Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    yep:
    Heb je weleens gehoord van Circuit Nivelles? In 72 en 74 werd de F1 GP van België er verreden. In 1981 sloot het en werd het gebruikt voor illegale races...


    Toffe site
    Wat een site trouwens

    Comment


    • Kheb er zelfs een topicje over gemaakt, circuits of the past

      Comment


      • fak

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


        • interessant

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


          • + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Zet deze volledig in't zwart met gouden BBS'en en dan mogen ze hun Veyron houden

            Comment


            • + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Ik zie mogelijkheden, dat ding is rood en het is een bestelwagen, zou dat mijn volgende postauto kunnen zijn?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  LoL
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Ideeke voor de kever?

                    Comment


                    • speakers lekker luid zetten

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                      • + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment




                        • + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            (een bedenking, in het lang)

                            In het licht van twee uitgebreide vergelijkende tests (één keer RS6/M5/E63 en één keer RS6/XFR/E63 dacht ik) die ik las, wel een interessante video.

                            Alles wordt eigenlijk compleet correct besloten in het laatste zinnetje van deze video... uiteindelijk blijven het wagens om op de openbare weg te rijden, gedurende 99% aan normale(re) tempi op slechte(re) wegen en temidden (veel) verkeer.

                            Maar deze video geeft wel een bijna compleet andere uitkomst dan die twee andere tests. Uiteraard is er het feit dat de pers van de constructeurs moet leven, en geldt het adagium "de nieuwste moet de beste zijn, en we houden de verschillen qua punten zo klein mogelijk om ze allemaal ter wille te zijn" nog altijd zeer hard en is het moeilijk om na te gaan in hoeverre tests dan ook objectief zijn. En wat is objectiviteit, gezien de zo uiteenlopende karakters, wensen, eisen en gewoontes van de mens?
                            • Ik persoonlijk vind de nieuwe E helemaal niet zo knap ('t is verre van een lelijke auto), 'ie is in vergelijking met de concurrentie (en zeker Audi) behoorlijk teruggevallen inzake "Anmutung" en afwerking binnenin, en in AMG-uitvoering oogt 'ie naar mijn mening een beetje "kermis-like" (ik vind understatement en raffinement qua looks nog altijd 't beste passen bij auto's van Das Haus), maar ik vermoed dat het een fantastische kar moet zijn. Als je 'm dan ook nog 'es knap vindt of Mercedes gewoon bent, is 't dan ook met ruime voorsprong de winnaar.
                            • Ik vind persoonlijk de Audi RS6 berline een gigantisch knappe auto, de facelift heeft de kont erg veel bijgebracht. Oké, 'ie lijkt erg hard op de A5 maar dat is het mooiste compliment dat je 'n auto kan geven, en als er één auto is in het Audi-gamma die ik de "weinig verrassende" vormgeving en het imo wat te ver doorgedreven "familiegezicht" (ik gebruik met opzet niet de woorden 'saaie eenheidsbrei') kan vergeven, is het de facelift A6 berline wel. Z'n cijfers (vermogen, prestaties) en enkele technische/visuele aspecten (quattro en de daaruit voortvloeiende brede inzetbaarheid, de remmen, de wielmaat, het gewicht, de brede wielkassen, erg knappe en supersportief gestylede zetels, ...) spreken wat mij betreft erg hard tot de verbeelding, en doen je bijna automatisch voor de vier ringen kiezen.
                            • De M5 is de sport-versie van een auto die naar mijn mening de geschiedenis zal ingaan als één van de minst mooie BMW '5 ooit, en die bovendien een erg grote stap terug betekende inzake materiaalkwaliteit en afwerking. Waar het zo triviale "premium"-aspect nog in overvloed aanwezig was in zijn voorganger (de E39), rechtvaardigt de prijs van de '5 vandaag naar mijn mening nauwelijks het pakket dat je krijgt, zeker als je inzake Anmutung en materialen vergelijkt met de Audi. Het is echter geen alleenstaand geval, want de nieuwe E (en dat wordt in sommige 'eerlijker' tests ook bevestigd) doet hetzelfde, zijnde niet beter dan de '5 en duidelijk minder goed dan de A6 ; Audi staat op dat vlak alleen, want ook de XF stijgt niet boven het niveau van de BMW en de Mercedes uit.
                              De M5 wil bovendien zo "compromisloos" zijn dat 'ie van al z'n concurrenten het meest van al compromissen moet sluiten : 'ie doet veel meer dan de andere toegevingen op het vlak van comfort, zachtheid in dagelijks gebruik en ease of use. Hij wil een sportwagen zijn in een (zware) limousinevorm. 'Ie slaagt daar ook erg goed in (veel beter dan de rest), maar je kan je gaan afvragen of dat wel een goeie keuze is. Ik heb er wel respect voor, en het sluit aan bij de (tanende) politiek van BMW M, met name sportwagens bouwen in de vorm van een gewone auto. Als er één auto dat is, en dat bevestigt bovenstaande test ook, dan is het de M5 wel. Vermoedelijk zullen de meeste eigenaren dan ook met liefde in het hart z'n erg nukkige versnellingsbak en z'n soms rauw en vervelend klinkende motor vergeven tijdens de dagelijkse verplaatsingen ... zelfs zij die 'm nooit anders gebruiken dan voor dagelijkse verplaatsingen, maar dus die vergevingsgezindheid in zich hebben louter en alleen om wille van het besef dat de auto die ze hebben "het" kan, mochten ze willen. Da's niet zo uitzonderlijk, zeer veel 'extreme' producten worden gekocht deels uit fetisjisme, adoratie voor design of techniek, respect voor de historiek, uitstraling van de merknaam, enzovoort (en niet enkel bij auto's).
                            Toch treft het mij (en da's waar ik toe wilde komen) dat de kortere tests (ik weet niet of ik ze "oppervlakkiger" mag noemen) zoals bovenstaande en de eerste vergelijkende tests waarin de RS6 aantrad, 'm zo boven z'n concurrenten plaatst, terwijl dieper op de intrinsieke kwaliteit van de auto in gaande tests of tests waar het extreem gebruik van de auto's (dus tegen het overgrote deel van het gebruik van die karren in) onder de loep nemen, net een omgekeerde rangorde bekomen. Bij de vergelijkende test tussen RS6/M5/E63 (ik zoek straks op in welk magazine dat was), stond de E bovenaan omdat 'ie én de ruimte en 't comfort had, én de emoties en de prestaties, én de speelsheid en de efficiëntie. De BMW kwam op twee omdat 'ie zo resoluut en "zonder compromissen" die ene richting kiest en daar ook zeer trouw aan vasthoudt en er gigantisch hard op scoort. De RS6 kwam als laatste, omdat 'ie teveel in één wil zijn, waardoor 'ie uiteindelijk (vergeleken met de twee andere) vooral een autostradesneltrein bleek te zijn (test gebeurde op droog wegdek in de zomer, een test in de winter zal wel een ander resultaat geven neem ik aan ), omdat 'ie op comfort wat inboet (tegenover de E), op prestaties eigenlijk nauwelijks meer biedt (tegenover de XFR, de E en de M5), op 't vlak van handling en sportiviteit duidelijk steken laat vallen (tegenover de E, de XFR en de M5), en zeer duur is. In de video zie je ook zeer duidelijk de RS6 op élk moment dat 'ie in beeld komt, hard ondersturen, en dat lees ik ook in zo goed als elke test.
                            Dat wordt vaak afgedaan als a bad thing. "Aaaargh onderstuur!" Maar 't is wel de meest veilige manier van een auto af te stellen voor de doorsnee bestuurder. En in hoeverre worden zo'n auto's gereden op een manier dat dat onderstuur werkelijk een probleem gaat vormen? Wordt een RS6, en een E 63 AMG, en een M5, niet hoofdzakelijk gebruikt om af en toe 'es hard mee te accelereren op de autostrade of een oprit? Of om 'es, als 'ie nog nieuw is, kennissen en familie mee te verbluffen door 'es aan 250 te gaan rijden, gedurende enkele kilometers?

                            In hoeverre moet zo'n auto zich eerder richten tot de telefonerende, rechtdoor rijdende en in maatpak gehulde CEO (die dan in het weekend toch in z'n Porsche kruipt)? Of in hoeverre is het wenselijk/toegelaten/aanvaardbaar om zo'n auto af te rekenen op het feit dat 'ie net wél, of net niét, de kaart trekt van circuitgerichte handling (enerzijds) of veilige rechtdoorprestaties en dagelijke bruikbaarheid (anderzijds)? Of moet zo'n auto écht die twee zo goed mogelijk met elkaar rijmen?

                            Edit: O ja, en mocht ik in de gelukkige positie zitten om zo'n auto te kunnen kopen als dagelijkse kar, het zou zonder twijfel de RS6 zijn. Daar moet ik geen nanoseconde over nadenken. Looks, afwerking, power, imago, prestaties. Meer moet dat niet zijn. Zo'n kar hoort niet thuis op circuit, daar moet je wat mij betreft een Lotus 2-Eleven voor hebben, of een Porsche 911 GT3.

                            't Was gewoon iets dat in me opkwam, en dat ik wel 'es wou neertypen. Done. Nu weer kijken naar coole videootjes.
                            Last edited by ; 06/09/2009, 13:21.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Jah.
                              en welk liedje is dit dan wel? :p

                              (muziek van het achtervolgingsfilmpje?

                              Comment


                              • ford gttt ( twin turbo )

                                http://www.youtube.com/watch?v=7kgK2DlEhZw leuke hobby

                                Comment


                                • ZR1 hennessey

                                  John Heinricy tests the 2009 Corvette ZR1 with 705 hp Hennessey ZR700 upgrade on stock Michelin PS2 tires at MSR Houston. Now the tires are warm and a bug h...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                    Christ insane... ergens bijna op 't eind trekt 'ie weg van de camera car, overdag, op openbare weg, ik denk in 3e ofzo, en 'ie trekt nog strepen.

                                    Scary shit. Lijkt me niet te rijden op circuit, zo'n ding. En zeggen dat de F1-piloten in de jaren '70 (of '80) met zo'n monsters rondreden ... die dan nog 'es zoveel lichter waren ook. Heroes.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Christ insane... ergens bijna op 't eind trekt 'ie weg van de camera car, overdag, op openbare weg, ik denk in 3e ofzo, en 'ie trekt nog strepen.

                                      Scary shit. Lijkt me niet te rijden op circuit, zo'n ding. En zeggen dat de F1-piloten in de jaren '70 (of '80) met zo'n monsters rondreden ... die dan nog 'es zoveel lichter waren ook. Heroes.
                                      idd this geen circuit beest maar drag BEEST,hij heeft toch veel chance gehad op de dragstrip of hunne gttt had ferm bijeen geplooid geweest...

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                        zalig filmke. echt schitterend wat die mannen doen

                                        en fuck diene kerel helemaal op het einde dat zit te praten over zijn cousin's busa. ik lag onder de tafel. genieten kerel!!!!

                                        'boy can't touch my busa, boy'
                                        Last edited by ///NFSThunder; 08/09/2009, 02:06.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                          zalig filmke. echt schitterend wat die mannen doen

                                          en fuck diene kerel helemaal op het einde dat zit te praten over zijn cousin's busa. ik lag onder de tafel. genieten kerel!!!!

                                          'boy can't touch my busa, boy'
                                          ROFL, vond dat ook het hoogtepunt van die 21 minuten

                                          Comment

                                          Working...
                                          X