Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
    Jeep staat al enkele jaren met een gelijkaardig ding op de autosalons (Parijs, Frankfurt, Genève ... Brussel weet ik niet). Inderdaad leuk om zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Jeep staat al enkele jaren met een gelijkaardig ding op de autosalons (Parijs, Frankfurt, Genève ... Brussel weet ik niet). Inderdaad leuk om zien.
      Tiens, dan heb ik dat in Parijs en Frankfurt toch altijd gemist !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
        Tiens, dan heb ik dat in Parijs en Frankfurt toch altijd gemist !!
        Ja, allez? Ge kunt er ni naast kijken! Zo helemaal in zandkleur ingekleed, en ze laten woorden zoals "Jeep" vallen, en ook het klassieke Jeep-rooster, een wereldbol, en dergelijke. Is zeker al een jaar of 2-3 dat ze dat ding mee hebben naar salons, en 100% zeker de laatste 2 keer Genève stond 't er. Brussel weet ik niet, is een eind geleden dat ik nog naar daar ging.

Comment

Ja, heb ik, en ja, zalig mooie Kadett yep. Jammer genoeg had 'ie wat last van z'n hart, die dag. Eigenaar zei dat 'ie niet lang meer zou leven... Kerel kan trouwens een behoorlijk stukje rijden, amai.
          oei kas is nog niet lang klaar dacht ik...
          en als je dan direct je motor kapot rijdt

kan je die foto's bezorgen of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
            oei kas is nog niet lang klaar dacht ik...
            en als je dan direct je motor kapot rijdt

kan je die foto's bezorgen of niet?
            't Spijt me, maar 'k heb de foto's van andere auto's offline moeten halen. Vraag van de organisatie. Anders meteen!

Comment

't Spijt me, maar 'k heb de foto's van andere auto's offline moeten halen. Vraag van de organisatie. Anders meteen!

ow oke
              idd jammer maarja

Comment

• Een audi TT Roadster 3.2 S-tronic in de alpen
                En dan zeggen ze dat de 2.0 tfsi een beter geluid maakt...mijn hol ook...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Edit: Ik weet dus niet hoe ik het kan posten met zo'n venster van youtube...ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet...
                Last edited by Br3cht; 21/11/2008, 19:12.

Comment

• Hier nog een filmpje ervan, maar dan wel met muziek
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    Een audi TT Roadster 3.2 S-tronic in de alpen

Edit: Ik weet dus niet hoe ik het kan posten met zo'n venster van youtube...ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet...
                    Zalig
                    Lekkere sound ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                      Een audi TT Roadster 3.2 S-tronic in de alpen

De nl in de URL moet je vervangen door www, en dan lukt het normaal gezien. Ofwel neem je de video-tag, dus alles na de = in de URL, en kopieer je enkel dat tussen de Youtube-tags.

Eerlijk? Vond de sound een beetje zozo maar, op video. Klinkt een pak minder goed dan de R32, naar mijn mening. Ofwel ligt 't aan de video.

Vind 't wel een magistrale kar. Zo-eentje, en dan bij HGP langsgaan. Anytime kies ik deze boven een TT-S. Maar nu de TT-RS eraan komt...

Trouwens, dat eerste gedeelte van die weg, heb zo ooit 'es een 100 km aan één stuk zo'n baantje gedaan, in Italië, de SS67 van Forli naar Firenze. Damn, ik werd bijna dronken, toen, en m'n copiloot toen is echt misselijk geworden. Eerst stevig tempo er op na gehouden, maar na een uurtje was het aan kruiptempo. Lag misschien aan de auto, was een huur-Scénic 1.9 dTi eerste generatie. Hangeuh!

Comment

de SS67 van Forli naar Firenze. Damn, ik werd bijna dronken, toen,
                        beetje als stelvio pass? :p

nice run up the stelvio, along with cars, vans and pushbikes, this video is well cut down to fit, but it was fun all the way, September 2007

Comment

De nl in de URL moet je vervangen door www, en dan lukt het normaal gezien. Ofwel neem je de video-tag, dus alles na de = in de URL, en kopieer je enkel dat tussen de Youtube-tags.
                          Thx voor de uitleg

Comment

• eigenlijk is het nog simpeler, je moet gewoon de v-code overnemen en tussen de youtube tags zetten.

dus in je URL zie je staan BVB v=sfsqdf489s4

het vette neem je over (soms staat er een & achter, dat NIET overnemen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              eigenlijk is het nog simpeler, je moet gewoon de v-code overnemen en tussen de youtube tags zetten.

dus in je URL zie je staan BVB v=sfsqdf489s4

het vette neem je over (soms staat er een & achter, dat NIET overnemen)
                              Jij ook bedankt

Comment

• Juist een zalig filmpje bekeken:

als je kan gewoon full screen kijken, goeie kwaliteit

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sorry if repost, heb dit topic nu pas ontdekt
                                Last edited by B3noît; 22/11/2008, 19:47.
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• fak man kijk ik juist naar een random autostrade filmke van een 535d vs RS4. aan de muziek te horen dacht ik beelden te zien uit turkije ofzoiets... ineens zie ik belgische afritborden... sterker nog... ze passeren afrit Haasrode op de E40... dikke omg-wtf moment

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Last edited by ///NFSThunder; 23/11/2008, 04:06.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Poellie u onderschrift!!! haha hilarisch

Comment

• haha thx. die smiley's doen het em...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Comment

Working...
                                          X