Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    'k Zet m'n geld op de Clio
    Mmmm, ik haal moeilijk een clio uit die reflectie, maar het kan...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Mmmm, ik haal moeilijk een clio uit die reflectie, maar het kan...
      Ik haal onmogelijk een Focus RS uit de sound... dus dat kan niet
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Ik haal onmogelijk een Focus RS uit de sound... dus dat kan niet
        Ik ben sound-leek, so don't shoot me Ik zag eerst een porsche in de reflectie, maar dat kon ik dan weer wel niet aan het geluid linken

        Comment


        • Kan bijna niets anders zijn dan de nieuwe Clio RS, soms hoor je duidelijk hoogtoerig atmogejank, en in de reflectie zie je het ook wat

          Weet er iemand een filmpje om de ideale lijn te leren? Dat van GTO ken ik (Sandor Van Es). Ik wil echt cleane lijnen kunnen rijden.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Kan bijna niets anders zijn dan de nieuwe Clio RS, soms hoor je duidelijk hoogtoerig atmogejank, en in de reflectie zie je het ook wat

            Weet er iemand een filmpje om de ideale lijn te leren? Dat van GTO ken ik (Sandor Van Es). Ik wil echt cleane lijnen kunnen rijden.
            Lijnen zijn overal anders, en dan heb je nog verschillende lijnen (droge lijn vs. natte lijn, kwalificatielijn vs. racelijn, ...).

            Eén ding kan je alvast in je oren knopen : in 't begin stuurt bijna iedereen te vroeg in. Begin je te concentreren op wachten met insturen en vroeger op 't gas gaan na 't insturen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Lijnen zijn overal anders, en dan heb je nog verschillende lijnen (droge lijn vs. natte lijn, kwalificatielijn vs. racelijn, ...).

              Eén ding kan je alvast in je oren knopen : in 't begin stuurt bijna iedereen te vroeg in. Begin je te concentreren op wachten met insturen en vroeger op 't gas gaan na 't insturen.
              Dat de lijnen van bocht tot bocht verschillen weet ik. Ik ben al een tijd aan het oefenen en ik probeer in een scherpe bocht rond 2/3 "binnen" te zijn, om dan met zo weinig mogelijk stuurinput naar de buiten kan van de rechte baan te gaan. In een flauwe bocht ben ik rond 1/2 binnen en ik probeer telkens zoveel mogelijk "baan" te benutten. Is dat ongeveer een goede basis? Ik zal binnenkort eens een onboardvideo proberen te maken, dat iemand het eens kan analyseren
              Ik wil echt cleane lijnen kunnen rijden, zou binnenkort ook graag eens tracken (eerst nog serieus wat ervaring opdoen natuurlijk). Zelfs te voet of met de fiets probeer ik telkens de ideale lijn in een bocht te nemen

              Comment


              • Dat klinkt zeker niet verkeerd, neen.

                Ik denk dat je beter gaat tracken om het lijnen rijden te leren, niet lijnen leren rijden op de openbare weg om dan on track het gevoel te hebben dat je 't al kan en binnen de kortste keren in den décor te hangen. Da's een veel betere tip dan elke andere die ik je kan geven inzake 't lijnen rijden.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Dat klinkt zeker niet verkeerd, neen.

                  Ik denk dat je beter gaat tracken om het lijnen rijden te leren, niet lijnen leren rijden op de openbare weg om dan on track het gevoel te hebben dat je 't al kan en binnen de kortste keren in den décor te hangen. Da's een veel betere tip dan elke andere die ik je kan geven inzake 't lijnen rijden.
                  Ik zou dolgraag eens tracken en op m'n gemak lijnen leren, maar ik vrees dat ik nog niet genoeg rijervaring om al te tracken. Is het op de meeste trackdays niet meestal vanaf 21 jaar? En ook bang om m'n kar te hard af te raggen natuurlijk, maar dat weet je wel als je ermee begint

                  Comment


                  • Neen, meestal is er geen leeftijdsgrens, ge moet gewoon een rijbewijs hebben. Denk ik, ik heb zelfs dat nog nooit moeten tonen.

                    Het is wél zo dat op de meeste trackdays veel volk aanwezig is, en dat de snellere karren je om de oren vliegen. Met een minder snelle kar, een bang hartje en daardoor wat minder assertiviteit dan (soms) nodig, kan dat wel stressy zijn.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Neen, meestal is er geen leeftijdsgrens, ge moet gewoon een rijbewijs hebben. Denk ik, ik heb zelfs dat nog nooit moeten tonen.

                      Het is wél zo dat op de meeste trackdays veel volk aanwezig is, en dat de snellere karren je om de oren vliegen. Met een minder snelle kar, een bang hartje en daardoor wat minder assertiviteit dan (soms) nodig, kan dat wel stressy zijn.
                      Hmm, misschien toch eens informeren, maar inderdaad, zoals je zegt, mijn kar is echt wel traag op een circuit en als er veel volk is ga ik zowiezo erg gestrest zijn
                      Wat betaal je zo per sessie ongeveer?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Schitterend!!

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Kerel heeft ballen!

                        Mira Proving ground,het Alpenparcours.
                        Vaak gebruikt bij topgear en andere.

                        Hier Damon Hill,vanaf sec 50 werd het echt grappig.






                        Er is dan ook geen gevaar voor tegenliggers

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Hmm, misschien toch eens informeren, maar inderdaad, zoals je zegt, mijn kar is echt wel traag op een circuit en als er veel volk is ga ik zowiezo erg gestrest zijn
                          Wat betaal je zo per sessie ongeveer?
                          SkyLimit op Zolder is per uur. Eerste uur 60 EUR, tweede uur 40 EUR, derde uur 30 EUR, enz. Je kan b.v. 3 uur rijden (b.v. van 13u tot 14u, dan een uur rusten, van 15u tot 16u, uurtje rusten, en van 17u tot 18u) voor 130 EUR dus. Ah en de eerste keer elk jaar betaal je je SkyLimit lidgeld, dacht dat dat 25 EUR is.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            SkyLimit op Zolder is per uur. Eerste uur 60 EUR, tweede uur 40 EUR, derde uur 30 EUR, enz. Je kan b.v. 3 uur rijden (b.v. van 13u tot 14u, dan een uur rusten, van 15u tot 16u, uurtje rusten, en van 17u tot 18u) voor 130 EUR dus. Ah en de eerste keer elk jaar betaal je je SkyLimit lidgeld, dacht dat dat 25 EUR is.

                            wel eerst een cursus circuit experience verplicht te volgen van €195 meen ik mij te herinneren.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              SkyLimit op Zolder is per uur. Eerste uur 60 EUR, tweede uur 40 EUR, derde uur 30 EUR, enz. Je kan b.v. 3 uur rijden (b.v. van 13u tot 14u, dan een uur rusten, van 15u tot 16u, uurtje rusten, en van 17u tot 18u) voor 130 EUR dus. Ah en de eerste keer elk jaar betaal je je SkyLimit lidgeld, dacht dat dat 25 EUR is.
                              Valt nog mee eigenlijk
                              Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                              wel eerst een cursus circuit experience verplicht te volgen van €195 meen ik mij te herinneren.
                              Wat leren ze je daar, is dat enkel puur praktisch ivm inhalen, vlaggen, enz.? Of is dat ook echt lijnen rijden enz?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                Mira Proving ground,het Alpenparcours.
                                Vaak gebruikt bij topgear en andere.

                                Hier Damon Hill,vanaf sec 50 werd het echt grappig.






                                Er is dan ook geen gevaar voor tegenliggers
                                Idd

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment


                                • Daar hebben ze ook de DBS crash gefilmd in de laatste (of voorlaatste?) James Bond film.

                                  Comment


                                  • voorlaatste idd!

                                    vette weg
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Idd

                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      alé ik wil het vervolg zien

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        alé ik wil het vervolg zien
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          alé ik wil het vervolg zien
                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X