knap gefilmd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZeker qua materiaal staat die nog een stuk hoger dan Denniske, z'n B10 lag volgens mij volledig vol met statieven, zuignappen, lenzen,...
Z'n huidige camera is de Sony XDCAM PWM-EX1, de RED Scarlett is een mogelijke opvolger. Dat zegt al genoeg over het budget
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAls ie eens zin heeft om zoiets met een Murci te doen
Z'n topic: http://www.driving-fun.com/forum/vie...php?f=3&t=5618
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Echt zalig!
Ik zou graag eens weten of er specifieke tips zijn voor het dieseldriften. Want, als ik drift heb ik nl. nogal last van wat hij beschrijft in zijn derde tip. de terugslag van de auto. Als ik drift met mijn grootmoe's 318i heb ik dat amper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEcht zalig!
Ik zou graag eens weten of er specifieke tips zijn voor het dieseldriften. Want, als ik drift hep ik nl. nogal last van wat hij beschrijft in zijn derde tip. de terugslag van de auto. Als ik drift met mijn grootmoe's 318i heb ik dat amper...
Ik herken het volledig, en toevallig heb ik ook een E36 318i (ook van mijn oma) waar ik regelmatig eens mee dwars ga.
Diesel is gewoon kut om te driften, en zonder sper is dat echt nog moeilijk om dat mooi smooth te doen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten²²²²
Ik herken het volledig, en toevallig heb ik ook een E36 318i (ook van mijn oma) waar ik regelmatig eens mee dwars ga.
Diesel is gewoon kut om te driften, en zonder sper is dat echt nog moeilijk om dat mooi smooth te doen..
Ook een grandma E36 318i zeg je... that sounds like a meeting!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDe Alpina Roadster S van Femme is ook eindelijk klaar na bijna anderhalf jaar. Omgebouwd naar facelift Z4-uiterlijk, recaro pole positions met Alpina-stiksels,... maar vooral een supercharger tot 445pk
Ongelooflijke kwaliteit voor een "amateur", hij heeft nog ongeveer 50 gig aan videomateriaal staan om te verwerken. Deze teaser is opgebouwd uit 2 gig videoOorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZeker qua materiaal staat die nog een stuk hoger dan Denniske, z'n B10 lag volgens mij volledig vol met statieven, zuignappen, lenzen,...
Z'n huidige camera is de Sony XDCAM PWM-EX1, de RED Scarlett is een mogelijke opvolger. Dat zegt al genoeg over het budget
Comment
-
'92 167k km ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDe Alpina Roadster S van Femme is ook eindelijk klaar na bijna anderhalf jaar. Omgebouwd naar facelift Z4-uiterlijk, recaro pole positions met Alpina-stiksels,... maar vooral een supercharger tot 445pk
Ongelooflijke kwaliteit voor een "amateur", hij heeft nog ongeveer 50 gig aan videomateriaal staan om te verwerken. Deze teaser is opgebouwd uit 2 gig video
Screenshots van wat nog gaat komen binnen een paar weken:
stond al in het alpina-lovers topic1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWelk kleur is da?? OMG, 't is bijna heel dezelfden!
er zitten ook voze niertjes in vooraan, zo fake chroombudget oplossing omdat er in de ori niertjes een vogel is gevlogen ofzo
Comment
-
-
ik zat echt te wachten tot hij aan de schakelpaddle ging haperen ofzo...
Comment
-
-
Comment