Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1982 Manx Rally overzichtje, leuk om te zien. Isle of man lijkt me zo'n drivers paradijs
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Met een gewone wagen kan je daar nooit hard gaan, je slaat de ophanging helemaal toe en je voorkant gaat zoiezo naar de ****** zijn.
Met de Golf V in schotland ook zo een baantjes gedaan en zelf die haalde het niet !
Met de 130i op intrax iets hoger denk ik wel dat ik het zou kunnen halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenJa echt e, dat scheelde echt niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichtenbij mij blijft da bolleke maar draaien en draaien en draaien... :p(Zie hierboven).
Comment
-
Compleet gestoord zoals die daar doorveegt én er meteen ook nog commentaar bij geeft ook nog...
Comment
-
-
vet filmpje simoneersel!!! wat een rijkunst!!!Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Maar inderdaad fokking vet filmpje! Hoe geschift zijn die baantjes daar zeg!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDuidelijk, dus toch goed gehoord. Is da zo'n anti-dribble (zoals in de Supermotard)?
Heb het nooit gedaan met ne moto, dus kan het mij niet voorstellen hoe het is.
Ik vraag mij af of ik het niet in mijn broek zou doen, en ik ben nochthans niet vies van wat snelheid.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMarc Higgins is niet zo maar een local hoor! Succesvol rallypiloot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenNatuurlijk!! Met local bedoel ik een rally piloot die daar woont en de baan door en door kent..
IK eis een verklaring!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHoe geschift zijn die baantjes daar zeg!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenIk heb deze gedaan in de paasvakantie... de baantjes zijn daar crimineel goed alleen ik reed erover met een ..........camper.....
Comment
Comment