Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOf het knap is weet ik niet, maar ik vermoed dat het wel eens leerrijk kan zijn
http://www.vimeo.com/4888588
Is wel nice om te zien, waar kan je je inschrijven voor zo een cursus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIs wel nice om te zien, waar kan je je inschrijven voor zo een cursus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIs wel nice om te zien, waar kan je je inschrijven voor zo een cursus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
Ik veronderstel dat jij met jouw eigen auto aant rijden was.?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk zie staan met auto's van het bedrijf...
Ik veronderstel dat jij met jouw eigen auto aant rijden was.?
Er was ook 1 instructeur aanwezig.
Maar je kan best de cursus hoge prestaties volgen bij hen. Dat is 1 dag intenstief met hun auto's.
Dat heb je nodig om de basis onder de knie te krijgen. Die stuurtechniek leer je toch niet op 1 dag hoor. Daar krijg je hem onderwezen, en als je het effectief toepast heb je het na x aantal maanden echt onder de knie.
Dan ga je terug en leer je de volgende stappen. (eventueel met eigen auto).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWij hebben met een aantal mensen dat circuit afgehuurd voor onszelf.
Er was ook 1 instructeur aanwezig.
Maar je kan best de cursus hoge prestaties volgen bij hen. Dat is 1 dag intenstief met hun auto's.
Dat heb je nodig om de basis onder de knie te krijgen. Die stuurtechniek leer je toch niet op 1 dag hoor. Daar krijg je hem onderwezen, en als je het effectief toepast heb je het na x aantal maanden echt onder de knie.
Dan ga je terug en leer je de volgende stappen. (eventueel met eigen auto).
En wat zijn hun auto's?
Comment
-
SS Tracktest tussen Focus RS en R26.R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenInteressant, ik ben fan van de nieuwe Focus RS maar toch liever een iets lichtere wagen zoals de R26R
Gooi de achterbank, airco, elektrische ramen, isolatie ... uit een RS en je zal door de afslankkuur alleen al weer een volledig ander resultaat verkrijgen.
Maar ja, ik ben dan ook een Ford-fanaat ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
M'n stem in de poll onder "Die of dat", namelijk "Focus, tenzij de R26R ook te kiezen zou vallen", blijkt de juiste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenZe vergelijken hier puur op prestaties, op een circuit dan nog, maar het zijn twee totaal verschillende wagens hé ... Ik zie er niet veel met een R26R dagdagelijks rijden en comfortabel naar zuid-frankrijk cruisen.
Gooi de achterbank, airco, elektrische ramen, isolatie ... uit een RS en je zal door de afslankkuur alleen al weer een volledig ander resultaat verkrijgen.
En toch ... zo'n pure hot hatch zoals de R26.R... jawadde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk BerichtenZe vergelijken hier puur op prestaties, op een circuit dan nog, maar het zijn twee totaal verschillende wagens hé ... Ik zie er niet veel met een R26R dagdagelijks rijden en comfortabel naar zuid-frankrijk cruisen.
Maar ja, ik ben dan ook een Ford-fanaat ...
Het is alleszins waar dat de Focus RS de betere keuze is als je er veel km's mee doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJawadde...
M'n stem in de poll onder "Die of dat", namelijk "Focus, tenzij de R26R ook te kiezen zou vallen", blijkt de juiste.
Mocht ik 1 wagen kiezen uit die categorie, zou toch de Focus RS worden.. een R26.R is te extreem als daily. En als auto erbij koop ik me dan liever een Lotus Exige of 2-Eleven.. of een Atom
*kijkt nog eens naar het filmpje*
Alhoewel ..
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOf het knap is weet ik niet, maar ik vermoed dat het wel eens leerrijk kan zijn
http://www.vimeo.com/4888588
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk BerichtenIk begrijp het niet helemaal, hij moet daar dus remmen in de bocht om onderstuur te voorkomen ? dat is toch juist hetgene je normaal niet doet om onderstuur te voorkomen ? juist je verplaatst je zwaartepunt naarvoor, maar er werken toch ook veel meer krachten op je voorwielen ?
Comment
-
Comment