Volgens mij was dat net het probleem, dat hij remde of ontkoppelde. Waarschijnlijk was het beter als hij gewoon wat gas minderde, maar nog steeds gematigd gas bleef geven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenMan moest gewoon zijn koppeling induwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenDat zal moeilijk gaan bij een CSL...
Hij was misschien afgeleid omdat hij zijn koppelingspedaal niet vond in zijn CSL .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenJa ok tuurlijk, ma moest hij int begin bv de rem intrappen of zoiets dergelijks zou hij dan nog op den tarmac zijn gebleven?
Gas beetje lossen maar niet te fel.
Comment
-
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVerrassend gelijk! De Porsche had 'n snellere reactie, was dat niet zo geweest, ging 't gelijk opgegaan hebben tot zo'n 250 en daarna zou de SLR geleidelijk aan decimetertjes hebben gepakt lijkt 't wel.
zijn beiden pk monsters
die ontlopen mekaar op circuit niet veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenzijn beiden pk monsters
die ontlopen mekaar op circuit niet veel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=dPCMPniEYSg
is dat nu die kerel van autoweek?
vertelt veel zever imo in dat filmpje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNiks van, op circuit is een Carrera GT een pak efficiënter. Een SLR is een über-GT, gemaakt om (zeer) snel van A naar B te knallen. Op circuit stelt die wagen m.i. teleur, logisch ook want 'ie is er echt niet voor gemaakt. Ik heb er maar kort mee gereden, maar je voelt dat die auto veel minder tot z'n recht komt aan lagere snelheden (tot pakweg 120) dan daarboven. Nimble kan je 'm allerminst noemen. Een Carrera GT heb ik nog niet gereden, maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat 'ie een pak performanter is op gesloten omloop.
Ze hadden ook allemaal tamelijk wat onderstuur, volgens die gasten van mclaren omdat ze met 18" wielen zaten, met de 19" zou het beter zijn volgens hun.
Kheb de carrera GT al aan het werk gezien op circuit en ge ziet gewoon dat die auto daar veel meer voor gemaakt is dan zo'n SLR.
btw, de Carrera GT, door Gemballa, is sneller dan een Veyron op circuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenveyron is dan ook geen circuitbeest he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVolgens mij is een gewone ook wel sneller op circuit, die tuningkit is vooral optisch
Comment
Comment