
                          Hoe moet je eig je stuur vastnemen?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                            Hoe moet je eig je stuur vastnemen?
                            Er zijn verschillende mogelijkheden ,maar er zijn denk ik 3 hoofdmogelijkheden.

                            - Rally stijl: met correct overnemen
                            - Circuit stijl: zo lang mogelijk handen op het stuur houden.
                            - Drift stijl: Laten het stuur soms door hun handen gelijden.

                            Maar wat die man doet slaat nergens op ... bij het insturen verplaatst hij zijn handen naar onregelmatige posities. Als de wagen gaat slippen begint hij dan het stuur wat over te nemen maar weet hij totaal niet meer waar zijn handen op het stuur staan en hoe de wielen gericht staan ...

                            Stuurtechniek dient net om dat te voorkomen. Steeds je stuur goed vast hebben, zo weet je ook hoe je wielen staan en wanneer je dus terup op de rechtuit stand komt ...

                            Misschien wat moeilijk uitgelegd, maar daar komt het op neer

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                              Hoe moet je eig je stuur vastnemen?
                              1 hand op het stuur de ander op je vrouw haar bil
                              sigpic

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                                1 hand op het stuur de ander op je vrouw haar bil
                                Probeer mij een beeld te vormen van hoe uw vrouw in de wagen zit

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                                  Probeer mij een beeld te vormen van hoe uw vrouw in de wagen zit
                                  Zonder kleren.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    Er zijn verschillende mogelijkheden ,maar er zijn denk ik 3 hoofdmogelijkheden.

                                    - Rally stijl: met correct overnemen
                                    - Circuit stijl: zo lang mogelijk handen op het stuur houden.
                                    - Drift stijl: Laten het stuur soms door hun handen gelijden.

                                    Maar wat die man doet slaat nergens op ... bij het insturen verplaatst hij zijn handen naar onregelmatige posities. Als de wagen gaat slippen begint hij dan het stuur wat over te nemen maar weet hij totaal niet meer waar zijn handen op het stuur staan en hoe de wielen gericht staan ...

                                    Stuurtechniek dient net om dat te voorkomen. Steeds je stuur goed vast hebben, zo weet je ook hoe je wielen staan en wanneer je dus terup op de rechtuit stand komt ...

                                    Misschien wat moeilijk uitgelegd, maar daar komt het op neer
                                    Daarom ook dat sommige mensen, als het stuur in de rechtuitstand staat, als referentiepunt een gekleurde plakband rond de bovenkant van het stuur draaien.

                                    En het is inderdaad een hemelsbreed verschil in besturen. Die eerste chauffeur gaat zeer vloeiend en zonder slippen door de bochten, bij de 'filmer' is het precies altijd kantje boord of hij zit in het decor. Iedere bocht verloopt met een verschillend correctie scenario, nooit een solide uitziende techniek.

                                    Comment


                                    • Lago di Garda

                                      Oud filmpje, maar blijft heerlijk.

                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X