Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knap gefilmd

Comment

• Zeker qua materiaal staat die nog een stuk hoger dan Denniske, z'n B10 lag volgens mij volledig vol met statieven, zuignappen, lenzen,...

Z'n huidige camera is de Sony XDCAM PWM-EX1, de RED Scarlett is een mogelijke opvolger. Dat zegt al genoeg over het budget
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Zeker qua materiaal staat die nog een stuk hoger dan Denniske, z'n B10 lag volgens mij volledig vol met statieven, zuignappen, lenzen,...

Z'n huidige camera is de Sony XDCAM PWM-EX1, de RED Scarlett is een mogelijke opvolger. Dat zegt al genoeg over het budget
        Als ie eens zin heeft om zoiets met een Murci te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Als ie eens zin heeft om zoiets met een Murci te doen
          Hij zit op driving-fun.com maar heb daar zelf ook geen account, Wooter zit daar wel geloof ik (en waarschijnlijk nog wel een paar andere AF'ers)

Z'n topic: http://www.driving-fun.com/forum/vie...php?f=3&t=5618
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Ik denk dat ik een grote (getalenteerdere) broer heb lopen in GB

Comment

• Die gast kan gvd rijden!

It's all about feeling

Comment

Echt zalig!

Ik zou graag eens weten of er specifieke tips zijn voor het dieseldriften. Want, als ik drift heb ik nl. nogal last van wat hij beschrijft in zijn derde tip. de terugslag van de auto. Als ik drift met mijn grootmoe's 318i heb ik dat amper...
                Last edited by ; 31/12/2008, 13:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Echt zalig!

Ik zou graag eens weten of er specifieke tips zijn voor het dieseldriften. Want, als ik drift hep ik nl. nogal last van wat hij beschrijft in zijn derde tip. de terugslag van de auto. Als ik drift met mijn grootmoe's 318i heb ik dat amper...
                  ²²²²

Ik herken het volledig, en toevallig heb ik ook een E36 318i (ook van mijn oma ) waar ik regelmatig eens mee dwars ga.

Diesel is gewoon kut om te driften, en zonder sper is dat echt nog moeilijk om dat mooi smooth te doen..

Comment

²²²²

Ik herken het volledig, en toevallig heb ik ook een E36 318i (ook van mijn oma ) waar ik regelmatig eens mee dwars ga.

Diesel is gewoon kut om te driften, en zonder sper is dat echt nog moeilijk om dat mooi smooth te doen..
                    inderdaad... 't is ni gemakkelijk. Als ik vergelijk hoe gemakkelijk die E36 blijft driften op een rondpunt tegenover de 120, dag en nacht verschil! Daar waar ik echt moet werken om de 120d schuin te houden, doe ik met een gemak een ronde of 3 met de 318i!

Ook een grandma E36 318i zeg je... that sounds like a meeting!

Comment

• '92 167k km ofzo

Comment

De Alpina Roadster S van Femme is ook eindelijk klaar na bijna anderhalf jaar. Omgebouwd naar facelift Z4-uiterlijk, recaro pole positions met Alpina-stiksels,... maar vooral een supercharger tot 445pk

Ongelooflijke kwaliteit voor een "amateur", hij heeft nog ongeveer 50 gig aan videomateriaal staan om te verwerken. Deze teaser is opgebouwd uit 2 gig video
                        Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Zeker qua materiaal staat die nog een stuk hoger dan Denniske, z'n B10 lag volgens mij volledig vol met statieven, zuignappen, lenzen,...

Fermen amateur

Comment

'92 167k km ofzo
                          Welk kleur is da?? OMG, 't is bijna heel dezelfden!

Comment

De Alpina Roadster S van Femme is ook eindelijk klaar na bijna anderhalf jaar. Omgebouwd naar facelift Z4-uiterlijk, recaro pole positions met Alpina-stiksels,... maar vooral een supercharger tot 445pk

Ongelooflijke kwaliteit voor een "amateur", hij heeft nog ongeveer 50 gig aan videomateriaal staan om te verwerken. Deze teaser is opgebouwd uit 2 gig video

Screenshots van wat nog gaat komen binnen een paar weken:

stond al in het alpina-lovers topic
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Welk kleur is da?? OMG, 't is bijna heel dezelfden!

Blauw met blauw leder interieur (niet OEM trouwens)

er zitten ook voze niertjes in vooraan, zo fake chroom budget oplossing omdat er in de ori niertjes een vogel is gevlogen ofzo

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Gaat wel vlotjes

Comment

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik zat echt te wachten tot hij aan de schakelpaddle ging haperen ofzo...

Comment

• zieke russen

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

Working...
                                        X