Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag op de nürburgring gereden. Ik was dus nog wat filmpjes aan het bekijken om af te kicken... stoot ik op dit duel van groot niveau. Wat een beestig filmpje...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Vandaag op de nürburgring gereden. Ik was dus nog wat filmpjes aan het bekijken om af te kicken... stoot ik op dit duel van groot niveau. Wat een beestig filmpje...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
(HQ)
Schitterend!!! Die Viper leek me toch duidelijk de snelste, behalve op't lange rechte stuk dan. Soms had ik het gevoel dat, indien de piloot iets meer lef zou hebben, hij er toch voorbij kon.
Anyway, schitterend filmpje!! Naar dergelijke filmpjes kan ik uren kijken...
Viper leek me inderdaad ook een tikkeltje sneller. Al moet je wel met dragg rekening houden. Ik heb het ondertussen al 3 keer uitgekeken...
die cm-duels en bijhorende reflexes.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
jup spot het uur en mijn bijbehorende vermoeidheid op dat moment.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
maar eerlijk is eerlijk, die Porsche moest gewoon aan de kant. Vind het met momenten zelfs grof hoe zwaar hij de deur weer dichtgooid. Sneller is sneller. Laat die viper op kop komen en weg zal hij zijn.
Comment