Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHeb je er iets uit geleerd?
Dus ik wist het al, ik was de wagen gewoon aan het afspuiten.
Het is niet omdat er een paar spletters water vallen op de remschijven dat die meteen helemaal krom worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentip, steek je lul eens in een ijsbad en kijk wat daar mee gebeurt.
(Krimpen dus.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtentip, steek je lul eens in een ijsbad en kijk wat daar mee gebeurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIcebergs were a dick too in 1912.its like an echte of ice
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenamerika doet niet mee met kyoto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenHet is maar een Opel.
echt zo Psshht.. *stilte* Psshtt..
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa zeg maar.
Ik zeg je gewoon dat je je remschijven daardoor kapot maakt. En ik snap ook niet dat iemand koud water op een stuk metaal spuit dat mss 400° C warm is...
Die auto kan me weinig schelen hoor, no worries. 't Is de mijne immers niet. Maar ik wou het je gewoon meedelen dat het niet slim is om dat te doen.
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Baksteen op die gas ofzo?
Wel zonde heel de tijd die begrenzer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenToch wel stevige moteurkes van BMW hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenToch wel stevige moteurkes van BMW hé...
kraken, piepen en roken en blijven gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenoh kijk dan hier maar eens
kraken, piepen en roken en blijven gaan
http://nl.youtube.com/watch?v=uyAwFw...eature=related
Comment
-
Comment