Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    gTa ontdekt DR TV?
    Neuh, ben al lid van in 't begin, maar ik bezoek de site niet zo heel vaak. 'k Klik wel geregeld op de weekly reports in de nieuwsbrief.

Exige 260 Cup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Zalig!

Op Cadwell Park een beetje rondhossen met mastodonten van close to 2,5 ton (in 't geval van de Q7 V12 TDI zelfs dik erover).

http://www.drivers-republic.com/dr_t...f8&area=videos
      Vreselijk, zo'n slechte camera, je hoort 'm amper spreken in het begin ... ze mogen eens opnieuw investeren, of harris moet proberen om meer in de richting van de mic te spreken
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Vreselijk, zo'n slechte camera, je hoort 'm amper spreken in het begin ... ze mogen eens opnieuw investeren, of harris moet proberen om meer in de richting van de mic te spreken
        Idd.. bij sommige tests hoor je gewoon niks meer

Heb mijn sticker trouwens nog altijd niet gekregen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Heb mijn sticker trouwens nog altijd niet gekregen..
          Idem.

We zullen niet bij de eerste zoveel zijn, zeker?

Comment

• Toch wel.. qua organisatie kan dat wel beter heb ik soms de indruk..

Zal je even pm sturen hieromtrent

Comment

• Is het een gedacht...of gaat deze polo ongeloofelijk snel?
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• trekt inderdaad lekker op

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• edo competition heeft van enzo een fxx gemaakt voor op de baan...

+ YouTube Video
                      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Damn, zo'n M6 gaat toch verdorie erg hard... met 1.785 kg EU-gewicht toch mooi zo'n dikke 120 kg zwaarder dan de 1,66 ton wegende 911 turbo.

http://www.drivers-republic.com/dr_t...64&area=videos
                        Dat vliegveld doet me altijd denken aan dit filmpje

+ YouTube Video

Een van m'n eerste carvideo's, op M5board
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          Dat vliegveld doet me altijd denken aan dit filmpje

+ YouTube Video

Een van m'n eerste carvideo's, op M5board

Comment

• Jenson Button als Race Taxi driver op de Nürburgring. Vooral de intro met de AMG instructeur is wel grappig.

http://www.youtube.com/watch?v=9ilCS2V_QyI
                            Last edited by ; 15/07/2009, 12:44. Reden: link aangepast

Comment

• 4x4 drifting met meer dan een beetje power

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timpie1978 Bekijk Berichten
                                Jenson Button als Race Taxi driver op de Nürburgring. Vooral de intro met de AMG instructeur is wel grappig.

http://www.youtube.com/watch?v=9ilCS2V_QyI
                                Cool nen CL63AMG met 4 deuren

Comment

• Fak

En wat een hoeken 60° easy, soms zelfs bijna 90° denk ik

En die rook in de auto

Comment

Fak

En wat een hoeken 60° easy, soms zelfs bijna 90° denk ik

En die rook in de auto
                                    Ja, spectaculair was het zeker, alleen spijtig dat de anderen zo van hem wegreden...... (en op 't einde van het filmpje was er een soort "gekraak" dat ik niet graag bij mijn wagen zou horen......)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                      (en op 't einde van het filmpje was er een soort "gekraak" dat ik niet graag bij mijn wagen zou horen......)
                                      Band plat denk ik, kijk hem sturen op het einde in de pits

Comment

• one of the greatest.

Comment

• Mijn volledige rally van ieper op onboard:

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X