Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
OMG!!!!!!!!! Zaligste filmpje ooit!!!!!!!!!!!!
Gewoon filmpje opzetten, volume op maximum en dan wat rondlopen op je kamer... Kippenvel van de eeste tot de laatste seconde!! Schitterend!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
edit: strijk gelegen met die gordel in die E320, zo herkenbaar
Comment
-
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenChris Harris, was 't een vrouw, ik riep "baar mij een kind"
edit: strijk gelegen met die gordel in die E320, zo herkenbaar
en idd, die gordel-toestanden zijn zo vervelendheb er al genoeg ervaring mee
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOMG!!!!!!!!! Zaligste filmpje ooit!!!!!!!!!!!!
Gewoon filmpje opzetten, volume op maximum en dan wat rondlopen op je kamer... Kippenvel van de eeste tot de laatste seconde!! Schitterend!!!!!!
*saved*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Racing sounds...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Mooi snelheidsgevoel in dat filmpje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben in Abbeville ook zo twee keer rondgegaan in een Exige S op exact dezelfde manier, giftige bakskes als 't niet geheel droog is...
Niet voor herhaling vatbaar....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDat filmpje ondertussen zeker al 20 keer afgespeeld en nog krijg ik er kippenvel ...!!
Racing sounds...
Comment
-
+ YouTube Video
ik weet niet of dit hier al gestaan heeft, maar het geluid was er zoooo zalig dat ik de positie van m'n camera helemaal uit het oog was verloren
is gefilmt op het F1-weekend van 2007 op vrijdag, vlak na de vrije trainingen van F1 en de qualificaties GP2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenCheck 1:13
Mijn favo is van 4.48 tot 4.58! Als je dat héél luid zet, krijg je echt kippenvel!
Op 6.00 ook extreem vette sound!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenop 4:52-4:54
als die passeert aan WOT, even later van z'n gas gaat en er dan terug WOT opgaat..
Filmpje downloaden is een must!
Inderdaad! Ik zeg het toch: vetste sound van het filmpje!
Comment
Comment