Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens mij was dat net het probleem, dat hij remde of ontkoppelde. Waarschijnlijk was het beter als hij gewoon wat gas minderde, maar nog steeds gematigd gas bleef geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
      Man moest gewoon zijn koppeling induwen.
      Dat zal moeilijk gaan bij een CSL...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
        Dat zal moeilijk gaan bij een CSL...

Hij was misschien afgeleid omdat hij zijn koppelingspedaal niet vond in zijn CSL .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
          Ja ok tuurlijk, ma moest hij int begin bv de rem intrappen of zoiets dergelijks zou hij dan nog op den tarmac zijn gebleven?
          Juist niet denk ik...
          Gas beetje lossen maar niet te fel.

Comment

• Remastered for HD! Another Northern-Loop Productions Presents - VMAX Sunrise!Shortish video of VMAX Sunrise with top speeds of 211MPH with the normal fun I b...

Kijken in HD

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                Iz nice! Wil dat ook 'es doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Iz nice! Wil dat ook 'es doen
                  Regel het.

Comment

Prachtige auto's, en ge hoort het geluid goed

Comment

AW forum meeting

met veel fantasie

Comment

Verrassend gelijk! De Porsche had 'n snellere reactie, was dat niet zo geweest, ging 't gelijk opgegaan hebben tot zo'n 250 en daarna zou de SLR geleidelijk aan decimetertjes hebben gepakt lijkt 't wel.

zijn beiden pk monsters
                        die ontlopen mekaar op circuit niet veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                          zijn beiden pk monsters
                          die ontlopen mekaar op circuit niet veel
                          Niks van, op circuit is een Carrera GT een pak efficiënter. Een SLR is een über-GT, gemaakt om (zeer) snel van A naar B te knallen. Op circuit stelt die wagen m.i. teleur, logisch ook want 'ie is er echt niet voor gemaakt. Ik heb er maar kort mee gereden, maar je voelt dat die auto veel minder tot z'n recht komt aan lagere snelheden (tot pakweg 120) dan daarboven. Nimble kan je 'm allerminst noemen. Een Carrera GT heb ik nog niet gereden, maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat 'ie een pak performanter is op gesloten omloop.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

is dat nu die kerel van autoweek?

vertelt veel zever imo in dat filmpje

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                http://www.youtube.com/watch?v=dPCMPniEYSg

is dat nu die kerel van autoweek?

vertelt veel zever imo in dat filmpje
                                Dat is hem idd, ik vind het filmpje best ok, net als de meeste flimpjes op autweek.nl

Comment

Niks van, op circuit is een Carrera GT een pak efficiënter. Een SLR is een über-GT, gemaakt om (zeer) snel van A naar B te knallen. Op circuit stelt die wagen m.i. teleur, logisch ook want 'ie is er echt niet voor gemaakt. Ik heb er maar kort mee gereden, maar je voelt dat die auto veel minder tot z'n recht komt aan lagere snelheden (tot pakweg 120) dan daarboven. Nimble kan je 'm allerminst noemen. Een Carrera GT heb ik nog niet gereden, maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat 'ie een pak performanter is op gesloten omloop.
                                  Idd, ik heb de SLR tamelijk uitgebreid kunnen testen op circuit en het is zeker en vast geen trage auto, integendeel, maar je voelt gewoon dat ie er niet voor gemaakt is.
                                  Ze hadden ook allemaal tamelijk wat onderstuur, volgens die gasten van mclaren omdat ze met 18" wielen zaten, met de 19" zou het beter zijn volgens hun.
                                  Kheb de carrera GT al aan het werk gezien op circuit en ge ziet gewoon dat die auto daar veel meer voor gemaakt is dan zo'n SLR.

btw, de Carrera GT, door Gemballa, is sneller dan een Veyron op circuit

Comment

• veyron is dan ook geen circuitbeest he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      veyron is dan ook geen circuitbeest he...
                                      Zeker niet, maar kvond het toch straf!

Comment

• Volgens mij is een gewone ook wel sneller op circuit, die tuningkit is vooral optisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Volgens mij is een gewone ook wel sneller op circuit, die tuningkit is vooral optisch
                                          Niet echt

Comment

Working...
                                          X