Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt genieten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Dat is inderdaad schitterend.

Heeft ie z'n koplampen daar omgewisseld?

Die zanzibar op Franco kwam ook mooi uit La source
      Ja, da's blijkbaar plug and play dus waarom niet he...
      Ma zo'n zalig verslagje

Comment

• Knap prototype van Peugeot..
        4 deurs cabrio

http://s275.photobucket.com/albums/j...ent=vedio1.flv
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          .....
          liedje door koptelefoon knallen = ideale ontspanning

vet filmpje!
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Lastig!

4) viper
            3) zr1

dan op 1 SL65BS is echt wel bad-ass en exclusiever dan de lambo. Maar ne mercedes is ne mercedes en ne lambo is ne lambo. Die laatste straalt ook veel meer passie uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Enkele voor Soete

Highlights of Round 1 at Zolder, german commentary.

Highlights of Round 2 at Spa.german commentary of Wolfgang Rother.

Ravaglia
              Winkelhock
              Genieten!!

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Bij mij is dat diff sound, ik vermoed dat dat hier wel de versnellingsbak is
              Zeker van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Zeker van?
                99%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  99%
                  raar, ik heb me altijd laten vertellen dat dat stijgend geluid in een racekar afkomstig was van het diff.

Avantus!?

Comment

raar, ik heb me altijd laten vertellen dat dat stijgend geluid in een racekar afkomstig was van het diff.

Avantus!?
                    Waarom zou een differentieel in een racewagen meer lawaai maken dan in een straatwagen? Veel reden zie ik daar niet toe buiten wat minder geluidsisolatie..

Vreemd genoeg maakt mijn diff wél het geluid van zo'n versnellingsbak

Comment

Avantus!?
                      Diff maakt ook geluiden maar hoor je niet omdat die versnellingsbak zo luid is.

Straight-cut gears ipv helical-cut

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Vreemd genoeg maakt mijn diff wél het geluid van zo'n versnellingsbak
                      Hahaha echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Hahaha echt?
                        Ja, geen idee waarom...

Hier hoor je 't een beetje in de aanloop naar die bocht

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• slijtage ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            slijtage ofzo?
                            Dat lijkt me logisch ja

Comment

• Bij auto's met hoge vermogens, word er vaak geopteerd voor een rechte vertanding in de versnellingsbak.
                              Veel auto's hebben ook in hun achteruit-versnelling rechte vertanding, dit hoor je dan ook.

Comment

• Mag hier ook nog eens staan! Wat was het toch puur genieten gedurende drie dagen!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Col de Turini: legendarische proef, nacht, sneeuw en glijdende auto's... alle ingrediënten voor een zalige sfeer!

Rally Monte Carlo 2009. The first and most spectacular run over the Col De Turino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                  Bij auto's met hoge vermogens, word er vaak geopteerd voor een rechte vertanding in de versnellingsbak.
                                  Veel auto's hebben ook in hun achteruit-versnelling rechte vertanding, dit hoor je dan ook.
                                  Mijn 328i maakt ook een heel 'zwaar' geluid in z'n eerste (precies hetzelfde als de achteruit), als je naar tweede overgaat is dat volledig weg (en in hogere versnellingen ook).
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                    Mijn 328i maakt ook een heel 'zwaar' geluid in z'n eerste (precies hetzelfde als de achteruit), als je naar tweede overgaat is dat volledig weg (en in hogere versnellingen ook).
                                    Waarschijnlijk omdat er bij het vertrekken vanuit eerste veel kracht komt op de tandwielen.
                                    Rechte tanden zijn nu eenmaal sterker als schuine tanden eh.

Comment

• High Defintion
                                      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Driving techniques: Controlling a FWD car with Martin Rowe

Staan nog een paar filmpjes aan de rechterkant.

Comment

• + YouTube Video

Coming soon... DRIVr.be

Comment

Working...
                                          X