Haha, gij kijkt elke dag op die site voor nieuwe filmpjes zeker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb geen filmpje om te tonen, wel een vraag naar een (of meerdere) filmpje(s).
Ik heb lang lang geleden een paar nederlandstalige filmpjes gezien, waarin werd uitgelegd hoe je bochten moest nemen (op circuit that is) e.d. Ook werd er uitgelegd hoe onderstuur en overstuur ontstond, en hoe dit kon worden opgevangen enzo. Ik denk dat ze waren opgenomen op Zandvoort.
Iemand die dit herkent, en deze filmpjes nog weet staan? Het klinkt mss heel algemeen, maar het feit dat alles nederlandstalig was maakt het toch iets specifieker.Ik heb mezelf al sufgegoogled maar het lijkt erop dat ik op de verkeerde termen zoek.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Ik zou daar graag eens deftig op oefenen maar ik heb 't gevoel da je daar een pak meer plaats voor nodig hebt dan met een RWD indien 't misgaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZa-lig!
Ik zou daar graag eens deftig op oefenen maar ik heb 't gevoel da je daar een pak meer plaats voor nodig hebt dan met een RWD indien 't misgaat...
My god 't is niet gemakkelijk, heb gelukkig een grote parking gevonden en ben niet sneller dan 50-60 gegaan.. in 't begin constant te traag of te veel onderstuur of er was wel iets mis. Ik denk dat ik left-foot braking nog niet genoeg onder de knie heb.
Na een tijdje bon het te beteren, kreeg hem mooi en vloeiend dwars en 'vrij mooi' terug recht (zonder te veel fishtailing en weetikveel).
Dan begonnen de remmen te stinken en ben ik naar huis gereden
Eigenlijk nooit gedacht left-foot braking zo te gebruiken, eigenlijk beste methode. Lift-off lukt veel minder goed, Clubman is bijna té stabiel achteraan. Mss eens dikke stabi/rear strut steken ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenHier vind je ze allemaal, die racecursus filmpjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHeeft hier ooit al eens gestaan, maar 't blijft toch de moeite
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenDat geluid
Diff sound = racing sound... !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZalig toch!?
Diff sound = racing sound... !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBij mij is dat diff sound, ik vermoed dat dat hier wel de versnellingsbak is
Comment
Comment