Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Pffffft, uw lijf wa van links naar rechts gooien!
    pfff ... Ik mag dat tenminste zonder dat ineens alle sloten van de deuren veranderd zijn tegen dat ik thuiskom

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Chapeau!
    Als ik ooit om de één of andere reden bij u achterop een voertuig wil stappen, herinner mij dan ff aan dit filmpje aub.
    LOL, er is toch geen plek voor 2 man op da spel
    t was echt de max. 2 dagen Francorchamps gedaan. 2 dagen super-weer gehad. Ik ben gestrand op een 2:47.10; WoKe had wa pepers gegeten de 1e avond en is de 2e dag gestrand op een 2:44.XX, in de laatste sessie. Volgend jaar (of mssch begin oktober?) meer van dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      pfff ... Ik mag dat tenminste zonder dat ineens alle sloten van de deuren veranderd zijn tegen dat ik thuiskom
      Ik ook hoor ... zolang ik mijn lijf maar niet van boven naar onder smijt ... terwijl er een ander mokkel onder mij ligt

Comment

tussen de crashes door eens een filmke posten dat WoKe heeft opgenomen op Francorchamps terwijl hij achter me aan reed

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Knap

't Komt minder gevaarlijk over dan ik het in gedachten had, als je zo meerijdt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Knap

't Komt minder gevaarlijk over dan ik het in gedachten had, als je zo meerijdt...
          Zo gevaarlijk is dat niet. Ze hebben de 2e dag einde van onze eerste sessie maar 4 man naar het ziekenhuis gevoerd nadat ze tegen mekaar zaten op de Raidillon

Circuit dicht van 9.20 tot 11.20

Comment

Knap

Bij gasten die het goed kunnen lijkt het altijd "minder moeilijk" of gevaarlijk...
            tot ge er zelf opzit... dan krijgt hellingshoek ineens een andere betekenis

Comment

• Kom het maar tegen op een trackday..

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

tussen de crashes door eens een filmke posten dat WoKe heeft opgenomen op Francorchamps terwijl hij achter me aan reed

+ YouTube Video
                Bloody hell, da's nice. Ik ga volledig akkoord met Caoimhin, trouwens.

Ik ben motard (was?), maar heb nooit op circuit gereden en motorlijnen zijn ander dan autorijlijnen ... maar toch lijkt 't me dat je echt knappe lijnen rijdt.

Enjoyed a LOT !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Bloody hell, da's nice. Ik ga volledig akkoord met Caoimhin, trouwens.
                  Wat heeft Caoimhin gezegd?

Ik ben motard (was?), maar heb nooit op circuit gereden en motorlijnen zijn ander dan autorijlijnen ... maar toch lijkt 't me dat je echt knappe lijnen rijdt.
                  Bwa valt wel mee qua lijnen, de 2e lap is een pak zuiverder. De eerst seconde zie je me al wijd gaan bij het insturen van la source omdat ik met die tragere voor me zat waar ik pas tegen les combes vanaf ben geraakt (richting/op Raidillon pak ik liever wat afstand, want als je daar moet gaan remmen wordt het een beetje gevaarlijk )

edith: ik denk dat het grote verschil in lijnen erin zit dat je met een motor later en veel harder instuurt dan met een auto. Als je die lijnen met een auto pakt is het volgens mij "opel-steer", ook wel bekend als onderstuur.

Comment

• mooi om te zien, echt leuk om te zien hoe die lijnen verschillend tov een auto

Comment

edith: ik denk dat het grote verschil in lijnen erin zit dat je met een motor later en veel harder instuurt dan met een auto. Als je die lijnen met een auto pakt is het volgens mij "opel-steer", ook wel bekend als onderstuur.

Bij u zie ik dat, maar de cameraman is eerder een vroege instuurder toch?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        interessant filmpje

+ YouTube Video
                        dat geluid van die E36 vooral op 1min zien

Comment

Castle Combe missers

+ YouTube Video
                          die Evo 6, what was he thinking:ololz:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            mooi om te zien, echt leuk om te zien hoe die lijnen verschillend tov een auto
                            Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Bij u zie ik dat, maar de cameraman is eerder een vroege instuurder toch?

In dat filmpje moet je niet teveel letten op de lijnen van de cameraman, die maakt er in het "technische" stuk een beetje een zootje van. Wij hebben hem dat gezegd 's avonds (en wij vol verbazing dat hij zo een 2:46 had gedraaid met die lijnen, we hebben zelfs een ander filmpje van hem getimed en het klopte dus de laptimer loog niet ), dag 2 heeft hij er op gelet en patat, 2 seconden rapper

Ik heb nog een filmpje liggen van hem alleen van de namiddag. Dat is wat properder

Volgens mij verschillen de lijnen niet zo enorm hoor tussen auto en moto. Auto is zoals gezegd wat vroeger en wat vloeiender (en met een moto kan je meer snijden omdat deze smaller is), maar de principies blijven hetzelfde. laat remmen en vroeg op het gas gaan

Comment

In dat filmpje moet je niet teveel letten op de lijnen van de cameraman, die maakt er in het "technische" stuk een beetje een zootje van.
                              Ik durfde het zelf al niet zeggen
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Ik durfde het zelf al niet zeggen
                                Wij wel
                                Ik zal vanavond eens een ronde of 2 editten met hem alleen, anders krijg ik hier nog op mijn kap als em da hier ziet staan

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• zalig. Nog een kar die je letterlijk moet sturen met je gaspedaal. heerlijk!!!.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Damn, heerlijk filmpje imho

Op 7.00: Didier De Radiguez, trouwens
                                      Last edited by Lotuzzz; 10/08/2009, 18:45.
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Op 1:40
                                        Op 4:02 staat er nog zo'n NSU'ke (mijn 1e wagen indertijd) op.

Comment

• Klinkt als een CSL!

Comment

Working...
                                          X