Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHeb een filmpje op m'n harddisk met een b5 RS4 die zich ook vanuit een verloren positie terug lanceert
Leve votretube
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
2:40, 3:24... Maar 't is een volledig vette test.
de beltoises, stonden dit weekend op spa met hun karren van de driving academy. knappe uitstalling met die trailers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhoe scheef je een quattro ook trekt, geef gas en hij zal nooit toeslagen.
de beltoises, stonden dit weekend op spa met hun karren van de driving academy. knappe uitstalling met die trailersin het filmpje van lotuzzzzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat een power... fenomenaal!
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVerschil tussen die Z06 en de GT2 is ... bijna onnatuurlijk groot?Me dunkt dat Porsche die GT2 wat gepusht heeft binnenin om de test goed te doorstaan.
bij de GT-R hebben ze dat ook gedaan, ook bij de 335i's..
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHet is toch vooral duidelijk dat, tijdens die sprintjes, de ZO6 vooral achterstand oploopt door de schakeltijden.
Het verschil daartussen is extreem als je ziet hoe snel hij schakelt met die Porsche.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDaarbij komt dat de Porsche per definitie meer off-the-line grip heeft door het gewicht achteraan, en dat telt zeker op een lightly damp ondergrond.
Maar nevertheless, een te verwachten uitkomst, denk ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHet is toch vooral duidelijk dat, tijdens die sprintjes, de ZO6 vooral achterstand oploopt door de schakeltijden.
Het verschil daartussen is extreem als je ziet hoe snel hij schakelt met die Porsche.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou dat dan aan de rijder liggen, denk je, of aan de auto? Want ook Chris krijgt die Z06 maar moeilijk snel geschakeld, zien we in 't begin van die video.
Dat was mijn bedenking ook, toen ik dat zag.
Maar het lijkt mij gewoon een kak-boite.
Tis te zeggen, het is geen sprint-versnellingsbak, zoveel is duidelijk. Naar 2de versnelling slaagt 'ie er geen één keer in om kraakloos te schakekelen. Dat wil gewoon zeggen dat de synchro's niet hard genoeg kunnen remmen.
Dat heb je natuurlijk met een versnellingsbak waarvan de eerste versnellingen enorm lang zijn, want je toerenval is aanzienlijk groot, dus je synchromeshen moeten veel snelheidsvershil opvangen als je snel schakelt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat was mijn bedenking ook, toen ik dat zag.
Maar het lijkt mij gewoon een kak-boite.
Tis te zeggen, het is geen sprint-versnellingsbak, zoveel is duidelijk. Naar 2de versnelling slaagt 'ie er geen één keer in om kraakloos te schakekelen. Dat wil gewoon zeggen dat de synchro's niet hard genoeg kunnen remmen.
Dat heb je natuurlijk met een versnellingsbak waarvan de eerste versnellingen enorm lang zijn, want je toerenval is aanzienlijk groot, dus je synchromeshen moeten veel snelheidsvershil opvangen als je snel schakelt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteneum die boite uit de vette is een bruut blok techniek, daar kan je mee gooien en smijten het zal blijven werken.. wees maar zeker dat je daar mee kan powershiften
Euhm... ja blijkbaar toch niét hé... *kijkt naar filmpje*
Ik denk dat je de factor 'kunde van chauffeur' wel buiten beschouwing mag laten, met Chris achter het stuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk gelijk op Chris...
Yes you do.
Ook qua rij-kunde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenChrisje heeft toch wel al veel ervaring met LHD, toch?
Volgens mij is dat geen punt. Een boite schakel snel/soepel, of die doet het niet. Bij meerdere pogingen deed kon deze boit de snelle gangwissels gewoon niet aan, dat zie je duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik durf toch ook wat gokken op afgeragd exemplaar.
Comment
Comment