Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• must see

jij zeker Jeltovic

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• zalig die Amerikanen toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        heerlijk!

Ik hoop dat het vande jaar weer even goed zal zijn, maar ik vrees er zwaar voor!

Comment

• ik weet niet of het hier al gestaan heeft.

Luister naar da geluid van die F50 zo rond 1:10

+ YouTube Video

Comment

• Wow

Het voormalige circuit van Reims
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• DIe f50 klinkt geweldig, iemand een idee welke uitlaat daarop zit?

Comment

• Bloody hell wat een soundtrack

Comment

• Lang geleden dat ik dat filmpje heb gezien, magistraal die F50

Comment

• tja, als het nie mag dan mag het nie hé.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Dat kan toch echt niet goed zijn als de handrem opstaat.

Comment

• En als ie in versnelling staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          OMG, wat zou ik dit ook graag willen kunnen...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wat is het verschil als je je wagen laten uitbollen in versnelling of je laat hem zo slepen?

Comment

• Wat als je als je je wagen parkeert hem in 1ste zet en ze slepen hem achteruit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                Wat als je als je je wagen parkeert hem in 1ste zet en ze slepen hem achteruit?
                                Wat is het verschil of die nu in 1ste of achteruit staat?
                                Je krukas draait de ene keer met de klok mee en de andere keer tegen de klok.

Comment

• ok, weer iets bijgeleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                    ok, weer iets bijgeleerd.
                                    Gene stress....van die 10m slepen draai je niks in de soep hoor

Al bij al...'t blijft een Italiaan, dan is dat mss wat anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Oefenen en nog eens oefenen

Die ene bocht in croix is ideaal vond ik. Maar hey...da heb je niet van mij gehoord hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        kwestie van oefenen zeker en vooral je wagen kennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Wat is het verschil of die nu in 1ste of achteruit staat?
                                          Je krukas draait de ene keer met de klok mee en de andere keer tegen de klok.

Ja maar tis echt wel niet gezond voor een blok om andersom te draaien. Distributie heeft steeds een getrokken part en een losse part hé. --> ketting/riemspanner, -geleider, etc...

Comment

Working...
                                          X