Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
maar spaart hij de boite van z'n CSL nu, of schakelt dat echt zo traag?
Ja, staat verre van in S5, en lift ook vaak 't voetje bij upshifts, inderdaad om de bak te sparen lijkt me.
Da's toch de Schot van vroeger de zwarte 535d en nu die witte CSL, right? Die lapt honderden rondes met z'n materiaal, kerel weet wel hoe z'n gerief "heel" te houden.
"Heel" tussen aanhalingstekens, want check z'n andere video... 4th gear problems.
En wat een magistrale kar blijft die CSL toch. Op basis van een gewone baancoupé, allez de M3 daarvan, zo'n fenomenale auto maken ... hoed af. Al zo oud van concept, en toch nog altijd waaay up there. Vooral qua beheersbaarheid, wegligging, neutraliteit en feel.
If you're an RC fanatic, don't forget to subscribe, since I am regularly uploading great video's...This is a giant scale rc Sea Fury with a 5 cylinder gas bu...
GT3 rijdt precies wel zuiverder lijnen dan de Schot, die laatste stuurt 'n beetje te vaak te vroeg in heb ik de indruk.
Die GT3 is trouwens van die "befaamde" jongeling Adam vroeger met z'n rode 996 Ruf Turbo R en Yellowbird die iedereen naar huis reed op die Vmax bijeenkomsten... Kerel leidt me het leventje wel!
En idd. 'ie rijdt heel proper met een vermoedelijk minder eenvoudig te rijden wagen dan die CSL...
En idd. 'ie rijdt heel proper met een vermoedelijk minder eenvoudig te rijden wagen dan die CSL...
Hier ga 'k niet mee akkoord. Okay, 'ie moet zelf koppelen en ontkoppelen ... maar een 997 GT3 RS is echt wel sneller dan een CSL, en 'ie rijdt niet weg dus 'ie houtdt m.i. wat in om samen te kunnen rijden (zie je trouwens ook op 'n bepaald moment dat 'ie inhoudt, duim opsteekt en de Schot antwoordt met hetzelfde teken). En zelfs mocht 'ie wél erg hard rijden, tegen 't kunnen van de GT3 aan, dan nog is die niet zo denderend veel moeilijker om proper op de lijnen te rijden, dat ding is werkelijk fenomenaal qua grip...
Een CSL "zwalpt" (als je daar van kan spreken met die kar) m.i. meer dan een GT3.
Comment