Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIs vrij logisch he. De ZR1 is een tricky machine om van de lijn te krijgen, de GT2 daarentegen profiteert van zijn launch control (is trouwens de enige manueel geschakelde wagen die een LC heeft).(handbak)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIs vrij logisch he. De ZR1 is een tricky machine om van de lijn te krijgen, de GT2 daarentegen profiteert van zijn launch control (is trouwens de enige manueel geschakelde wagen die een LC heeft).
edit: net te laat, nu ik is iets weet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten+ YouTube Video
Belachelijk klein verschil.. en op papier meer dan 100 pk en nog meer koppel verschil ..raar
+ YouTube Video
Comment
-
De ZR1 is duidelijk de snelste in rechte lijn. Hij heeft ook de meeste pk's hé.
Als je nu deze wagens motortechnisch gaat vergelijken kom je uit op het volgende:
ZR1: 5,7l V8 met supercharger: 620pk en 807Nm
599 GTB: 6,0 V12 atmosferisch: 602pk en 608Nm
GT2: 3,6 6B biturbo: 530pk en 680Nm
GT-R: 3,8 V6 biturbo: 480pk en 588Nm
Ik heb dan de meeste bewondering voor Ferrari en Porsche. Ferrari doet het allemaal ongeblazen en Porsche doet het met een veel kleinere motor.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Nog nooit van gehoord. Wel raar om deze kar te horen met zo een korte verhoudingen.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenLotus Exige Cup 260 heeft ook launch control(handbak)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenI stand corrected! Was de GT2 dan niet de 1ste manuele bak met LC?
Maar ik dacht dat de GT2 het als eerste had idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe ZR1 is duidelijk de snelste in rechte lijn. Hij heeft ook de meeste pk's hé.
Als je nu deze wagens motortechnisch gaat vergelijken kom je uit op het volgende:
ZR1: 5,7l V8 met supercharger: 620pk en 807Nm
599 GTB: 6,0 V12 atmosferisch: 602pk en 608Nm
GT2: 3,6 6B biturbo: 530pk en 680Nm
GT-R: 3,8 V6 biturbo: 480pk en 588Nm
Ik heb dan de meeste bewondering voor Ferrari en Porsche. Ferrari doet het allemaal ongeblazen en Porsche doet het met een veel kleinere motor.
drukvoeding of niet, grote cilinderinhoud of niet.. 't zijn allemaal schitterende motoren
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
+ YouTube Video
Dr zijn wel meer GT's in rally, maar in België hebben we alleen nog maar de Porsche gehad. In Duitsland heb je die Gallardo en wat Porsches, in Spanje die Ferrari's en in Frankrijk reden/rijden ze ook met AM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten+ YouTube Video
Dr zijn wel meer GT's in rally, maar in België hebben we alleen nog maar de Porsche gehad. In Duitsland heb je die Gallardo en wat Porsches, in Spanje die Ferrari's en in Frankrijk reden/rijden ze ook met AM.
Comment
-
Zalig!
Op Cadwell Park een beetje rondhossen met mastodonten van close to 2,5 ton (in 't geval van de Q7 V12 TDI zelfs dik erover).
Comment
-
Damn, zo'n M6 gaat toch verdorie erg hard... met 1.785 kg EU-gewicht toch mooi zo'n dikke 120 kg zwaarder dan de 1,66 ton wegende 911 turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten+ YouTube Video
Dr zijn wel meer GT's in rally, maar in België hebben we alleen nog maar de Porsche gehad. In Duitsland heb je die Gallardo en wat Porsches, in Spanje die Ferrari's en in Frankrijk reden/rijden ze ook met AM.net of daar 1 of andere demon onderin zit die aant krijsen is, het kan zo uit ne dikke horror-movie komen! VET
Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
Comment