Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Zeer knap Gilles! Goeie muziekkeuze!
En dat van die 330d is echt wel geschift zot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Heb het plezier gehad om met een 996 GT3 RS 6 rondjes op spa mee te rijden, en dat was echt ongelofelijk.
Maar haalt die maar 225 op het rechte stuk (ook al was het 'easily')?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHoe kom jij aan het Porsche-lettertype? Om dat te kunnen gebruiken moet je dat toch "kopen", niet?
Edit: hierzie. http://www.google.be/search?hl=nl&q=porsche+font&meta=
Of de rechtstreekse link: http://www.rennlist.com/font/index.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMaar haalt die maar 225 op het rechte stuk (ook al was het 'easily')?
Bedoel je dat je op de huidige PFD aanwezig was, of ooit 'es met 'n 996 GT3 RS bent meegereden daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenTis wel geschift wat deze kerel met zijn 330d doet ...
http://www.autoblog.nl/archive/2007/...cing#post-95961963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenknap filmpje!
Heb het plezier gehad om met een 996 GT3 RS 6 rondjes op spa mee te rijden, en dat was echt ongelofelijk.
Maar haalt die maar 225 op het rechte stuk (ook al was het 'easily')?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten3 jaar terug (denk ik) ben ik met een (circuit-prepped en getunede) F40 meegeweest op Francorchamps, die haalde net geen 280 voor de raidillon ... gewoon geschift
En daar boven, achter de raidillon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenvóór de raidillon
En daar boven, achter de raidillon?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, 'ie gaf inzake topsnelheid géénszins door. Tot minstens ter hoogte van de uitrit van de pitlane b.v. gaf 'ie hoogstens 2/3 gas. Bernard reed echt voorzichtig.
Bedoel je dat je op de huidige PFD aanwezig was, of ooit 'es met 'n 996 GT3 RS bent meegereden daar?
Ik ben vorig jaar op een Marc Duez test day meegereden. Die dag ook met een gestripte RS6 Avant MTM meegereden, en die haalde echt op zijn dode gemak 250, om dan echt op zijn dode gemak te remmen. Naar beneden richting raidillon haalde die RS6 230. Maar ik dacht het dus al dat hij niet alles gaf met die 997
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk ben vorig jaar op een Marc Duez test day meegereden. Die dag ook met een gestripte RS6 Avant MTM meegereden, en die haalde echt op zijn dode gemak 250, om dan echt op zijn dode gemak te remmen. Naar beneden richting raidillon haalde die RS6 230. Maar ik dacht het dus al dat hij niet alles gaf met die 997
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenZeer mooi gereden !
'ie zou er zeker 5 minuten sneller kunnen geweest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenhmm, hij plakt bijna aan z'n voorliggers om dan voorbij te steken. Dat is niet de ideale, of snelste manier om voorbij te steken. Laat staan de veiligste. Je moet toch een beetje afstand houden zodat je kan versnellen, om dan van strook te veranderen en voorbij te steken ?
'ie zou er zeker 5 minuten sneller kunnen geweest zijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenFout, met een BMW moet je bumperkleven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk dacht van niet. Dit jaar was het de laatste keer had ik gehoord, omdat er naar tschijnt te veel ongelukken gebeuren.)
In Ierland zeggen ze gewoon dat die ongelukken bij die races horen...het zijn de riscico's zeggen ze en ik denk niet dat die evenement snel geschrapt zal worden(maar goed ook want bibi wilt dat ooit ne keer gaan bekijken
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVandaar de prachtige verbruikscijfers van hun drieliter
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenin Belgie is het bijna gedaan met straatraces...enkel Oostende nog dit jaar (dit weekend trouwens als er mensen zouden geïnteresseerd zijn)
In Ierland zeggen ze gewoon dat die ongelukken bij die races horen...het zijn de riscico's zeggen ze en ik denk niet dat die evenement snel geschrapt zal worden(maar goed ook want bibi wilt dat ooit ne keer gaan bekijken
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOpmerkingen of tips?
Ik ben er zeer tevreden mee, zeker omdat dit m'n eerste Windows MovieMaker projectje is. Ook bij Porsche zijn ze er in de wolken mee. Heb je tips, dan? Het schudden van de camera, daar kan ik niks aan doen, hè, m'n CruiseCam was nutteloos met die kuipzetels. En de rest is toch proper ingekleed, mooi op maat van de muziek en zo?
Ben benieuwd.
Ik verwees eigenlijk naar wat ik van plan was te posten, namelijk die gek. vandaar dat ik zei dat het eigenlijk niet knap is ...
Ja ik heb een tip, probeer misschien eens te werken met Adobe premiere
Daar zijn je mogelijkheden echt onbeperkt. maar tis niet onknap, de Porsche video.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenNuja " knap "
Tis wel geschift wat deze kerel met zijn 330d doet ...
http://www.autoblog.nl/archive/2007/...cing#post-9596
Zulken mensen mogen ze van mij direct levenslang hun rijbewijs afnemen!! Wat em daar doet is supergevaarlijk, niet alleen voor zichzelf maar ook voor alle andere weggebruikers. Van mijn part mogen ze hem alles verbieden wat een motor heeft.
Ik kan er niet genoeg op hameren, als je wil de kloon uithangen ga dan op circuit gaan rijden.
Comment
Comment