Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haha, gij kijkt elke dag op die site voor nieuwe filmpjes zeker?

Comment

• 't is mijn startpagina, wat wil je?

Comment

• Ik heb geen filmpje om te tonen, wel een vraag naar een (of meerdere) filmpje(s).

Ik heb lang lang geleden een paar nederlandstalige filmpjes gezien, waarin werd uitgelegd hoe je bochten moest nemen (op circuit that is) e.d. Ook werd er uitgelegd hoe onderstuur en overstuur ontstond, en hoe dit kon worden opgevangen enzo. Ik denk dat ze waren opgenomen op Zandvoort.

Iemand die dit herkent, en deze filmpjes nog weet staan? Het klinkt mss heel algemeen, maar het feit dat alles nederlandstalig was maakt het toch iets specifieker. Ik heb mezelf al sufgegoogled maar het lijkt erop dat ik op de verkeerde termen zoek.

Comment

• Dit?

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• w00t! Ik dacht nog dat het met een gele wagen was!

Thanks!

Blijkbaar was "racecursus" het perfecte zoekwoord, daar was ik niet opgekomen.

Comment

• Ik heb youtube geopend en beginnen zoeken op 'rijvaardigheid zandvoort', 'rijtips zandvoort' en bij 'tips zandvoort' vond ik het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Za-lig!

Ik zou daar graag eens deftig op oefenen maar ik heb 't gevoel da je daar een pak meer plaats voor nodig hebt dan met een RWD indien 't misgaat...

Comment

• Hier vind je ze allemaal, die racecursus filmpjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Za-lig!

Ik zou daar graag eens deftig op oefenen maar ik heb 't gevoel da je daar een pak meer plaats voor nodig hebt dan met een RWD indien 't misgaat...
                    Ewel ik ben nu net een half uurtje thuis van het te testen

My god 't is niet gemakkelijk, heb gelukkig een grote parking gevonden en ben niet sneller dan 50-60 gegaan.. in 't begin constant te traag of te veel onderstuur of er was wel iets mis. Ik denk dat ik left-foot braking nog niet genoeg onder de knie heb.

Na een tijdje bon het te beteren, kreeg hem mooi en vloeiend dwars en 'vrij mooi' terug recht (zonder te veel fishtailing en weetikveel).

Dan begonnen de remmen te stinken en ben ik naar huis gereden

Eigenlijk nooit gedacht left-foot braking zo te gebruiken, eigenlijk beste methode. Lift-off lukt veel minder goed, Clubman is bijna té stabiel achteraan. Mss eens dikke stabi/rear strut steken ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                      Hier vind je ze allemaal, die racecursus filmpjes
                      Thanks!

Comment

• Heeft hier ooit al eens gestaan, maar 't blijft toch de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Heeft hier ooit al eens gestaan, maar 't blijft toch de moeite

http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
                          Dat geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                            Dat geluid
                            Zalig toch!?

Diff sound = racing sound... !!

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Is dit op een trackday

extreem bummer
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die witte strip is wel heel glad blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  Zalig toch!?

Diff sound = racing sound... !!
                                  Bij mij is dat diff sound, ik vermoed dat dat hier wel de versnellingsbak is

Comment

• Enkele voor Soete

Highlights of Round 1 at Zolder, german commentary.

Highlights of Round 2 at Spa.german commentary of Wolfgang Rother.

Ravaglia
                                    Winkelhock
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wat een belachelijk lekker startveld!

Race 1 of the Touringcar World Cup from 1995 held on the Paul Ricard track in France.
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Bij mij is dat diff sound, ik vermoed dat dat hier wel de versnellingsbak is
                                          Straight-cut gears

Comment

Working...
                                          X