Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Je kan toch in tussentijd ook zonder PB?
    Denk eens wat je ondertussen met die €200 allemaal kan doen, Renske zéér gelukkig maken bijvoorbeeld
    Een banaan kost toch geen 200€?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Of het knap is weet ik niet, maar ik vermoed dat het wel eens leerrijk kan zijn

      http://www.vimeo.com/4888588

      Is wel nice om te zien, waar kan je je inschrijven voor zo een cursus?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
        Is wel nice om te zien, waar kan je je inschrijven voor zo een cursus?
        Invite-only

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
          Is wel nice om te zien, waar kan je je inschrijven voor zo een cursus?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Ik zie staan met auto's van het bedrijf...
            Ik veronderstel dat jij met jouw eigen auto aant rijden was.?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
              Ik zie staan met auto's van het bedrijf...
              Ik veronderstel dat jij met jouw eigen auto aant rijden was.?
              Wij hebben met een aantal mensen dat circuit afgehuurd voor onszelf.
              Er was ook 1 instructeur aanwezig.

              Maar je kan best de cursus hoge prestaties volgen bij hen. Dat is 1 dag intenstief met hun auto's.
              Dat heb je nodig om de basis onder de knie te krijgen. Die stuurtechniek leer je toch niet op 1 dag hoor. Daar krijg je hem onderwezen, en als je het effectief toepast heb je het na x aantal maanden echt onder de knie.

              Dan ga je terug en leer je de volgende stappen. (eventueel met eigen auto).

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Wij hebben met een aantal mensen dat circuit afgehuurd voor onszelf.
                Er was ook 1 instructeur aanwezig.

                Maar je kan best de cursus hoge prestaties volgen bij hen. Dat is 1 dag intenstief met hun auto's.
                Dat heb je nodig om de basis onder de knie te krijgen. Die stuurtechniek leer je toch niet op 1 dag hoor. Daar krijg je hem onderwezen, en als je het effectief toepast heb je het na x aantal maanden echt onder de knie.

                Dan ga je terug en leer je de volgende stappen. (eventueel met eigen auto).

                En wat zijn hun auto's?

                Comment


                • SS Tracktest tussen Focus RS en R26.R

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    SS Tracktest tussen Focus RS en R26.R

                    http://www.drivers-republic.com/dr_t...68&area=videos
                    Interessant, ik ben fan van de nieuwe Focus RS maar toch liever een iets lichtere wagen zoals de R26R

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                      Interessant, ik ben fan van de nieuwe Focus RS maar toch liever een iets lichtere wagen zoals de R26R
                      Ze vergelijken hier puur op prestaties, op een circuit dan nog, maar het zijn twee totaal verschillende wagens hé ... Ik zie er niet veel met een R26R dagdagelijks rijden en comfortabel naar zuid-frankrijk cruisen.

                      Gooi de achterbank, airco, elektrische ramen, isolatie ... uit een RS en je zal door de afslankkuur alleen al weer een volledig ander resultaat verkrijgen.

                      Maar ja, ik ben dan ook een Ford-fanaat ...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        SS Tracktest tussen Focus RS en R26.R

                        http://www.drivers-republic.com/dr_t...68&area=videos
                        Jawadde...

                        M'n stem in de poll onder "Die of dat", namelijk "Focus, tenzij de R26R ook te kiezen zou vallen", blijkt de juiste.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                          Ze vergelijken hier puur op prestaties, op een circuit dan nog, maar het zijn twee totaal verschillende wagens hé ... Ik zie er niet veel met een R26R dagdagelijks rijden en comfortabel naar zuid-frankrijk cruisen.

                          Gooi de achterbank, airco, elektrische ramen, isolatie ... uit een RS en je zal door de afslankkuur alleen al weer een volledig ander resultaat verkrijgen.
                          Je hebt gelijk, en zet die RS op R888 en 'ie doet misschien ook al een seconde of 2 of 3 van z'n tijd af.

                          En toch ... zo'n pure hot hatch zoals de R26.R... jawadde.

                          Comment


                          • Bedenk er wel bij dat de R26.R zo'n 70 pk minder heeft.
                            De focus heeft 205 pk/ton en de R26.R 188 pk/ton (volgens het filmpje).
                            Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                              Ze vergelijken hier puur op prestaties, op een circuit dan nog, maar het zijn twee totaal verschillende wagens hé ... Ik zie er niet veel met een R26R dagdagelijks rijden en comfortabel naar zuid-frankrijk cruisen.

                              Gooi de achterbank, airco, elektrische ramen, isolatie ... uit een RS en je zal door de afslankkuur alleen al weer een volledig ander resultaat verkrijgen.

                              Maar ja, ik ben dan ook een Ford-fanaat ...
                              Als ik een Focus RS of R26R zou kopen dan zou het puur zijn om in het weekend mee te rijden of voor op circuit. Dan kies ik toch voor de lichtste
                              Het is alleszins waar dat de Focus RS de betere keuze is als je er veel km's mee doet.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Jawadde...

                                M'n stem in de poll onder "Die of dat", namelijk "Focus, tenzij de R26R ook te kiezen zou vallen", blijkt de juiste.
                                Machtige, machtige wagen die R26.R.. echt een klassieker in wording.

                                Mocht ik 1 wagen kiezen uit die categorie, zou toch de Focus RS worden.. een R26.R is te extreem als daily. En als auto erbij koop ik me dan liever een Lotus Exige of 2-Eleven.. of een Atom

                                *kijkt nog eens naar het filmpje*

                                Alhoewel ..

                                Comment


                                • + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                                  Wat een helden

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                                    Wat een helden
                                    Een tijd voor health and safety..

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Of het knap is weet ik niet, maar ik vermoed dat het wel eens leerrijk kan zijn

                                      http://www.vimeo.com/4888588
                                      Ik begrijp het niet helemaal, hij moet daar dus remmen in de bocht om onderstuur te voorkomen ? dat is toch juist hetgene je normaal niet doet om onderstuur te voorkomen ? juist je verplaatst je zwaartepunt naarvoor, maar er werken toch ook veel meer krachten op je voorwielen ?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
                                        Ik begrijp het niet helemaal, hij moet daar dus remmen in de bocht om onderstuur te voorkomen ? dat is toch juist hetgene je normaal niet doet om onderstuur te voorkomen ? juist je verplaatst je zwaartepunt naarvoor, maar er werken toch ook veel meer krachten op je voorwielen ?
                                        Kwestie van dosering he. Er zijn geen absoluten, t is allemaal zoeken naar de juiste balans.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                                          Wat een helden
                                          Met soundtrack van GTR2!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X