Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
+ YouTube Video
Geen spectaculair filmpje, maar had deze wagen nog nooit gezien, tis een soort atom met ls7 v8. Iemand die wel bewegende beelden van deze wagen heeft? Moet geschift rijden
Comment
-
-
-
Idd.. check de 0-60 tijd.. Chris haalde met een Z06 ook zoiets.. en die van het filmpje hier is een LS2 (400 pk) volledig standaard Corvette C6 met Z51 package (andere remmen, veren, dempers, ARBs en iets kortere gearing)
Ik wil nog eens een rematch zien.. stock GT2 vs. stock Z06 op droge ondergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk wil nog eens een rematch zien.. stock GT2 vs. stock Z06 op droge ondergrond.
Nee, die gt2 trok er echt gewoon los uit. Dies gewoon sneller, kost dan ook het dubbel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNee, die gt2 trok er echt gewoon los uit. Dies gewoon sneller, kost dan ook het dubbel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik weet het toch niet, zo'n Z06 is een verdomd snel ding, en het verschil leek me té groot om waar te zijn.
Een gt2 heeft een variabele twin turbo he, volgens mij ligt het ook daar aan. Die trekt bij veel minder toeren al keihard, en de motor duuwt de achterwielen de weg in natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEen gt2 heeft een variabele twin turbo he, volgens mij ligt het ook daar aan. Die trekt bij veel minder toeren al keihard, en de motor duuwt de achterwielen de weg in natuurlijk.
Ik denk eerder vooral dat laatste.
Want zo'n V8 zoals in de Vette heeft bakken, maar dan ook bakken grunt vanaf stationair toerental.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNee, die gt2 trok er echt gewoon los uit. Dies gewoon sneller, kost dan ook het dubbel.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVet. Die andere was dus een afgeragd ding, waar chris mee reed.
Heeft de C6 en de ZO6 dezelfde boite, dan?
Binnen Tremec heb je dan ook nog interne codes zoals M12/MM6 enzo waar je het precies kan weten maar die ken ik niet uit het hoofd
Misschien dat Corvetteboy of hoe heet hij het weet.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik weet het toch niet, zo'n Z06 is een verdomd snel ding, en het verschil leek me té groot om waar te zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEen gt2 heeft een variabele twin turbo he, volgens mij ligt het ook daar aan. Die trekt bij veel minder toeren al keihard, en de motor duuwt de achterwielen de weg in natuurlijk.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentractie is niet het probleem bij een Z06.
twin turbo is goed ja, maar bij een zuivere sprint maakt dat niet uit, dan telt het vermogen.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk denk eerder vooral dat laatste.
Want zo'n V8 zoals in de Vette heeft bakken, maar dan ook bakken grunt vanaf stationair toerental.
pushrod V8 = sleuren van onderin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
ik stond daar tijdens de porsche (super?) cup in spa vorig jaar
let vooral op het geluid als er meerdere de bocht naar boven stormen, spijtig van de youpoop kwaliteit maar in het echt was het nog 100x harder genieten
+ YouTube Video
edit: sorry voor m'n amateuristische filmvaardigheden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Audi R8 aangepast om de gumball mee te rijden. Zit veel speelgoed in en klinkt goed (capristo uitaat)
+ YouTube Video
Comment
Comment